Yevgeniy Çiçvarkin

Yevgeniy Aleksandroviç Çiçvarkin (Евге́ний Алекса́ндрович Чичва́ркин) tanınmış rus sahibkarı,MDB-də ən böyük məşhur «Евросеть» mağazalar şəbəkəsinin yaradıcısıdır.
1974-cü ildə anadan olan Çiçvarkin,hələ tələbə olarkən bizneslə məşğöul olub.Sovet dövrünün dağıldığı vaxtlarda o ,kolqotka,saqqız,qadın alt paltarları və s. satmaqla qaz vurub qazan doldururdu.1997-ci ildə isə o məşhur «Евросеть»   adlı ən böyük telefon riteyler(retailer) mağazasını açır.Onun mobil telefon satışı menecmentindəki yenilikləri nəinki rusiyada,eləcə də Azərbaycanda uğurla tətbiq olunmuşdu.Çox ekstravaqant insan olan Yevgeniy söyüş spyür,cins şalvar və krossovkada gəzir,məşhur http://users.livejournal.com/chich8/ bloqunu aparır,televiziya şousnda aparılıcıq edirdi. Çoxları üçün o yenilikçi biznesmen obrazında idi. Lakin,çox uğurlu Yevroset mağazası Rusiya hüquq-mühafizə orqanları ilə arası pis olur.Əvvəlcə 2006-cı il martda Motorola C115 markalı 167500 telefon müsadirə olunur.Tez-tez reydlər,polislərin özbaşınlığı,rəqib telefon satan şirkıtlərin haqsız rəqabəti nəticəsində vaxtilə milyard dollardan çox dəyəri olan firma axırda satılır.Aleksandr MAmutun rəhbərlik etdiyi ANN investisiya şirkləti və «Вымпел-Коммуникации» tərəfindən alınır.Sonra Çiçvarkin 2008-ci ildə Londona gedir.Sonra Rusiyada onunəleyhinə cinayət işi başlayır,beynəlxalq axtarışa verilir.İndi də İngiltərədə o tez-tez məhkəmə salonlarında dindirilir.Bu yaxında,daha doğrusu 3 apreldə onun anası vəfat edir,amma özünün dediyinə görə o öldürülüb.
İndi isə Çiçvarkinin Rusiya prezidenti Dmitri Medvedyevə ünvanladığı videogörüntünü sizə təqdim edirəm:

videoya axıra qədər baxmağı məslhət görürəm.Gördüyünüz kimi Rusiya DİN azad biznesi boğur,Çiçvarkin və onun dostu Levinə qarşı qanunsuz işlər görür.Rusiyada indi hamı bu videoya baxır.görək prezident Medvedyev buna münasibət bildirəcəkmi?
P.S. Danışarkən həyəcanlandığından Motorolanın Rusiyadakı nümayəndəliyinin adını səhv deyir:
Я приношу свои извинения, главу  представительства компании Motorola в России Козлова звали Сергей, я оговорился из-за волнения..

В обращении Чичваркин рассказывает о состоянии здоровья бывшего вице-президента «Евросети» Бориса Левина. Бизнесмен утверждает, что Левин болен гепатитом и «может быть убит в тюрьме, как был убит юрист Магнитский и многие другие».

Евгений Чичваркин также обвинил сотрудников подразделения в доведении до попытки самоубийства бывшего начальника отдела службы безопасности «Евросети» Юрия Рогова, в смерти матери своей помощницы Натальи Иконниковой, в смерти главы Motorola в России Сергея Козлова, а также в хищении ноутбука с материалами дела у адвоката Бориса Левина и многочисленных нарушениях.

В частности, в принадлежности к группе «оборотней в погонах» Чичваркин обвиняет генерала Константина Мачабели, генерала Бориса Мирошникова, подполковника Дмитрия Освальдо и еще 10 человек. К видеообращению прилагаются ссылки на материалы, связанные с изъятием у «Евросети» партии телефонов Motorola. Евгений Чичваркин просит президента предотвратить смерть Бориса Левина и принять решительные меры «по выжиганию коррупции из правоохранительных органов».

 

5 şərh

2ral
İnanmıram ki,Medvedyev onun fikrinə cavab versin.amma çox əsəbilşdirici məqamdır. Mən universitetdə oxuyanda onun Если из 100 раз тебя посылают 99 ..., adlı kitabını elektron şəkildə telefonda oxumuşdum. qiyabi olaraq ona böyük hörmətim var.Öz bioqrafiyası olan bu kitabda da o dövlət işçilərinin necə Yevroset üçün problem yaratdığından yazırdı.Belə məqamları görəndə adam əsəbiləşir.Halal yolla pul qazanıb,əziyyət çəkib,sahibkarlıq edib,amma onu gör necə hala gətirirlər.
Tezliklə prezident tərəfindən onun müraciətinə cavab verilməsini və hər şeyin yaxşı olmasını arzu edirəm. Biz gənclər Çiçvarkin kimilərə baxıb ruhlanmışıq,indi onun qol-qanadını qıranda istər-istəməz biz də ruhdan düşürük.
HTML
Azərbaycanda da Yevroset 5 mağaza açımışdı 2007 ildə.Amma deəyəsn bağlandı onlar.biri BDU-nun yanında idi.
Ruslara ürəyimiz ağrıyır,guya bizdə vəziyyət yaxşıdır?Yenə o heç olmasa firmasını sata bildi.Bizdə sadəcə bir telefon zəngi ilə insanın illərlə qurub-uaratdığı firmanının sahibi onu itirə bilər.
Leyla
1. eşitməyəcəklər 2.eşidəcəklər,tədbir görməyəcəklər 3.Çiçvarkinin özünün adını çəkdiyi o generallar onun işini bitirəcək.
Mən heç onu tanımırdım.buna görə sənə +
niqulya
Çiçvarkin mobil telefonların satılması işində böyük yeniliklər edib. Yevroset Rusiyada ən sürətlə böyüyən kompaniyalardan olub. Mən də tezliklə haqq-ədalətin qələbə çalmasını istəyirəm.Amma mən bildiyimə görə onun müavini Levin və başqaları haqlı yerə həbsxanadadır.
2ral
Hsqlı ya haqsız olduğuna özünüz qərar verin:
Андрей Власкин adlı Yevroset işçisi,daha doğrusu ekspeditor firmanın telefonlarını oğurlayıb satırdı.bunu Yevrosetin daxili təhlüksəsizlik şöbəsi aşkar edir.Ondan tələb edirlər ki oğurladıqlarını qaytarsın.Власкин da gizlənir.Amma sonra onu tutub Levin və köməkçiləri işgəncə verir və ondan pulu geri qaytarırlar.O da durub polisə müraciət edir ki,bəs məni döyüb pulumu alırlar.Polis də bu işə qarışıb Boris Levin və başqalarını adam oğurluğu maddəsi ilə həbsaxanaya basır.Düzdür,Levin vlaskin və digər ekspeditor Dmitriy Smurqini nahaq yerə döyüb v işgəncə veriblər.Qanunsuz şəkildə bunu etmək olmaz.Amma bir şey də var ki,firmanın mallarını oğurlayanlara qarşı başqa cür tədbir görmək olmur.Çünki rusiyada Yevroset və polis düşmən kimidir.Ona görə də firma özü şəxsən bu işi görməyə məcbur olub.
İndi Levin həbsxanada hepatit xəstəliyi ilə yatır.Baş Prokurorluq deyibki,Levinin vəziyyətinə bir də baxılacaq.