Рейтинг
+33.49

Bürclər və onların xüsusiyyətləri

23 üzv, 79 topik

Bürcünüzə uyğun peşələr

Qoç: Lider ruhlu qoç bürcü  rəhbərliyi özü idarə edən iş sahələrində müvəffəqiyyət qazanar. Cəsarət tələb edən hər növ işin öhdəsindən gələ bilər. Buna görə əsasən, hərbi sahədə, personal məsuliyyəti olan peşələrdə, ticari həyatda risk almağı tələb edən işlərdə  çalışar.  Cəsarətli davranışlarını istifadə edərək gəlir əldə edə biləcəyi peşələrdə son dərəcə müvəffəqiyyətlidir.

Buğa: Buğa bürcləri  Venera planetinin verdiyi təsir ilə yaradıcı gücü çox qüvvətli olan insanlardır.  Diqqət etsəniz görərsiniz ki, incəsənətin müxtəlif sahələrində müvəffəqiyyət əldə etmiş bir çox sənətçi buğa bürcündəndir.  Zərgərlik, heykəltaraşlıq, dizayn və.s bu kimi peşələrdə çox bacarıqlı olurlar. 
Davamı →

Bürclərin xoşbəxt olduğu şəhərlər

şəhərlərBürclər hansı şəhərdə özünü daha xoşbəxt hiss edir? 

İstər inanın, istər də inanmayın, amma bürclərin də sevdiyi, keyf alacaqları və tətildə özünü daha rahat hiss etdikləri şəhərlər var.     
Qoç: Birminqham, Floransiya, Leichester

Buğa: New York, Dublin, Leipziq, Rodos

Əkizlər: London, San Francisco, Yeni Delhi

Xərçəng: İstanbul, Amsterdam, Milan

Şir: Çikaqo, Bombay, Filedelfiya, Roma, Şam, Los Angeles, Praqa

Qız: Los Angeles, Lion, Paris, Boston, Qüds 

Tərəzi: Viyana, Fraknfurt, Lizbon, Praqa

Əqrəb: Vaşinqton, New Orleans, Liverpool

Oxatan: Nottinqham, Sttutqart, Toledo, Sydey, Köln, Toronto, Budapeşt, Nepoli

Oğlaq: Madrid, Banqkok, Marakeş
Ardı →

Bürclərin sevgidə qısqanclıq halları

Qoç bürcü - həmişə ön planda olmağı sevən qoçlar, arxa planda olduğu zaman öz mövqeyi artıqlaması isə göstərəcək. Özünə güvənən bir tip olduğu üçün ikinci planda qaldığı zaman qısqanclıq hissi onu rahat buraxmır. Qısqanclığı hiss olduğu zaman qarşıdakı insanı istəmədən də incidə bilər. Münasibətlərdə qısqanc və hər zaman hücum mövqeyindədir. Özünə rəqib gördüyü zaman hirsli və əsəbi olur. Eyni zamanda qarşı tərəfin diqqətini həmişə öz üzərində hiss etmək istəyir. Qoçlar dürüst olduğu üçün hər şeyi həyat yoldaşları ilə paylaşmaqdan zövq alır. 

Buğa bürcü
  — üçün qısqanmaq təbii duyğulardan biridir. Buğalar əldə etmədiyi hər şeyə qarşı aqressiv və qısqanclıq hiss edir. Bu duyğu onları daha yüksək işlərə motivasiya edə bilər. Lakin qısqanclıq hissinə hakim olmadıqları zaman insanları sıxa bilərlər. Rahatlığına düşkün olan buğalar, qısqanclıqları ilə həm özünü, həm də insanları narahat edir. Sevgidə isə qısqanclıq onlar üçün sevginin əsas göstəricisidir. İki buğanın birlikdə sevgi yaşaması olduqca çətin olur. 
Davamı →

Bürclər necə sevir?

QOÇ

Qoç bürcü romantizmi dərinliklərdə yaşayır.Heç gözləmədiyiniz bir anda, sizə nə qədər cazibədar olduğunuzu söyləsə əsla çaşmayın! Qoç Bürcü kəsləri olduqca cazibədar və təsir edicidirlər.
Üstəlik ona aşiq olmaq da bir o qədər asandır. Quruluşu etibarilə kiçik yaşlardan etibarən qarşı cinsə maraq duymağa başlarlar. Avtoritardırlar, istəklərini reallaşdırmaq üçün maneə tanımazlar. Sürprizlərlə dolu Qoç Bürcü, eyni zamanda olduqca cürətkardırlar. Qarşı tərəfi, ovlanması lazım olan bir ov olaraq görər. Aşiq olduğu zaman işlər dəyişər. Mükəmməl bir aşiq olar, əlaqələrinə dəyər verər, romantizmi dolu dolu yaşadarlar. Hər nə qədər Qoç Bürcü insanı öz istəklərini və ehtiyaclarını ilk sıralara qoysa da bu tutumlarından və həyata müsbət baxışlarından təsirlənməmək qeyri-mümkündür. Bu bürcün qadınları, qürur və güc axtararlar amma bir az da itaətlilik gözləyərlər; çünki üstlərində hakimiyyət qurulmağa işindən xoşlanmazlar. 
Davamı →

Dolça bürcü haqqında

Dolçalar Zodiakda ən mehriban insanlardır. Dolçanın ətrafında ünsiyyət üçün kifayətqədər insan olanda, onun həyatı idealdır. Bu insanlar müxtəlif dərnəklər təşkil edirlər: iş yoldaşlannm kompaniyası, köhnə məktəb dostları qrupu, tennis klubu üzrə tanışlar dərnəyi və s. Ona elə gəlir ki, hər hansı bir qrup insanlar ilə sıx-bağlı olmaq mövcudiuğun heç də yaxşı forması deyil.
Dolça bürcü altında doğulan insanların həyata münasibəti — soyuqqanlı, özgələşmiş, müstəqildir. Zodiak bürclərinin əksəriyyətindən fərqli olaraq Dolçanı bir yox, iki planet idarə edir: onu soyuqqanlı və intizamlı olmağa vadar edən Saturn; və başqalarına bir qədər oxşamağa qoymayan, ona azacıq fərqləndirici cəhət verən Uran.
Dolçanın fikrincə, ən pisi bir insana bağlanmaqdır; bu isə öz müstəqilliyini qurban vermək deməkdir. Müstəqillik — Dolça üçün çox vacib bir işdir: onda elə bir təlabat yoxdur ki, kiməsə məxsus olsun və ya kiminsə ona çox böyük ehtiyacını hiss etsin. Dolça elə öz-özlüyündə də çox xoşbəxtdir. Ona ən çox ehtiyacı olan insan elə onun özüdür.


Davamı →

Balıqlar bürcü haqqinda ♓

Balıqlar bürcü altında doğulan insanlar — düşüncəli, təxəyyülə malik, eyni zamanda qətiyyətsiz, dəyişikliklərə meylli və reallıqdan ayrılmış olurlar. Bu bürclə Yupiter və Neptun planetləri bilavasitə əlaqədardır, lakin onlardan heç biri praktik işlərə öz enerjilərini ayırmırlar; hər ikisi təxəyyülün genişləndirilməsi ilə bağlıdır və Balıqlara öz hisslərini sərbəst şəkildə ifadə etmək imkanı verirlər. Heç də təəccüblü deyildir ki, Balıqlarla müqayisədə digər bürclər darıxdırıcı və borc hissi ilə həddən artıq bağlı görünürlər.Balıqların fəallığı reaktivdir; başqa sözlə, onlar yalnız yaranan effektə cavab olaraq hərəkət edirlər və heç vaxt ilk addımı atmırlar. Yüksək kövrəklikləri onları emosional cəhətdən çox yaralı insan edir.

Suyun digər iki bürcü (Xərçəng və Əqrəb) adlarını daşıdıqları heyvanlar kimi özlərinə möhkəm zahiri zireh düzəldiblər; bəs Balıqlar nə edə bilər? Əlbəttə, yalnız üzüb getmək qalır. Diskomforta, rahatsızlığa qarşı onların müdafiəsi qaçışdır. Balıqlar barədə çox vaxt belə deyirlər ki, onlar məsuliyyətdən qaçır və çətin şəraitdə aradan çıxırlar. Lakin onlar bunu yalnız təzyiqdən yaxa qurtarmaq üçün edirlər. Balıqlar kimi, hissiyyatlı və kövrək insanlar üçün hər hansı bir növ emosional təzyiq hətta fiziki ağrı da doğura bilər.


Davamı →

Oğlaq bürcü haqqında ♑

Zəhmətkeş, ciddi, lakin bütün təşəbbüslürində uğurlu — tipik Oğlaqlar belə olurlar. Bu bürcü idarə edən Saturn ağır iş, gərgin əmək hesabına olsa da onların lap yuxan başda, nəhayət öz məqsədlərinə çatmaqlarını təmin edir. Əksərən onlar soyuqqanlı, ifrat həyəcan keçirməyən, ora-bura vurnuxmayan, münasibətlərdə mülayim insanlardır. Oğiaqlarda sanki hissiyyat yoxdur, ancaq əslində, onların hiss və duyğuları üzdə deyil, dərinlikdə olub, açıq-aşkar ifadə edilməyir. Onlar bilirlər ki, nə istəyirlər; həm də bilirlər ki, tez həyəcanlanıb başını itirməyin xeyri yoxdur.
Saturn səmada çox ləng hərəkət edərək Oğlaqa elə bir əhval-ruhiyyə təlqin edir ki, bu, uzun müddət ərzində özünü göstərir. Oğlaqlar beş və ya on il sonra harada olacaqlarını, nə edəcəklərini planlaşdırırlar. Oğlaq belə hesab edir ki, işdə onun yeri yüksəkdir. Bu yeri tutanda hamı ona hörmət edəcək. Hakimiyyət, mövqe, reputasiya — Oğlaqın istədiyi bunlardır.


Davamı →

Oxatan bürcü haqqında ♐

Oxatan — ən xoşbəxt bürcdür. Bu mənada o, başqa bürclərdən çox üstündür. Oxatan bürcü altında doğulan insanlar narahatlıq keçirmir və həyəcanlanmırlar. Onlarda hər bir çətin vəziyyətdən çıxmaq üçün hissiyyat, istedad, təxəyyül var; bununla be!ə, öz təbəssümlərini də qoruyub saxlaya bilirlər.
Adətən Oxatanlara iri bədən, böyük ürək və geniş ideyalar xasdır; bəzən onlarda böyük təşəxxüs də olur, lakin bir o qədər də zərər gətirmir. Oxatanlar — Günəş sisteminin ən boyük planeti Yupiterin enerjisindən qidalandıqlarına görə, onlarda hər bir keyfiyyət böyük həcmdə olur.Oxatan öz himayədarı Yupiter kimi həddən artıq ürəyi yumşaqdır, hər şeylə maraqlanır, lakin yüngülcəsinə münasibət bəsləyir, bunlara əyləncə kimi baxır.
Oxatanın heç ağlına gəlmir ki, bəzi şeyləri bilmək, üzə çıxarmaq, başqalarına danışmaq təhlükəli ola bilər. Onun fikrincə, biliklər hamıya və hər bir kəsə məxsusdur; elə ona görə də hamıya nə oldu danışa bilir. Oxataniara yaxından, xüsusilə uzaqdan nə isə yeni olacaq bir şeyə bəslədiyi ümid rahatlıq vermir. Səyahətlərin romantikası, dünyanı görmək arzusu onlara xasdır; eyni bir yerdə qalıb yaşamaqdan bezirlər. Oxatanlar üçün yerində durmaq, xoşbəxt ailə həyatı qurmaq macəra və sərgüzəştlərə can atmağın müqabilində sarsaq bir işdir; onlar daima yeni-yeni insanlarla görüşə can atırlar.


Davamı →

Əqrəb bürcü haqqında ♏

Əqrəb bürcü altında doğulan insanları hər şeydən əvvəl həyatda gərgin, güclü və ehtiraslı olmaları səcıyyələndirir. Əqrəb bürcünü Mars və Pluton idarə edir. Bu planetlər Əqrəbə elə bir təmərküzləşmiş güc verir ki, əslındə hər şeyə qadir olur. Əqrəblər hakimiyyət istəyirlər. Onlar Oğlağın sımvolik görüntülü və Qoçun fiziki qüdrətli hakimiyyətini deyıl, bütün qüvvələrə nəzarət edən həqiqi hakimiyyəti ıstəyirlər. Onlar insanları öz iradəsinə tabe etməyi xoşlayırlar. Əqrəb istəyir ki, yaxın adamları və dostları onun ıradəsı ılə hərəkət etsinlər. Bu heç də nə qəddarlıq, nə də aldanışdır, sadəcə onların düşüncə tərzidir. Onun surprizdən xoşu gəlmir; gələcək haqqında biliyə əsasən hadisələri əvvəlcədən görür və necə hərəkət edəciyini yəqinləşdirir. Əqrəblər öz həqiqi hisslərini hər yerdə imkan olduqca gizlədirlər.


Davamı →