Рейтинг
+26.60

Bacarıqlı əllər

15 üzv, 28 topik

Şərf asılqanları

Siz nə vaxtsa məhz sizə lazım olan şərfi böyük siyirtmənizdə tapa bilmədiyiniz bir şəraitlə qarşılaşmısınızmı? Və yaxud sizin dolabınız şərflərinizi asan tapa biləcəyiniz şəkildə yerləşdirməyiniz üçün çox balaca və ya çox qaranlıqdırmı? Bu 7 özün düzəldə biləcəyin formaya riayət edərək siz özünüz üçün şərflərə forma verməyə sərf etdiyiniz vaxta qənaət etmiş olacaqsınız.

Ardı →

Zövqlü və qeyri-adi dibçəklər

Qışın gəlməsi ilə bir çox insan bitkiləri öz evlərində və ya istixanalarında yetişdirməyə davam edir. Bu il siz öz evinizi gözəl görünüşlü dibçəklərlə bəzəmək istəyə bilərsiniz. Bunun üçün də sıxıcı dibçəklərinizi götürün və təxəyyülünüzü işə salın! Şəkil, parça, lent və ya boyadan istifadə edərək öz modelinizi yaradın! Kreativ olun!

Ardı →

Rənarəng səbətlər

Bu dəfə siz göyqurşağının yeddi rəngində gözəl səbətlər toxumağı öyrənəcəksiniz. Bu səbətlər saxlama qabı kimi çox əlverişlidir, həmçinin, balacalara rənglər və formaları öyrətmək üçün də əla vasitədir!

Onlar bütün səbətləri bir-birinin içinə necə yerləşdirməklə məşğul olacaqlar.
Sizə aşağıdakılar lazım olacaq:
İplik — göyqurşağı rənglərində (qırmızı, narıncı, sarı, yaşıl, mavı, tünd-qırmızı, bənövşəyi)
Toxumaq üçün mil
Tikmək üçün tikiş iynəsi
Qayçı Sancaq

Ardı →

Taxta qələmqabı


Hazırlanması asan və ucuz başa gələn növbəti əl işini sizlərə təqdim edirik. Evdə olan lazımsız taxta əşyalardan qələm qabının hazırlanması olduqca asandır. Bunun üçün sizə dekorativ kağız, yapışqan, taxta parçası və drel lazım olacaq.

Taxta parçasını götürüb (düz bucaq formasında olsa daha gözəl olar) yapışqanın köməkliyi ilə dekorativ kağızı üzərinə yapışdırın. Sonra isə taxta parçasının üzərində dəliklər açın, lakin dreli sona qədər aparmayın. Sonda isə qələmləri drel ilə açdığınız dəliklərə yerləşdirib yazı masanızın üzərinə qoyun. Olduqca gözəl və asan hazırlanan əl işi.
Davamı →

Dibçəyini özün hazırla

Özünüz düzəldəcəyiniz dibçəklə bağınıza gözəl görünüş verə bilərsiniz. Bu daşlarla bəzədilmiş dibçəklə bağınızda sahil mühiti yaratmağa cəhd edin. Əgər bunu alınmayacağını düşünürsünüzsə onda şəkildə necə gözəl göründüyünə baxın və qollarınızı çirmələyin.

Ardı →

Banka içərisində xatirələr

Şəkillərinizə şüşə bankalar içərisinə antik görünüş verin. Sizdən yalnızca ağ-qara fotoşəkil, bankanı zeytun yağı ilə (zeytun yağına daha çox üstünlük verilir) doldurmaq və içərisinə qurudulmuş güllər və ya budaqlar yerləşdirmək tələb olunur. Bu, gözəl görünür!

Ardı →

Rəngarəng boyunbağı

Xanım oxucularımızın bəyənəcəyi kreativ əl işini sizə təqdim edirik. Əziz xanımlar, sizə rəngli karandaşlardan necə dəbli boyunbağı hazırlamağı göstərəcəyik.
Bu işdə sizə karandaş (müxtəlif rənglərdə), ülgüc, drel və sap lazım olacaq. İlk növbədə işə rəngli karandaşlar əldə etməklə başlayın. Sonra karandaşın aşağı hissəsini ülgüclə istədiyiniz qalınlıqda kəsin. 
Ardı →

Kreativ bağ keçidi


Bu ideya hər hansısa mürəkkəb material və ya çox vaxt tələb etmir. Çox sadədir və tez hazırlanır. Ehtiyacınız olan tək şey cığırınızı formaya salan kreativ və gündəlik şeylərdir. Biz sizə rəsmdə görə bildiyiniz ölçüdə olan yarpaq təklif edirik.

Əgər siz bu ölçüdə yarpaq tapa bilmirsinizsə, evdə olan kağız və geyim materiallarından istifadə edə bilərsiniz. Başlanğıcda, betonu hazırlayın və materialın üstünə tökün. Betonun qurumağını gözləyin,sonra materialın üzərindən qoparın və siz betonda materialın əksinin çıxdığını görəcəksiniz.
Ardı →

Körpə başmaqlarının toxunması

Siz körpələrinizin sevərək geyinəcəkləri başmaqlar toxuya bilərsiniz. Bunun üçün lazım olacaq: 2 rəngdə yumşaq ip, bəzək vermək üçün yumşaq yun, toxumaq üçün mil. Və indi gəlin toxumağa başlayaq. Aşağıdakı videonu izləyərək mərhələlərlə tanış ola bilərsiniz. Beləliklə bütün etməli olduğunuz ləvazimatları almaq və körpəniz üçün bir cüt başmaq toxumaqdır.

Ardı →