Рейтинг
+33.49

Bürclər və onların xüsusiyyətləri

23 üzv, 79 topik

Moda və Bürclər


Qoç bürcü

21 mart – 20 aprel
Havalı və özünə güvənən qoç qadını, geyimiylə də qabaqcıl olmağı və diqqət çəkməyi sevər. İddialı paltarları, yenə iddialıaksesuarlarla tamamlamaqdan xoşlanarlar. İki-üç dənə boyunbağını bir yerdə taxan bir qadın gördüyünüzdə böyük ehtimalla o bir qoç qadınıdır.

Buğa bürcü
21 aprel – 21 may

Qərarsız və mükəmməl olmayana dözüm edə bilməyən buga qadınları, bir dəvətə gedərkən böyük ehtimalla özlərini belə dəli edəcəklər. Aynanın qarşısında dəqiqələr keçirə biləcək olan buga qadını, sonunda bədən xəttlərini çox bildirməyən, bol bir geyimdə qərar edə bilər.

Əkizlər bürcü
22 may – 21 iyun

Az qala hər mövzuda asan fikir dəyişdirən əkizlər bürcü qadını, xüsusi bir dəvətə hazırlanarkən ən az beş-altı dənə paltar sınayacaq. Aynada özünü mükəmməl görmək istəməsinə qarşı risk almagi də sevər; geyim mövzusunda çox cəsurdur. İddialı və dəbdəbəli paltarları rahatlıqla geyər.
Davamı →

Zodiak işarələrinin sevgi falı: Bürclərin uyğunluğu

Hər kəs onu pazl kimi tamamlayan, sözün əsl mənasında ruh əkizi ola biləcək insanı tapmağı arzulayır. Təəssüf ki, hamı xəyallarında canlandırdığı insanla qarşılaşa bilmir. Lakin astroloqlar bizim işimizi asanlaşdırıb. Onlar hansı bürclərin bir-biri ilə uyğun gəldiyini göstərən cədvəl hazırlayıb.

Qoç + Dolça və ya Əkizlər
Qoç bürcü təbiətən avantüristdir. Qoç bürclərinin onları daim stimullaşdıran, nələrisə dəyişdirməyə kömək edən insanlara ehtiyacı var. Belə cütlüklər uğur qazanmağa məhkumdur!

Buğa + Balıq və ya Xərçəng 
Buğa bürcləri üçün ailə dəyərləri çox əhəmiyyətlidir. Onlar ailəcanlıdır. Bu bürcün qəlbini sonsuz sevgisinə eyni qarşılığı verməklə qazanmaq olar. Bu insanlar möhkəm və xoşbəxt ailə həyatı qurmaq üçün ideal namizəddir.
Davamı →

Bürclərin mənfi xüsusiyyətləri

Qoç

Qoçlar burnu havada, özünü bəyənmiş tiplərdir. Dünya onların ətrafında dönər zənn edərlər. halbuki heç də elə bir şey yoxdur. Bir ağcaqanad belə onların ətrafında dönməyə tənəzzül etməz. Qoç bürcündən birinə aşiq olmayın. Çünki əgər elə bi qəflətə düşsəniz sizi iztirab, əziyyət və gözyaşı dolu günlər gözləyir deməkdir. Türk filmində pərişan olan artistlərdən daha çətin vəziyyətə düşərsiniz. Çünki bu qoç qıçınıza təpiyi bir gün yapışdıracak və o günün hazırlığını çox əvvəldən etməyə başlayar. Oyananda iş-işdən keçmiş olar.
Davamı →

Bürclər üçün uğurlu günlər və saatlar

Hər bürcün günlər üzrə uğurlu saatlarını bilməklə həyatınızın ən məsul görüşlərini, tədbirlərini həmin saatlara salsanız, uduzmazsınız.

Qoç və Əqrəb bürcləri

Səyyarəsi Mərrix (Mars), ən uğurlu günü çərşənbə axşamıdır. Həftələr üzrə ən uğurlu saatları:

  • Bazar günü — saat 2, 7, 21.
  • Bazar ertəsi — saat 11, 16, 18.
  • Çərşənbə axşamı — saat 3, 8, 13, 22.
  • Çərşənbə — saat 12, 17, 19.
  • Cümə axşamı — saat 4, 9, 14, 23.
  • Cümə — saat 1, 6, 20.
  • Şənbə — saat 5, 10, 15, 24.

Ardı →

Bürclərin yemək vərdişləri

Qoç (21 Mart — 20 Aprel)
Tez bazar yeməyə maraqlıdır. Sizin üçün təhlükə zəngləri çalır. Duz və spirtdən uzaq duraraq bunun yerinə bol-bol su için. Pomidor, kartof, soğan, quru paxla, mərci, gül kələm, kahı, yaşıl salat, ispanaq, turp, düyü, zeytun, alma, balqabaq, qoz kimi qidaları həftəlik bəslənmənizə əlavə edin.

Buğa (21 Aprel — 21 May)
Gələcəkdə kilolarınız çətinliyə səbəb ola bilər. Karbohidratlardan qaçının. Əks təqdirdə gombul bir adam olarsınız, Aşağı nişasta, yağ və şəkər içəri bir pəhriz qidalanma həyatınızın lazımlı bir hissəsi olmalıdır. Təbii yod tərkibli qidalar, balıq və dəniz məhsulları, yumurta, qaraciyər, böyrək, ispanaq, çuğundur, təzə meyvə və yaşıl salatı seçin. Su sizin üçün həyatın vazgeçilmezi olmalı

Əkizlər (22 May — 21 İyun)
Yemək yeyərkən tələsik hərəkət edirsiniz. Bu hərəkət sizin sağlamlığınızı təsirləyəcək hala gəlmiş. Yeməkləri çeynəmədən udmayın. Az amma tez yeməyi prinsip halına gətirin. Sümüklərinizin sağlam olmasını istəyirsinizsə, sağlam bəslənin. Əkizlərdən qan laxtalanması sıx görülər, balıq, kərə yağı, kənd pendiri, kök, portağal,, şaftalı, ərik, üzüm şirəsi, kişmiş və badam qidalanma siyahınızda imtina qidalar olmalıdır. Sakitləşmək və dinc olmaq üçün şəfalı bitkilər və kafeinsiz çay sizə görə.
Ardı →

Kimə nə hədiyyə vermək olar?

Ruhən xəyalpərəst Balıqlara klassik, lakin həssas hədiyyə məsləhətdir. Məsələn: fəlsəfi kitab, maraqlı psixoloji film, sevdiyi musiqi diski və s… Qoçlara onların təkarolunmazlığını göstərən sürpriz hədiyyə tam yerinə düşər. Onlar üçün əsas qiymət deyil, mənəviyyatdır. Məsələn: qışda qarpız, pəncərə altında orkestr və s...

Buğalar əksinə qiymətli və praktik hədiyyələri sevirlər. Aksesuarlar, bahalı qələm dəsti və s..
Əkizlər maraqlı, nadir tapılan əşyalara üstünlük verirlər. Antik əşya, kitab. İntellektual oyunlar və s..
Xərçənglər üçün mənəvi rahatlıq bəxş edən əşyalar daha önəmlidir. Çay dəsti, otaq gülləri, şamlar. Əsas odur ki, hədiyyə gözəl və ürəkdən olsun.


Ardı →

Bürclərin uğurlu rəngləri

Zehninizi və ruhunuzu sakitləşdirməyin bir çox üsulları var. Amma ən asan üsul bürcünə uyğun olan rəngi tapmaqdır. Belə ki, bu rənglər həmin bürcün sahibinə uğur gətirir, həm də əhvalını qaldırır. 

Qoç bürcü - Aktiv insanları qırmızı rəng təmsil edir. Qoç bürcü də aktiv olduğu üçün qırmızı birbaşa onların uğur və şans simvoludur. Dinamikanı ifadə edən qırmızı eyni zamanda qərarlı insan olduğunuzu da bildirir.

Buğa bürcü — Qəhvəyi realistlərin rəngidir. Buğaların da ən uğurlu rəngi qəhvəyidir. Torpaq rəngi olan qəhvəyi əsasən iş görüşlərində və özəl günlərdə bacarıqlı insanların gücünü simvolizə edir.


Ardı →