Рейтинг
+33.49

Bürclər və onların xüsusiyyətləri

23 üzv, 79 topik

Bürclərə görə qadınlara necə kişilərdən xoşlanır?

Hər bir qadın ideal kişi ilə ailə qurmağa çalışır. Əlbəttə, hər kəsin ideal anlayışı tamamilə müxtəlifdir. Bəs qadınlar seçim edərkən nəyə əsaslanırlar? Siz təəccüblənəcəksiniz, amma bu seçim bürclərin xarakteristikasından çox asılıdır.
Astroloqlar bürclərə görə qadınlar kişilərdə axtardığı xüsusiyyətləri öyrənib.
Davamı →

Hansı bürcdən olan kişi daha sədaqətlidir?

Sədaqət dostluq və sevgi kimi münasibətlərdə önəmli yer tutur. Hər bir qadın da ömrünün sonuna kimi ona sadiq qalacağı və birgə yaşayacağı kişi arzusundadır.
Qadınların axtarışlarını asanlaşdırmaq üçün hansı bürcün kişilərinin daha etibarlı, sadiq olmasını araşdırdıq. Sədaqətlik şkala üzrə 1-3 rəqəmləri ilə qiymətləndirilib.

Davamı →

Hansı bürc nəyə nifrət edir?

Qoç
Qoçlardan hər hansı bir məsələ barədə xahiş etdikdə dərhal özündən çıxırlar. Bu, onları lap dəli eləyir, çünki Qoçlar hər dəqiqəni və maraqlarını qiymətləndirirlər. Bu bürcün nümayəndələri sırtıq insanlara qarşı dözümlü deyil. Əgər siz Qoçlara israr etməkdə davam etsəniz, ən yaxşı halda söyüş qasırğasına hazırlıqlı olun.

Buğa
Əgər nə vaxtsa, haradasa «Bəsdir, ürəyimi üzdün» ifadəsini eşitsəniz, əmin olun ki, o sözlərin sahibi Buğalardır. Bu bürcün nümayəndələri ətrafında dayanmadan vurnuxan adam gördükdə, onları tələsdirdirdikdə, yaxud da yersiz göstəriş və məsləhətlərlə onları bezdirdikdə əsəbiləşməyə başlayır. Buğanın xətrinə dəymək istəmirsinizsə, onda ona nəyi, necə etməli olduğunu göstərmək lazım deyil.
Davamı →

Zodiaka görə münasibətləri uzunömürlü etməyin yolları

Astroloqlar və psixoloqlar hər bürcün xarakterinə görə nikahı qorumağın yollarını araşdırıb.

Qoç
Siz sadəcə olaraq çoxdan yerinə yetirməli olduğunuz düzəlişlər və radikal dəyişikliklər etməlisiniz. Bilməlisiniz ki, münasibətlər həmişə yuxarı doğru qalxır və siz ən yüksək zirvəyə nail olmalısınız! Hər şey dözülməz olmağa başlayanda kəskin dəyişikliklər həqiqətən də yerinə düşür.
Davamı →

Hansı bürclər cinayətkarlığa meyillidir?

Bürclər insanların ən çox oxuduğu, amma heç vaxt tam mənada inanmadığı bir mövzudur. Buna rəğmən bir çox insan günün planını qurarkən məhz bürclərin istiqamətini nəzərə alır. Qısqanc, ən çox sevilən, liderlik edən və s. xarakterli bürclər haqqında çox oxumusunuz.

Bəs özünüzün cinayətkar ruhu barədə necə, oxumusunuzmu?

Elə isə bu yazıya diqqət edin. ABŞ-da astroloqlarının cinayətkarlığa meyilli olan bürclər haqqında apardığı maraqlı araşdırma Federal Tədqiqatlar Bürosundan alınan siyahıya əsasında aparılıb.

Davamı →

Bürclərin gizli silahları

Qoç
Qoç bürcünün adamları ən seksual adamlar hesab edilir. Onlar ətrafdakıları asanlıqla özlərinıə cəlb edə bilirlər. Qoçların xüsusi xarizmaları olur ki, bu da onları daha cazibdar edir. Təbiətlərinə görə ətrafdakəların hamısı onlara heyran olur.

Buğa
Bu bürcün ən güclü tərəfləri xeyirxah olmalarıdır. Buğa bürcünün insanları konfliktlərdən, davalardan və bütün pisliklərdən uzaq olur. Onlar mübahisələri sülh yolu ilə həll etməyə çalışırlar. Onların yanında ən davakar adam belə sakit dayana bilir.

Əkizlər
Çoxları bu bürcün nümayəndələrinə həsəd aparır. Onların həyatda hər işləri asan başa gəlir.Optimist olurlar və 90% hallarda müvəffəqiyyət qazanırlar.
Davamı →

Hansı bürc necə ana olur?

Qoç - Uşağını cəsarətləndirəcək, inam yaradacaq, motivasiya edəcək. Həyatda hər şeyi edə biləcəyini öyrədəcək. Qoç qadının sayəsində uşaq hər zaman güclü, özünə inanan, azad biri olacaq.

Buğa - Sahibləyici, qoruyucudur. Tez əsəbləşməməyi və səbrli olmağı buğa bürcü qadınından öyrənə bilərsiniz. Övladının sağlam qidalanması üçün əlindən gələni edəcək.

Əkizlər - Uşağın zehni inkişafının, əl qabiliyyətinin inkişafı üçün çalışacaq.

Xərçəng - Şəfqətli, həddindən artıq qoruyucu, ləzzətli yeməklər bişirən bir ana olacaq. Uşağına, ailəsinə bağlı…
Davamı →

Bürclər və idman

Qoç
Olduqca ehtiraslı və hər vaxt hər kəsdən üstün olmağı sevən Qoçlar, bitmək tükənmək bilməyən bir enerjiyə sahibdirlər. İdarəçi planeti «döyüşçü» Mars sayəsində xüsusilə komanda idmanlarında müvəffəqiyyətli olan Qoç bürcləri, Aikido və Tae-Bo dərslərini seçir.

Buğa
Torpaq elementi olan Buğa, əyləncəli və təbiət ilə iç-içə olan idmanları seçir. Təbiətdə gediş, velosipedə minmək və üzmək vaz keçə bilmədikləridir. İdman sonrasında isə özünü mütləq sauna və masajla təmin edir.

Əkizlər
Sürətli və hərəkətli idmanlardan zövq alan Əkizlər, aerobik, tennis kimi enerjili idmanları seçir. Bunun yanında Oryantal rəqsinin məşq hərəkətləriylə birləşdirildiyi Aero-Oryantal dərsləri də Əkizlər tərəfindən böyük maraqla qarşılanır.
Davamı →

Evlilikdə bürclərin rolu

Bütün kişilər və qadınlar öz talelərini bir-biri ilə bağlayarkən yalnız xoşbəxtliyə ümid edir. Lakin kim qabaqcadan deyə bilər ki, yeni evlənən cütlüklərin ailə həyatı necə alınacaq, qarşıda onları nələr gözləyir? Ailə həyatında qarşıya çıxacaq çoxlu sayda maneələrdən necə uzaq olmaq olar? Ailə həyatının uzunömürlü və xoşbəxt olması üçün nə etmək lazımdır? Necə edəsən ki, xəyallarında yanılmayasan? Təəssüf ki, suallar cavablardan çoxdur.
Davamı →

Bürclərin həyat fəlsəfəsi


Bürclər öz qəribəlikləri ilə seçildiyi kimi, həyat fəlsəfəsi ilə də seçilir.

Qoç bürcünün fəlsəfəsi: Heç kimdən icazə almaz!
Qoç bürcünün xarakterik xüsusiyyətləri: İstiqanlı, səmimi, mərhəmətli, cəsur, acıdil, bəzən qəzəbinə hakim ola bilməyən və çevik.

Buğa bürcünün həyat fəlsəfəsi: Həyat mənə bir şey verməz, onu həyatdan mən özüm qopardaram.
Buğa bürcünün xarakterik xüsusiyyətlər: Gedənə qal deməz, romantik, maraqlı fikirlərlə insanları təəccübləndirir.
Davamı →