Məntiqi sual

Sual

Pramida fiqurunun içindəki sahə, hələdə elmə məlum olmayan səbəblərdən maddə malekullarının dağılmış kristal qəfəsini, oriqinal vəziyyətinə qaytarmağa qadirdir. Pramidanın bu qeyri adi imkanını dəyərləndirməyi bacaran Praqalı mühəndis Karel Drbal x-ı pramida modelinin aşağısına yerləşdirməklə ondan istifadə imkanını 50 hətda 60dəfəyə qaldırmış və 1959 cu ildə bu səbəbdən 91/304 nömrəli patent almağa müvəffəq olmuşdur. Siz Karelin bu ideyasından istifadə etməsəzdə demək olar ki hamınız x-dan istifadə edirsiz. DİQQƏT sual –x-nədir?
Müəllif: Nuranə Heybətova
 

7 şərh

Arzt
Bu almazdı.Rusca lezva.
Səbinə
almaz yox ülgüc.brilyant tamam başqa şeydir ülgüc başqa.
Səbinə
Bu cür maraqlı sual hazırlayasan,amma dəhşətli səhvlər buraxasan:
pramida(piramida),hələdə(hələ də),malekul(molekul),oriqinal(orijinal),qeyri adi(qeyri-adi),Paraqalı(praqalı),hətda(hətta),etməsəzdə(etməsəz də).
Azərbaycan dili bloquma üzv olsaz yaxşı olar))
IDEAL
Təəssüf ki razıyam. Çalışacam daha diqqətli olum və bu qüsurları 
minimuma endirim. Fikir bildirdiyiniz Üçün Təşəkkür Edirəm!
mr13

təvazökarlıqdan uzaq lolsa da deyəcəm. Bu suala «Sim Club» da cəmi 2 komanda cavab vermişdi və biri də bizim komanda idi. uşaq vaxtlarımda anamın abunə olduğu «Рабочая» və ya «Крестянка» jurnalında (dəqiq yadımda deyil.) oxuduğum məlumat sualı I saniyədə tapmağımıza kömək etdi.


 

IDEAL
Düzü bu suala ən məhşur cavab batareya idi. Nədənsə bu versiyanı bura yazan olmadı