Məntiqli sual

Sual

Kəsirin surəti a²+b²=c² , Məxrəci isə, 100 dür. Bu kəsirin cavabını tapdını yazın.
 
 

17 şərh

Ferbara
cavabla insan bədəninin əlaqəsini başa düşmədim.
Ferbara
a²+b²=c² Pifaqor teoremidi. Başqa ağlıma bir şey gəlmir. 100 də 10-un kvadratıdı.
IDEAL
ip ucu kimi deyim ki bu sualda mifoloji xarakter daşıyır
Ferbara
Onda cavabı deyim. Pifaqor bu teoremi tapanda sevinmiş və 100 öküzü qurban kimi kəsib paylamışdı.
IDEAL
Siz ən çətin məqamı tapmısız indi sualı diqqətlə oxusaz cavabı tapa bilərsiz
Ferbara
Öküz başlı insan-KENTAVR
HTML
Afərin deməkdən başqa bir şey qalmır.Cavab düzdür yəqin ki.
Ferbara
İnşallah elə olar )
IDEAL
kentavr insan başlı atdı axı. Yəni bunun öküzlə nə əlaqəsi
IDEAL
Düzdü söhbət minatavrdan gedir. Təbrik edirəm!
IDEAL
Belə labirintli sualı məntiqli izahlərı ilə bir yerdə tapmaq həqiqətən asan deyil.
Düzdü siz demək olar sualın quruluşunu şərh etmisiz. Ancaq hər halda sualı
vermişəmsə gərək şərhinidə yazım.
Şərh;Kəsrin sürətindəki Pifaqor teoremidir. Pifoqor bu teoremi tapanda 100 öküz kəsib xalqa paylamışdı.
Bu səbəbdən Bu teoremin adı Hekotonba- 100 öküz teoremi kimi də məhşurdu. Kəsirin məxrəcində isə
100 dür. Bu kəsr ixtisar olur və cavab öküz qalır. Öküzün isə başını kəsib əfsanəvi şəkildə
insan bədəninə yerləşdirdikdə Minatavr alınır.
Arzt
Əladı.Belə tipli sualları tez-tez yerləşdir.Beynimizin pası açılsın.
mr13
Yenə də Nuranə xanımın super suallarından biri. Əgər səhf etmirəmsə yarışda bunu ancaq bizim komanda tapmışdı.
IDEAL
Düzü Sizin kamada o yarış SUPER çıxış etmişdi.
Ancaq bu sualı deyəsən Eldarado kamandasıda tapmışdı.
IDEAL
Düzü tərif üçün demirəm ancaq həqiqətəndə Renessansında super sualları var. Ayın 4-ünü səbrsizliklə gözləyirik.