Maksimus deyəsən Kayzeni Kayzenə dar elədi.

"Kayzen məhkəməyə veriləcək??"

 Hər gün daha yeni qəzetdə,saytlarda bu başlıqlı məqalə dərc ediləcəksə Allah eləməmiş Müsavat və ya digər qəzetdə də dərc olunması heçdə təəccüblü olmaz.Dünən  avrasiya.net-də ,kanalm5.tv-də  dərc olunan yazıya əsasən googlede axtarış etdim  gündəlik-baku.com da çıxdı.Maksimusdan gözlənilməyən hərəkətdir.Əgər yazıldığı kimi məhkəmə olsa məsuliyyəti rəhbərlikdən çox maksimus daşıyır.3 nəfərin ünvanına yazdığı kəlmələr doğru deyil.Natiqin ünvanına toyuq kimi səs verir,Elçin Həsənovun ünvanına kayzeni ona dar edəcəm,Taqiyevin ünvanına post gündəm xəstəsi.Bunlar yolverilməzdir.Doğru deyil.Kim necə gəlir necə post dərc edir necə reytinq yığır adama deyərlər sənin nəyinə??Bunun üçün rəhbərlik var.Millətə Kayzeni dar etməklə Kayzeni pis vəziyyətə niyə qoyursan ay qardaş!!! Yenə öz işidir.Rəhbərliyin burda yeganə səhvi göz yummasıdır düşünürəm.Çoxdandır nəşr etmir gəlib baş çəkib gedirdim.Burada yaşananları görüncə minus pilus davaları,maksimusun yerli yersiz rəhbərliyin əvəzindən topiklərdə userlerin xətrlərinə dəymələri(şəxsiyə yazmaq əvəzinə),bütün bunlar artıqdır.Saytı hörmətdən salan hallardır.

Məncə Maksimus o topiki silməli idi.Bütün istifadəçilər narazılıq bildirib.Silsin qurtarsın getsin bunlar.Kayzen də bildiyimə görə istədiyi topiki ləğv edə bilir.Sayta uğurlar və hər kəsin öz niki ilə məşqul olmasını diləyirəm.Yaxşı olardı ki,kimin kimə nə sözü var,kimin nə səhvi var şəxsiyə bildirsin.Daha camaat qarşısında bu nə yazıdır,bu nə səviyyəsiz topikdir,bu nə mövzudur orası səhvdir burası səhvdir kimi gözdən salmaqlı ifadələr işlətməsin!!Əslində saytın bağlanmasını istəməzdim.Dəyişək inkişaf edək deyərkən rastlaşdığımız vəziyyət ürəkaçan deyil.Hərkəsə uğurlar.Maksimus elə düşünməki səni götürqoy edirəm.İncimə hörmətin var hər zaman da şərh bildirməsəm də oxucun olmuş səs vermişəm ancaq bu dəfə nepravsan.

6 şərh

ağıllı

Bu postu mənfiləməklə zəiflik nümayiş etdirmək lazım deyil.Saytda bu kimi halların yaranmamasında istifadəçi kütləsinin əməyi lazımdır.Minuslamağı hər kəs bacarır heç də çətin deyil sol düyməyə tıklamak yetər.Lakin kişilik,insanlıq,saytı önə çəkmə hər kəsə xas deyil çətin öhdəlikdir.Yəni bu deyim istifadəçilərin nəzərinə deyilir.Post minuslamaqla(yerli yersiz səbəbli səbəbsiz) qazanc əldə olunmur.Özünü kayzen rəhbəri kimi hesab edib rəhbərliyə yaltaqlanmaqdansa canıyanmışlıq edib şəxsiyə səhvlər bildirin.Hansısa topikə bu nədir səviyyəsizdir məhəbbətdəndir sevgidəndir deməklə minuslayınca şəxsiyə ay qardaş,ay bacı çalışın saytı inkişaf etdirin,copu etməyin kimi məsləhətlərlə gendən hərəkət edin ki nəticəsi yaxşı olsun.Nə isə....kimə deyirsən??

MaksiMuS
Allaha çox şükr ki, ağlım başımdadı. Allah sizi güldürsün. hEç xatirimdən çıxmır, facebookda bir qıza həyasız demişdim, mənə yazdıki səni məhkəməyə verəcəm:)) Hələ o gündü mənə bildiriş gəlmir :)) Siz camaati qoyun yerinə qoyursuz, ya qoyunsuz, bizə bunu nümayişetdirirsiniz :)) İstəyirsiz lap Haaqa məhkəməsinə yazın. Ətiviz tökülsün, daha nə deyim.Allah sizin ağlınızı almaqla cəzalandırıb, daha sizə küfr etmək gərəksizdi.
Bu arada, Ağıllı sən çoxdandı ekranda görünmürdün, yuyulmamış çömçə kimi nə düşmüsən ortalığa ?:)) Sən canı sən də onların vassalısan ?
Eybi yox, ANTİ_MAKSİMUS cəbhəsini açın, o cəbhəni genişləndirin,əlinizdən nə gəlir edin.Bir olan Allah və ağı qaradan ayıran qədirbilən və məntiqiynən hərəkət edən idarə heyyəti və oxucu kütləsi bilir və biləcək kimin əsl niyyəti nədi.
Mən sadəcə vurğuladığım şəxslərdən üzr stəyirəm ki,bu xoşagəlməz hal KAYZENDƏ YAŞANDI. Bədnam insanlar da bundan sui-istifadə etdilər. Nə mən, nədə Kayzenə bu yaraşmadı.Çox təəssüf.
Allah şeytan xislətli insanlara ləhnət eləsin.
Məlum və üzrlü səbəblərdən Kayzendə tez tez ola bilmirəm deyə bundan sui istifadə edənlər oldu.Eybi yox.Haqq ədalət öz yerini tapacaq.
 SADƏCƏ BIR MƏQAMI VURĞULAYCAM KAYZEN RƏHBƏRLİYİNƏ VƏ OXUCULARINA
Mən Maksimus olaraq hər zaman sizlərə xidmət etmişəm, 326 topik buna əyani sübutdu.ÖZüm də, özümü xarakterizə edən işim də göz qabağındadı.
Və, Kayzendə heç bir fəaliyyəti olmayan insanları pravakasyona, ajeotaja təhrik edərək elə bu xarakterli mövzuyla gündəmə gələn ELçin HEsenov, Natiq, Ağıllı və bunlarla bir cəbhədə olanlar. 
Əgər bütün bu gerçəklikləri gördükdən sonra mənə qarşı anti-patiyası olanlar varsa elələrinin mənim dəftərimdə Heç yeri  yoxdu, o ki qaldı düşüncələrinin dəyəri.
Nəysə. Mən qeyri müəyyən müddətlik Kayzendəki fəaliyyətimi dondururam. Çün Kayzendə formalaşan abu hava mənə heç xoş deyil.Varlığımla Yoxluğum arasındaki fərqi də bu sayədə biləcəyik! Hər kəsə layiq olduğu həyatı yaşamağı arzu edirəm. Xoş günlərdə görüşənədək.Hələlik...
natiq_nikou
sizinki lap ATV maqazinə oxşadı.ŞOK....ŞOK.....ŞOK...o gündən bura yazdıqlarınızı oxuyuram.yazığım gəlir.siz böyüklər biz gənc nəslə nümunə olmaqdansa etdiklərinizə baxın.mən bura birini sevərəkdən gəldim.bunu etiraf etməkdən də qorxmuram.qaldı ki,SƏBUHİ əmi,sizə....çəkilmək qorxaqlara məxsusdur.sizə yaraşdırmıram.elin gözü tərəzidir.hamı göz qabağındadır.yazılarınızla da siz yetəri qədər burda özünüzü doğrultmusunuz.liderliyə layiq olanlar lider olur.yaqin ki,bu gərgin əməyinizə görədir.mən bir şeyi təcrübə etmişəm ki,hətta toyumdu dediniz,amma sizi həmin gün də kayzendə gördüm.bu kayzenə bağlılığınızdan irəli gələn bir şeydir.hər kəs özünə layiq yeri tapır.kayzen heç kimin əmisi oğlu,qardaşı deyil ki,tərəfkeşlik etsin.təbii ki,çoxlarının xoşuna gəlməyəcək.amma bu mənim öz subyektiv fikrimdir.hamınıza uğurlu gələcək arzusuyla kayzenin ən kiçik üzvü NATİQ…
soni_memmedzade

Bəzən susmaq ən böyük bir işdir.
Mövlana demişdir:
SUSQUNLUĞUM ƏSALƏTİMDƏNDİR AMMA HƏR  DEYİLƏN BİR SÖZƏ CAVABIM VARDIR.AMMA SÖZƏ BAXARAM SÖZMÜ DEYƏ.BİR DƏ ADAMA BAXARAM ADAMMI DEYƏ.....

MaksiMuS
Tamamilə doğrudu Sona,
Natiq, yəqin incəsənət dünyasında müğənnilərin gündəmə 2 üsulla gəldiyini bilirsən.Qalmaqal və öz sənəti ilə..Sözü gedən şəxslər üçün qalmaqal lazım idiki gündəmə düşsünlər, onu da tapdılar.Hətta məhkəmə faktorun da qabardaraq özlərini gülünc vəziyyətə saldılar.Belələrinə 3 sehirli Hərf lazımdı. YVG- Yola Ver Getsin :))
Natiq
Sona sözü mənə və ya sənin sözügedənlərinə ünvanlamadı ay zadniyə atan Maksimus ALLAHSIZI.Öz xeyrinə ünvanlama onun sözünü!!!