Sakura 13 iyun turniri

Latın dilində "bağışlayan", "qurban verən" deyin:
Cavab: donor
2. Gənc olanda günün altında şellənirəm)) Orta yaşlarımda hamını məsuliyyətsiz və kefcil edirəm. Qocaldıqca isə dəyərim artır. Mən nəyəm?
Cavab: şərab.
3. Bu ölkənin paytaxtının adı tərcümədə 3 şəhər deməkdir.
Cavab: Liviya. Söhbət Tripoli şəhərindən gedir (tri+poli)
4. Sokrat şagirdlərinə məsləhət görürdü ki: "Heç kimin məsləhətinə qulaq asmayın, hətta ... ".
Cavab: " mənim də"
5. Alman dilində "möcüzə-uşaq" deyin
Cavab: Vunderkind
6. Uzaq cisimləri görmək üçün-teleskop, kiçik əşyaları görmək üçün-mikroskop, olduğunuz yerdən hündürdə yerləşən cisimləri görmək üçün-periskop, bəs divardan o biri tərəfdə olanları görmək üçün?
Cavab: pəncərə :)
7. Bu avtomobil markasının adı Zərdüşt tanrısının adından götürülüb:
Cavab: Mazda (Ahura-Mazda).Firmanın əsasını qoyan Dzudziro Mazudanın adı ilə oxşar səslənir.
8. ”6 milyon meşəsi” hansı ölkədədir?
Cavab: İsraildə. Faşistlərin öldürdüyü hər yəhudinin xatirəsinə İsraildə bu meşədə bir ağac əkilib. Ətraflı http://lichoman.livejournal.com/31541.html
9. Lətifəni tamamlayın. İnsanlar 3 yerə bölünür: Saymağı bilənlər və ....
Cavab: İnsanlar 3 yerə bölünür: Saymağı bilənlər və saymağı bilməyənlər ))
10.  12 fut dərinliyi,13 düym eni və 14 qarış uzunluğu olan xəndəkdən nə qədər torpaq qruntu çıxarmaq olar?
Cavab: Heç nə qədər. Çünki onsuz da xəndəkdə torpaq olmur,o qazılıb çıxardılıb)))
11. Bir neçə il bundan əvvəl Bakıya qonaq gəlmiş insan hüquqları və s. üzrə ixtisaslaşan bir qərbli Dərnəgül şosesi tərəfdən keçirmiş. Onun dediyinə görə Bakıda intim xidmətlər göstərilən yerlər kifayət qədərdir. Sizcə o nəyə əsasən belə fikir yürüdürdü?
Cavab: sex (taxta sex, çörək sex)
12. Qaynana əlindən əziyyət çəkən kişilər ən çox ona paxıllıq edir.
Cavab: Adəm peyğəmbər.
13. Bir az sərt olsa da pinqvin əti kifayət qədər dadlıdır. Bəs hansı xüsusiyyətinə görə ayılar pinqvin əti yemir?
Cavab: ayrı-ayrı qütblərdə olurlar.
14. 8 vəhabit(vəhhabilik təriqətinə etiqad edən) adama proqrammistlər qısaca belə deyirlər?
Cavab: vəhabayt(Восемь ваххабитов - один ваххабайт)
15. Bu uçuş 1975-də Üç Oskara layiq görüldü
Cavab: Qu-qu quşu yuvası üzərindən uçuş (One Flew Over the Cuckoo's Nest, Пролет над гнездом кукушки)

 

Suallar burdadır.


1.

28 şərh

MASON
Suallar çox asan idi.Məncə belə olmasa daha yaxşı olar.
Narmin
login yazanda burda yazılan adımı qeyd etməliydim?
MASON
Hə elə sadəcə Narmin yazmalı idin)
Narmin
Narmin yazdım,maili də yazdım. keçən dəfə deyəsəsn səhv yazmışdım.
bankir
xəndəkdə hesablamanı kim aparıb?
Narmin

gördüm riyazi sualdır,heç baxmadım :)

r9perviz

məncə orda hesablama aparmağa ehtiyac yox idi, heç içində torpaq olmayan xəndəkdən torpaq çıxarmaq olar? :)

Narmin
elə mən də olmaz yazdım. :)
2ral
Cavabları bir azdan qeyd edəcəm.
MASON
cavablar ne oldu?
2ral
Cavabları yerləşdirdim.Hansı sual xoşunuza gəldi ya gəlmədi bildirin.Qalib isə məlumdur:)
Azero
O sualda insanlar niyə üç qrupa bölünür yazılıb? Cavaba görə 2 qrup yazılıb.
2ral
Elə sualın duzu da bundadır.Saya bilmədikləri üçün 2 qrup yazılır.
2ral
Bugünün qaibi 11 suala cavab yazmış MASON seçilir.Azero-9,r9perviz-9,HTML-8 və s. Təbriklər.
MASON
ooo tebrikler
papatürk

Təbrik edirəm.


Suallardan üzüm cavabı düz cavab deyil.Çünki üzüm ayrı şeydir,amma şərab ayrı. Mən fikir yazmışdım.

HTML
Özün-özünü təbrik edirsən?
MASON
he.lazim olanda ozum ozumu tnqid de eleyirem)ozune qiymet vermeyi bacarmalisan
2ral
ququ quşu haqqında suala demək olar ki hamı
Vəhabayt haqqında suala yalnız bir nəfər
Ayı və pinqvin haqqında suala hamı düzgün cavab yazıb. Təəccüblüdür.
Adəm peyğəmbər haqqında suala verilən cavabların hamısı məntiqə uyğundur,amma ən dəqiq cavab Adəm peyğəmbərdir.
Sex cavabını çoxları bilib.Xahiş olunur kim bu fakta aid şəkil tapdı mənə bildirsin.
xəndək məsələsi bir az çətin olub.Bir nəfər hətta hesablama aparıb:
12x30.48 x13x2.54 smx 14 (bir qarış nə qədərdir tapmayıb)
2184 cavabı da vardı.
İsrail haqqında sual ən gözəl suallardandır.Çoxları bunu tapmayıb.
pəncərə cavabını çoxları tapmayıb. Ən gülməli suallardandır.
Üzüm haqqında suala isə ən yaxşı cavab:
qız-fahişə-mama Roza
HTML
1. normal
2. super.
3. asandır.
4. xoşuma gəldi
5. pis sual
6. şit sualdır.Amma çaşdırmaq üçün verilə bilər.
7. Maraqlı fakt idi.
8. Ən yaxşı sual
9. yaxşı
10. super. Qarış əvəzinə başqa şey yazılsaydı mən də hesablayacaqdım.O sözdən bildim ki sual başqa tipdir.
11.Doğurdan olub?
12. yaxşı deyil
13. asan
14. :))
15. Google ilə tapmaq olurdu.Sualın qoyuluşu pis deyildi,amma bugün üçün yaxşı deyildi.

Gülməli suallar çox yaxşıdır.
girl_moon
Maraqlı  suallar   idi, 5 sualın  cavabından başqa  qalanları bilmirdim, qalibi təbrik edirəm.
Narmin
3-də diqqətlə oxumadım, Tripoli yazdım. Sayılmır o sual? (heç bir rol oynamasa da)
2ral
Çoxları Tripoli yazıb,hamıya sayılır.
Narmin
Təşəkkür! :)