Sakura-28 mart turniri

1. Vilhelm Rentgen,Vant-Qoff,Emil fon Berinq,Fransua Arman Prüdom...Məhz bu adamlar o siyahiya başçılıq edir. Hansı siyahıya?
Cavab: İlk Nobel mükafatı laureatları
2. Yapon dilində "incəsənət adamı" deyin.
Cavab: qeyşa
3. yunan dilindən tərcümədə "döşsüz" olsa da,biz azərbaycanlılar(xüsusilə də qızlar) onlarla fəxr edirik.
Cavab: amazonka
4.Bu ingilisin bir xarici laboratoriyaya gəlməsinin şərəfinə əvvəlcədən hər yeri silib-təmizləyirlər. Bu şəxs gəlib tərtəmiz laboratoriyanı görüb deyir: "Əgər mən belə yerdə işləsəydim,indiki şöhrətimi qazana bilməzdim".Söhbət kimdən gedir?
Cavab: Penisillini kəşf etmiş Aleksandr Fleminq
5. Skeptik bir insanın dediyinə görə ... . -riyaziyyatı zəif bilən insanlar üçün vergidir. Nə?
Cavab: lotoreya6. Kompüter istifadəçilərinin tez-tez rastlaşdığı bu termini əvvəllər yalnız qədim yunan şairinin əsəri ilə tanış olanlar başa düşürdülər.
Cavab: Troyan(Troya atı)
7. ərəb dilindən polyak dilinə "cəmahiriyyə" sözünü çevirin
Cavab: Reç Poslpolita(söhbət respublika sözündən gedirdi)
8. 1986-cı ildə ABŞ-da çıxan kataloqda 18 189 292 ... koordinatları və parlaqlığı verilmişdi.Nəyin?
Cavab: ulduzun
9. ABŞ-da,Sietl şəhərinin yaxınlığında Li Syaolunun qəbri var.Onun həyatı və fəaliyyətləri haqda 30 kino çəkilib. Söhbət kimdən geidir?
cavab: Bryus Li
10. MƏHV ET komandasını ən çox işlədənlər hansı sənət sahibləridir?
Cavab: proqrammistlər(delete sözü ingiliscə məhv etməkdir)
11. Demosfen,Molyer,Merilin Monro,Bryus Uillis,Çörçilli məhz bu xüsusiyyət birləşdirir. Kişilər arasınd bu qadınlara nisbətən 3-4 dəfə çoxdur. Dünyada 50 milyona yaxın insan bundan əziyyət çəkir. Söhbət nədən gedir?
Cavab: kəkələmə
12. Böyük Vətən müharibəsinin 50 illiyi münasibətilə Moskvada Poklonnaya dağında tikilən abidənin hündürlüyü 141.8 metr idi. Nİyə görə 141 yaxud 142 yox,məhz 141.8 metr?
Cavab:Müharibə 1418 gün çəkmişdi.Hər gün üçün 10 santimetr.
13. 1.Nyu-York,doktor Bodhem 2.Atlanta,əczaçı Con Pemberton. Ikisi də düşməndir.Söhbət nələrdən gedir?
Cavab: Coca-Cola və Pepsi
14. Ən az doğum əmsalı hansı ölkədədir?
Cavab: Vatikan
15. İsveçrənin "Diogenes" nəşriyyatı əsərlərini buraxdığı müəlliflərin kataloqunu çıxarmışdı.Burada Eynşteyn,Dante,Şekspir və s 200 müəllifin adı vardı.Ən birinci kimin adı gəlirdi?
Cavab: Homer.Tarixdə ilk yazılı əsər müəlllifi kimi o tanınır.

Nəticənin bir hissəsi istifadəçilərin xahişi ilə:Sakura 28 mart uf

32 şərh

mr13
hər şey əladı amma bryus li sualı ümumiyyətlə yox idi onun əvəzinə təkrar olaraq ulduz sualı getmişdir
2ral
9-cu sual səhvən verilmədiyi üçün bütün iştirakçılara bir xal əlavə olunur. Yarışın qalibi isə 13 cavabla artıq ikinci dəfə qalib olan Leyladır. həqiqətən çox yaxşı iştirak edib.Qalibi təbrik edir və 50 AZN mükafat onun balansına yazılır.
TM-çi
Gözəl suallar idi.Ancaq sualların 3-ü yox idi
TM-çi
Üzr istəyirəm 1-i deyəcəkdim.Hər şey aydındı.Təşkilatçılara minnətdaram…
mr13
Qalibə təbriklər
papatürk
Belə maraqlı suallarla oynamağım yaxıma gəlir.Heyf ki,Brüs Li haqqında sual düşməmişdi.O çox maraqlı sual idi. Ən maraqlı sual isə Böyük Vətən Müharibəsi haqqında olan sual idi.
Leyla
Yes!!!
Qalan iştirakçılar necə oynayıb?Nəticələrə daha yaxşı necə baxmaq olar?
TM-çi
Xaker — proqramist düz cavab kimi qəbul olundu?(Bir əhəmiyyəti olmasa da maraqlıdı)
fidan
Məmnuniyyətlə gələn yarışlarda iştirak edərdim.Leyla,bravo! Hansı sualların cavabını bilməmişdin?
1,9,12,15, nömrəli suallar televiziyadakı yarışa getməyə layiq çox gözəl suallardır.
2ral
Bütün yarış şəffaf keçirilir.İstəsəniz yarışın nəticələrini Excel-sənəd kimi qoya bilərəm.Amma bəzi yarışçıların nəticələri çox aşağıdır.Əgər etiraz etməsələr,qoya bilərəm:-)
İkinci yerdə 9 suala düzgün cavab vermiş papatürkdür. Tarixə aid sualların hamısına düz cavab verib ki,bu da təəccüblü deyil.
Nobel mükafatına və ulduz kataloquna aid suala çoxları düz cavab verib.
Ferbara
Düzü mən sualara cavab vermək istədim. Amma çətin olduğunu zənn edib geri çəkildim, qorxdum ki, düz demərəm. İndi cavablara baxanda bildim ki, yarısından çoxunun cavabını düz təxmin etmişəm.))
2ral
Ferbara,bundan sonra mütləq iştirak edin.Düzgün cavab verməsəniz belə iştirak etməyə dəyər. Kayzen ideyasına qulluq edən adam heç nədən çəkinməməlidir:-)
IDEAL
Qalibi təbrik edirəm! Maraqlı oyun oldu təşəkkürlər
Elsamir
nəticələri versəydiz pis olmazdı
HTML
Nəticələri mümkünsə verməyin.mən istəmirəm ki,nəticələr çıxsın.Əgər əziyyət deyilsə,təşkilatçılara şəxsi mesaj yazıb hər şeyi şəxsən istəyin.Mən istəmirəm cavablar çıxsın.
TM-çi
Mənim də 1-2 düz cavabım var.Məndə bu gün konsantrasiya problemi oldu.Məncə çıxsa yaxşı olar.Məhləuşağım demişkən:«Kompleksli olma, ə kişi»...Məncə kompleksi olmasanız yaxşı olar-))
Arzt
İştirak edə bilmədim.Təşkilat xoşuma gəldi.Qalibi də təbrik edirəm.
Elsamir

məncə də nəticələrin verilməsi əksinə məsuliyyətimizi artırar


əgər intellektə əhəmiyyət veririksə

2ral
Gecə saatlarında ən yaxşı nəticə göstərənlərin və nəticəsinin çıxmasını istəyən iştirakçıların cavablarını yerləşdiriləcək.
Arzt
Gələn dəfəki barədə nə deyə bilərsiniz.Vaxtı dəqiqləşdirdiniz.Fasilə nə qədər olacaq.İki həftə yoxsa bir həftə?
Elsamir
təşəkkürlər ,2ral, səbirsizliklə gözləyirəm
IDEAL
Düzdü nəticələr elan olunmasının prablemi yoxdu məncə. Ola bilər bu gün nəticəmiz 
zəifdi ancaq bunu qaldırmaq üçün çalışacağıq.
TM-çi
Tamailə razıyam...Nəticələrin çıxması rəqabəti artıracaq.Rəqabət isə inkişaf deməkdir…
2ral
Nəticələr topikdə verildi. bəzi istifadəçilərin nəticəsi çıxarılmadı.Elsamir adlı istifadəçinin nəticəsi isə ümumiyyətlə yarışda olmadı.
Elsamir
niyə
2ral
Görünür ya sualı vaxtından gec vermisiniz,ya da lazımi bəndləri doldurmamısınız.
Elsamir
ok bildim mən vaxt məhdudiyyətinin nə qədər olduğun bilmirdim yenə günah özümdədi
nərgiz
12 və 15 nömrəli suallar çox maraqlıdır. Bir var adi sual,bir də var maraqlı sual.Bu sualların cavabını bilməkdən ötrü dayana bilmirdim))Təşkilatçılar sükanı belə saxlasın!
DELETE ilə bağlı suala xokkeyistlər demək isə-loool
Wizard
Şərhlərdən gördüm ki oyun çox maraqlı keçib.Təəsüf ki, bu gün 2ral-a köməklik edə bilmədim. Amma eybi yox mənsiz də hər şey görünür əla keçib. Qalibləri təbrik edirəm!
fidan
Yerin həmişə görünür)
sən olmadığına görə bugün 2ralla demək olar ki,danışa bilməmişəm,bütün günü suallarla məşğul olub.gələcəkdə yenə sən də qoşul.
Wizard
Sadəcə olaraq, bir gün mənsiz işlərin necə getdiyini müşahidə etmək maraqlı idi! Bloqlarım kimsəziz qalıblar :) Gedib postlaımı yazım!