Eynək seçməkçün fikir veriləcək nüanslar

Eynək seçmək qəliz məsələdir.Eynəyinin üzünə ideal yaraşmasını istəyirsənsə,aşağıdakı məsləhətlərə qulaq ver.
Üz quruluşlarına görə:
Dairə-Sənə düzbucaqlı çərçivəsi olan eynəklər yaraşır.Belə forma vizual olaraq dairəvi üz quruluşunu bir qədər uzunsov göstərəcək və bununla da üzündə xüsusi xoş ifadə yaranacaq.
Ellips-Oval üz quruluşu olanlar diqqəti almacıq sümüyünə yönəltsələr yaxşı olar.Əgər sənin də üz quruluşun bu formaya uyğun gəlirsə,rombşəkilli eynəklər taxa bilərsən.
Kvadrat-Üzünün yuxarı və aşağı almacıqları iri olanlar bu cür cizgiləri bir az «yumşaltmalıdırlar».Bunun üçün oval formalı,zərif çərçivəli eynək məsləhətdir.Bu sənə gözəllik verəcək.
Üçbucaq(geniş alın)-«Ağır» buxaqlı və ensiz almacıqları ilə seçilən üz cizgiləriindən diqqəti yayındırmağın ən ideal yolu parlaq və qeyri-adi çərçivələrdir.Onunla üzdəki disproporsiyanı gizlətmək olar.
Üçbucaq(çənə)-Almacıq sümükləri geniş,çənə hissəsi isə sivri olan üz quruluşlarına şüşəsi bir qədər irəliyə çıxmış və çərçivəsi nazik eynəklər yaraşır.Kəpənəkvari və «pişik gözləri» daha münasibdir.
Ürək-Alnın və almacıq sümüklərin geniş,çənən isə ensizdir?Onda səni təbrik edirik,çünki istənilən formalı eynəyi çəkinmədən ala bilərsən.Sənə al da yaraşır,şal da!!
Romb-Nadir üz quruluşudur.Bu geniş alnı,ifadəli,amma çox qabarıq olmayan almacıq sümüyü və sivri çənəsi olan qadınlara aid üz formasıdır.Onlara trapesiya formalı eynəklər yaraşır.
mənbə-Jurnallar toplusundan yığılmış nəticə.
Bu yazı İnternet aləmində ilk dəfə yayımlanır.
 
 

0 şərh