Рейтинг
+75.68

Nə? Harada? Nə zaman? (ЧГК)

70 üzv, 87 topik

Azero qalib elan olunsun ya yox?

Bütün istifadəçilər cəmi bir suala düzgün cavab yazıblar. Azero isə 8 suala cavab verib,lakin səsvermə başa çatandan sonra. Onun qeydiyyat tarixinə baxanda 18.15 tarixi görürük.Yəni ki,qısa müddət ərzində qeydiyyatdan keçmək,e-mail aktivasiya etmək və sualla düzgün cavab vermək çətindir. Sizcə o qalib olmağa layiqdirmi?

Sakura mart-7 turniri

Saat 18.00-da bu postda suallar təqdim olunacaq.
Xahiş olunur ki, Mozilla yaxud Opera brauzerlərindən istifadə edəsiniz. Suallar elan olunan kimi, bildiyiniz sualların cavabını yazın. Çalışın başqa istifadəçinin cavablarına baxıb öz vaxtınızı itirməyin. Sadəcə bildiyiniz sualların cavabını yazın. Hər suala bir cavab qəbul olunur. Cavabı sonradan dəyişdirmək olmaz. 15 dəqiqə bitəndən sonra qiymtəətləndirmə başlayacaq!

1. Bir fransız məsləlinə baxaq.Əgər xanım ona görüş təklif edən kişiyə yox deyirsə bu ola bilər anlamına gəlir.Əgər ola bilər` deyirsə bu artıq cavabıdır. Sual: Əgər xanım cavabını verərsə,bu nə deməkdir?
Ardı →

Loqo

Klubun loqosunun  hazırlanması üçün rəy və təkliflərinizi gözləyirik! Çalışın aktiv olun! Əgər özünüzü yetərincə kreativ hesab edirsinizsə onda özünüzün yaratdığınız loqoları da təklif edə bilərsiniz. Bəyənilsə, məhz sizin tərtib etdiyiniz loqo bizim klubu bəzəyəcək! Diqqət! Loqoda dövlət rəmzlərinin olması qadağandır!
Davamı →

Nə? Harda? Nə Zaman?

Sakura Intellektual Klubu

Ümumi Qaydalar


Nə? Harda? Nə zaman? Klubunun məqsəd və vəzifələri
1.İT-dan istifadə etməklə intellektual yarışların keçirilməsi
2.İnsanların Onlayn və Oflayn qaydada intellektual oyunlara cəlb edilməsi
3.İnsanların analitik və məntiqi düşünmə qabiliyyətlərinin artırılması

Kluba Üzvlük
1.kayzen.az saytında qeydiyyatdan keçmiş bütün yuzerlər bu kluba üzv ola bilərlər.
2.Klub daxilində komandalar yaratmaq mümkündür.
3.İndividual yarışlarda 1, komanda yarışlarında azı 3 nəfər ola bilər. komanda şəklində qeydiyyatdan keçmək üçün çempionat öncəsi anketi doldurmaq labüddür.

Üzv şəxslərin hüquqları:
1.bütün individual və qrup yarışlarında iştiral etmək.
2.Sual tərtib etmək
3.Klub məclisinə üzv seçilmək
4.İstənilən vaxt üzvlükdən imtina
5.Yarışlarda uğurlu çıxışlar sayəsində qazanılan imtiyaz və adlardan istifadə etmək.

Üzv şəxslərin vəzifələri:
1.Qeyri-etik diskusiyalardan çəkinmək və onları yaratmamaq
2.Yalnız suala aid cavablar yazmaq
3.Sual verdikdə mənbəni qeyd etmək (kitab, jurnal, online məqalə və s)
4.Üzvlükdən imtina etmiş yuzer yenidən kluba üzv olmaq istədikdə yeni üzv kimi daxil olacaq.
5.Yarışlarda iştirakdan asılı olaraq üzvlərə müxtəlif adlar və əlavə imtiyazlar verilə bilər.

Klubun Strukturu
Klub Administrasıyası. Klub Administrasıyası klubun ümümi fəaliyyətinə cavabdehdir
Ekspertlər Şurası Sualların tərtibi,qiymətləndirilməsi və mübahisəli məsələləri həll etmək imtiyazına sahibdir
İmtiyazlı Üzvlər. Yarışlarda qələbə qazanan üzvlərə verilir!

Yarışlar
İndividual Yarışlar
Həftə ərzində keçirilir. 10-20 sualdan ibarət olur.Yarışı ən çox suala düzdün cavab tapan(əgər eyni sayda bir neçə üzv düzdün cavab veribsə onda vaxt amili həlledici rol oynayır) şəxs qalib sayılır.
Qrup yarışları
Hələlik keçirilmir.


Davamı →