Dünyanın ən gözəl rəsm əsəri.

Məşhur bir rəssam, günlərin birində, dünyanın ən gözəl şeyinin şəklini çəkməyi qerara aldı.

Bunun üçün də, rəssam uzun bir yolculuğa çıxtı. Ağaclıq bir yərdə gəzərkən, yaşlı bir insana rast gəldi və ona sual verdiki, dünyada ən gözəl şey nədir. Adam dedi: "İmandır" dedi. Rəssam yola düşdü. Bir az gedtikdən sonra qarşıdaki qəsəbəlerin birində toy gördü. Məclisə qoşuldu və gəlinə yaxınlaşaraq ona da eyni sualı verdi. Gəlinin gözləri parlayaraq ressama baxdı və dedi: "Dünyada ən gözəl şey sevgidir" Ressam ordanda çıxdı və yoluna davam etdi. Qarşısına, cəbhədən yeni dönən esgərlə qarşılaşdı. Və yenə də eyni sualı ona da verdi və bu cavabı aldı: "Dünayada ən gözəl şey sülhdür" Rəssam öz-özlüyündə düşünürdü. İman, sevgi və sülhün şəklini necə çəkəcəyini düşünürdü. Və artıq evinin qapısına çatmışdı. Evin qapısından içəri girdikdə, dünyanın ən gözel menzərəsinin qarşısında olduğunu düşündü. Uşaqlarının məsum baxışlarında iman, heyat yoldaşının gözündə sevgi, evində isə sülhün olması idi. Beləliklə, dünyanın ən gözəl şeyinin şəklini çəkməyə başladı. Rəsm bitdikdən sonra o şəklin adını belə qoydu: "Evim".
 

7 şərh

cahandar
Bu gözəl təəssüratlara görə çox təşəkkür.Üzümdə təbəssüm,ürəyimdə həyəcan hissi ilə oxudum.Allah Razı olsun!!!
Fianda
Bu həqiqətən olmuş bir əhvalatdısa bu rəssamın kim olduğunu bilmək maraqlıdı.
soni_memmedzade
hərkəsə nəsib olmur
ağıllı
Sizlərədə nəsiblər diləyirəm.
Niyaz
Sizdən 2 ay qabaq paylaşmışam bu xəbəri saytda.Copy paste
ayxansevda
2 ay qabaq ya 10 ay  sonra  :)) o 2011 ilde yazıb ya copy paste edib diqqet edin