Рейтинг
+75.68

Nə? Harada? Nə zaman? (ЧГК)

70 üzv, 87 topik

Sakura 16 may turniri

Bugün yenə axşam saat 18:00 (saat) Sakura turniri olacaq.Yenə də 15 sual,yenə də reytinqi yuxarı olanlar üçün 2 dəqiqə əlavə vaxt.Sualların mövzusu yenə müxtəlif olacaq.Bu dəfə bir yenilik də olacaq. dəqiq cavabı olmayan suallar da veriləcək. Burada istifadəçinin məntiqi tutması əsas olacaq,suala məhz düzgün cavab verməsi yox.Nümunə:
Lətifəni tamamlayın:
Bir dost o birisinə şikayət edir.
-Dünən yuxuda görmüşəm ki,ayağıma tikan batıb.Bütün gecəni ayağım ağrıyıb.
Dostu da ona məsləhət verir?
......
Sual odur ki dost nə məsləhət görür? Düzgün cavab lətifədə odur ki, yatanda ayaqqabı gey. Lakin əgər yarışdakılar daha maraqlı və lətifə üçün yumorlu cavablar tapsa,onlar da qəbul olunacaq.Əgər iştirakçıların xoşuna gəlsə gələn yarışlarda da edərik.


Suallar bu ünvandadır.
Ardı →

"Renessans" komandasının sualları ( XIII hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.

61.


Bu bayramın yaranmasının çox fərziyələri var. Və bir neçəsini yəqin ki, bilirsiniz. Birin də biz danışaq. Deyirlər bu bayram neopolitan kralı Monteryunun dövründə yaranıb. Zəlzələnin
bitməsi günü münasibəti ilə ona alıq bişirib vermişdilər. Bir ildən sonra elə həmin gündə o eyni balıqdan istədi. Eynisini tapmadılar. Amma ona çox oxşarını tapdılar və krala bişirib verdilər. Kral dəyişikliyi hiss etsə də hirslənmədi. Əksinə bu onun xoşuna gəldi və kefini açdı. O vaxtdan bu bayramın simvolu Balıq oldu ki, siz bunu həmin bayrama həsr olunmuş açıqcalarda da görürsünüz. Diqqət sual!!! Bəs bu bayram hansı gün qeyd olunur?

Müəllif: Nadir Zamanov (mr13)


Ardı →

"Nə, Harada, Nə vaxt" sualları - Hikmət Əliyev

1)1924-cü ilddə  «Philip Morris» kompaniyası bütün dünyaya yenilik elan elədi.İstehsala nazik qadın X-ləri buraxılmışdı. Reklamda «May kimi yumşaq»deyildiyindən X qadınları özünə gözlənildiyindən də çox cəlb etmişdi.Zino isə X-i yuxuya getmiş gözələ bənzədirdi.X-in nə olduğunu tapın.

2)Enşteyn onu Əlahəzrət Uşaq adlandırırdı.Öz qəhrəmanı haqqında belə deyirdi: «O, həm avara, həm centlmen, həm şair, həm də macəra axtarandır. Arzulayır ki, ona inansınlar, guya alimmiş, musiqiçiymiş, yaxud hersoqmuş. Yerdən siqaret qırığı götürə, uşağın əlindən konfetini ala bilər»Onu tanımaq üçün sizə bu üç söz sizə kifəyət edər.Şlyapa, iri çəkmə və əl ağacı...onun kim olduğunu tapın.

3)Yəhudilərin nə qədər ağııllı olduğunu göstərən bir əhvalata qulaq asın:Amerika İsrailə həm iqtisadi həm də siyasi məqsədlə kömək etmək üçün onlara 2 general verə biləcəklərini bildirdilər.Yəhudilər çox düşündülər və amerikalılardan bu iki generalı almaq qərarına gəldilər.Kömək üçün deyək ki, bu generallardan birinin xidmətində duranların sayı 250 minə yaxındır, digərinin adını çəkiləndə isə Tomas Edisonu yada salmamaq mümkün deyil.Söhbətin hansı generallardan getdiyini tapın.


Ardı →

Bir neçə sual

1. Bir müdrik kişi  kağız üzərində xətt çəkir və o birinə deyir ki, bu xətti kiçiltsin.O da bunu yerinə yetirir.

sual:İkinci müdrik kişi  nə edir?

2.Bu əşyanı romalılar  gənclərə at sürməyi öyrətmək üçün kəşf etmişdilər.Siz də çox güman ki, onunla rastlaşmısınız.Ən azından məktəbdə.O nədir?

3.Əsrin əvvəllərində böyük idman -konsert kompleksi tikilmişdi.Onun tərkibində hovuz,idman zalı,kort,türk hamamı,musiqi salonları, restoranlar,barlar var idi.Lakin açılışdan bir neçə gün sonra kompleks qonaq qəbulunu dayandırdı.
sual: Bu kompleks harada yerləşirdi?


4. 40№ sap hansı mənanı daşıyır?

Davamı →

"Renessans" komandasının sualları ( IX hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.


41.



Rekvizitdə Mikelancelonun Sikst məbədinin tavanı üçün çəkdiyi əsərin bir parçasını görürsünüz. Bu hissə «Adəmin yaradılması” adlanır. Məhşur bir firma bu şəkili reklam məqsədi ilə istifadə etmişdir. Qara düzbucaqlı ilə biz onların məhsulunu örtmüşük. Bir dəqiqədən sonra bu firmanın şüarını deyin.


Müəllif: Nadir Zamanov (mr13)


Ardı →

Sakura 4 aprel turniri

Bugün də Nə?Harada?Nə vaxt? üzrə Sakura turniri olacaq. Saat 18:00 yarış başalyır və 10 dəqiqə davam edir. Saat 18:10 sonra veriləcək suallar qəbul olunmayacaq. Hansı səhifədə yarışın keçiriləcəyi isə bu topikdə 17:50 sonra qeyd olunacaq. Suallar yenə də müxtəlif mövzulara aiddir və maraqlıdır:-)
Hamıya uğurlar.

Yarış xxx132x ünvanında olacaq.

Davamı →

"Renessans" komandasının sualları ( V hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.


21. Diqqət, Duplet — sual 

1.İki əsrin qovşağında Oskar mükafatına layiq görülən bu film özünün inanılmaz dərəcədə hazırlanmış səhnələri, aktyor oyunu, hətta soundtereki ilə milyonların qəlbini fəth etdi. Lakin bu film də digərləri kimi kinotənqidçilərin qınaq obyektinə çevrilməkdən canını qurtara bilmədi.Belə ki, səbəblərdən biri filmin müəyyən yerlərində səslənən İspaniyalı, ispaniyalı” xitabları idi.Çünki, filmin bəhs etdiyi dövrdə İspaniya və ispaniyalı kimi anlayışlar hələ mövcud deyildi.Əgər filmin adını müəyənləşdirə bildinizsə, cavab kartınıza baş rolun ifaçısının adını qeyd edin…


Ardı →

Vunderklass - suallar IX

111. “Gəlin dilimizi öyrənək!” seriyasından növbəti sual: Bu məişət əşyasının tarixi yəqin ki çox qədimdir. Adından da məlum olduğu kimi, işini zor tətbiq edərək görür. Əsas vəzifəsi isə bir Azərbaycan məsəlindəki korla eynidir. Siz isə bu əşyanın adını Azərbaycan dilində yazın!  
Müəllif: Vüqar Bağırlı 
Ardı →

Vunderklass - suallar III

Renessans komandasına dost komanda olan Vunderklass komandasının suallarından.


81.


 



Qarşınızda Honda şırkətinə aid bir reklam şəkli var. Şəklə diqqətlə baxın, fərqi tapmağa çalışın və cavab verin: Reklamın şüarı nədir? 
Müəllif: Vüqar


82. Netscape Navigatorun qurucusu Mark Adersen bu brauzeri Mosaicin əvəzinə yaradanda, şirkət daxilində təzə brauzeri X adlandırmağa başladılar.X-in adı isə Mosaic adı ilə bir yapon «canavarının» adının birləşməsindən yarandı. Siz isə bu adı cavab kartınıza yazın. 
Müəllif: Vüqar


Ardı →

Babam və mən...

Bu danışacaqlarım 1932-ci ildə baş verib. Mənim bu ildə olan yaşım anadan olduğum ilin sonuncu iki rəqəminin əmələ gətirdiyi ədədlə  eynidir. Bu maraqlı uyğunlaşma haqqında babama danışanda babam bildirdi ki, onda da məhz belədir, belə ki, onun da indiki yaşı anadan olduğu ilin sonuncu iki rəqəminin əmələ gətirdiyi ədədlə eynidir. Bu mənə qeyri-mümkün kimi göründü, amma babam bunun mümkün olduğunu izah etdi. Sizcə bizim hər birimizin neçə yaşı var?
Davamı →