Bürcünüzə uyğun peşələr

Qoç: Lider ruhlu qoç bürcü  rəhbərliyi özü idarə edən iş sahələrində müvəffəqiyyət qazanar. Cəsarət tələb edən hər növ işin öhdəsindən gələ bilər. Buna görə əsasən, hərbi sahədə, personal məsuliyyəti olan peşələrdə, ticari həyatda risk almağı tələb edən işlərdə  çalışar.  Cəsarətli davranışlarını istifadə edərək gəlir əldə edə biləcəyi peşələrdə son dərəcə müvəffəqiyyətlidir.

Buğa: Buğa bürcləri  Venera planetinin verdiyi təsir ilə yaradıcı gücü çox qüvvətli olan insanlardır.  Diqqət etsəniz görərsiniz ki, incəsənətin müxtəlif sahələrində müvəffəqiyyət əldə etmiş bir çox sənətçi buğa bürcündəndir.  Zərgərlik, heykəltaraşlıq, dizayn və.s bu kimi peşələrdə çox bacarıqlı olurlar. 

Əkizlər: Əkizlər bürcü hərəkətli həyat tərzinə uyğun olan xarakterləri ilə masa başı, monoton işlərdə müvəffəqiyyətli ola bilməzələr, çünki onlar belə işi sevmir.  Araşdırmaya görə, sürət istəyən, zəkasını istifadə edə biləcəyi işlərə yönələrlər və bu sahələrdə müvəffəqiyyət əldə edərlər. Jurnalistika, natiqlik, arxeoloq, yazıçılıq, reklamçılıq, müəllimlik ən müvəffəqiyyətli olduqları peşədir.

Xərçəng: Xərçəng bürcü mərhəmət duyğuları çox olan insanlardır. Buna görə həkimlik, tibb bacısı, məktəb müəllimliyi, kimi işlərdə sevərək, heç şikayət etmədən çalışa bilərlar.

Şir: Nüfuz  sevən xarakteri ilə şir, rəhbərliyin, idarənin öz əlində olduğu işlərdə müvəffəqiyyətli olarlar. Hökm etməyi sevərlər. Buna görə şir bürcü  izdiham personalın çalışdığı iş mühitində tək başına çox gözəl idarə üsulu yarada bilərlər. Bu avtoritar sərt görünüşlərinin altında yaradıcı sənətə yaxınlığı ilə də bilinən şir bürcü  moda dizayn, dekorasiya, foto sahələrində də müvəffəqiyyətlidirlər.

Qız: Qız bürcündən olanlar riyaziyyat tələb edən mühasibat, riyaziyyat müəllimliyi, bankçılıq kimi peşələrdə müvəffəqiyyətli iş həyatları ilə diqqət çəkər.


Tərəzi: Tərəzi bürcünün insanları ədalətli və balanslı rəftarları ilə hüquq sahəsindəki peşələrdə müvəffəqiyyətlidirlər. Vəkil, hakim, prokuror, diplomat, siyasətçi olaraq qarşımıza çıxarlar.

Əqrəb: Əqrəb bürcü insanları gizlilik ehtiva edən peşələrə marağı olan insanlardır. Buna görə müvəffəqiyyətli dedektivlərin, polislərin çoxu əqrəb bürcünün insanlarıdır.

Oxatan: Oxatan bürcünün insanları elmə əhəmiyyət verərlər. Öyrənməyi və öyrətməyi çox sevər. Ən müvəffəqiyyətli olduqları peşələr müəllimlik, jurnalistika kimi peşələrdir.

Oğlaq: Oğlaq bürcünün qadın və kişisi yeniliklərə açıq olan xarakteri ilə texnologiya sahəsində müvəffəqiyyətli bir iş qrafiki seçərlər. Kompyuter mühəndisliyi ən müvəffəqiyyətli olduqları peşə sahəsidir.

Dolça: Araşdırmanı sevən və belə ruha sahib olan dolça bürcü həmişə yeniliklər arxasınca qaçar. Buna görə elm adamlarının əksəriyyətinin dolça bürcündən olduğunu görə bilərsiniz.

Balıq: Təxəyyülü çox qüvvətli olan balıq bürcləri  xüsusilə dizayn tələb edən işlərdə müvəffəqiyyət qazanar. Xəyal edər və yaradar. Saç dizaynı, ev dekorasiyası, arixtektura kimi maraqlı fikirlərin qazanc gətirdiyi peşələrdə müvəffəqiyyətli olarlar.

Müəllif: Aytən

1 şərh

seyidova
Bürclere inanmıram amma hemişe oxuyuram ))