Рейтинг
+75.68

Nə? Harada? Nə zaman? (ЧГК)

70 üzv, 87 topik

Bilicilər üçün 15 sual

1. Dünyada ən zəhərli heyvan hansıdır?


2. Hansı ölkədə hər gün saat 16:00-da yağış yağır?


3. Ən iri balıq hansıdır? Uzunluğu, çəkisi nə qədərdir?


4. Ən böyük göz hansı heyvanındır?


5. İlk Azərbaycan çap kitabı hansıdır? Neçənci ildə və harada nəşr olunub?


6. Sağlam adamın çəkisi yayda qışdakından neçə kq az olur?


7. adamın boyu axşam səhərkindən neçə sm az olur?


Ardı →

«Clean mind & Clear skin» yarışması: 2-ci həftənin nəticələri

Hörmətli istifadəçilər! «Qoy dəriniz təmiz, zəkanız aydın olsun!» konkursunun  ikinci həftəsi yekunlaşdı.

Ən yaxşı iştirakçılar artıq seçilmişdir. İkinci həftə ərzində iştirakçıların sayı 123 idi.

Ən çox düzgün cavab verənlərin siyahısı ilə bu səhifədən endirməklə tanış ola bilərsiniz.

Ən yaxşı nəticə göstərənlər aşağıdakılar oldu:


Ardı →

"Renessans" komandasının sualları ( XIII hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.

61.


Bu bayramın yaranmasının çox fərziyələri var. Və bir neçəsini yəqin ki, bilirsiniz. Birin də biz danışaq. Deyirlər bu bayram neopolitan kralı Monteryunun dövründə yaranıb. Zəlzələnin
bitməsi günü münasibəti ilə ona alıq bişirib vermişdilər. Bir ildən sonra elə həmin gündə o eyni balıqdan istədi. Eynisini tapmadılar. Amma ona çox oxşarını tapdılar və krala bişirib verdilər. Kral dəyişikliyi hiss etsə də hirslənmədi. Əksinə bu onun xoşuna gəldi və kefini açdı. O vaxtdan bu bayramın simvolu Balıq oldu ki, siz bunu həmin bayrama həsr olunmuş açıqcalarda da görürsünüz. Diqqət sual!!! Bəs bu bayram hansı gün qeyd olunur?

Müəllif: Nadir Zamanov (mr13)


Ardı →

"Renessans" komandasının sualları ( XI hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.


51. Qara qutu… Diqqət sual… Bir reklama görə məşhur moda firmalarından biri öz məhsullarını daha çox satmaq məqsədilə özlərinin ən qədim olduqlarını qara qutuda olanla izah etməyə çalışırdı. Lakin bu geyim aksesuarı ilə hal hazırda özümüzü təsəvvür edə bilmərik, elə isə qara qutudakını deyin.


Müəııif: Vüqar Ağayev


Ardı →

Vunderklass - suallar V

91. Etruskların yeraltı tanrılarından biri olan Setlansa Populoni şəhərində daha çox qəbul olunmuşdu. O, yeraltı alov tanrısı idi və metal şəhəri Populonidə metallurgiyanın himayədarı idi. 
Sual: Bəs onu hansı Roma tanrısına bənzədirdilər? 
Müəllif: Emin Əmirov 
Ardı →

"«Clean mind & Clear skin»" 1-ci həftənin nəticələri

Hörmətli istifadəçilər! «Qoy dəriniz təmiz, zəkanız aydın olsun!» konkursunun  birinci həftəsi yekunlaşdı.

Ən yaxşı iştirakçılar artıq seçilmişdir. Birinci həftə ərzində iştirakçıların sayı 352 idi.

Ən çox düzgün cavab verənlərin siyahısı ilə qaliblər səhifəsindən endirməklə tanış ola bilərsiniz.
Ən yaxşı nəticə göstərənlər aşağıdakılar oldu:


Ardı →

"Nə, Harada, Nə vaxt" sualları - Hikmət Əliyev

1)1924-cü ilddə  «Philip Morris» kompaniyası bütün dünyaya yenilik elan elədi.İstehsala nazik qadın X-ləri buraxılmışdı. Reklamda «May kimi yumşaq»deyildiyindən X qadınları özünə gözlənildiyindən də çox cəlb etmişdi.Zino isə X-i yuxuya getmiş gözələ bənzədirdi.X-in nə olduğunu tapın.

2)Enşteyn onu Əlahəzrət Uşaq adlandırırdı.Öz qəhrəmanı haqqında belə deyirdi: «O, həm avara, həm centlmen, həm şair, həm də macəra axtarandır. Arzulayır ki, ona inansınlar, guya alimmiş, musiqiçiymiş, yaxud hersoqmuş. Yerdən siqaret qırığı götürə, uşağın əlindən konfetini ala bilər»Onu tanımaq üçün sizə bu üç söz sizə kifəyət edər.Şlyapa, iri çəkmə və əl ağacı...onun kim olduğunu tapın.

3)Yəhudilərin nə qədər ağııllı olduğunu göstərən bir əhvalata qulaq asın:Amerika İsrailə həm iqtisadi həm də siyasi məqsədlə kömək etmək üçün onlara 2 general verə biləcəklərini bildirdilər.Yəhudilər çox düşündülər və amerikalılardan bu iki generalı almaq qərarına gəldilər.Kömək üçün deyək ki, bu generallardan birinin xidmətində duranların sayı 250 minə yaxındır, digərinin adını çəkiləndə isə Tomas Edisonu yada salmamaq mümkün deyil.Söhbətin hansı generallardan getdiyini tapın.


Ardı →

"Renessans" komandasının sualları ( XII hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.


56. Sualda əvəzetmə var! II “ölməz” hər baxımdan bizə ən yaxın olanıdır. Bu göstəricilərin əksəriyyətinə görə III “ölməz” II-dir. I “ölməz” isə onlar arasında ən qədimidir və II və III onun davamçıları hesab olunurdu və bəzən onun adı ilə də adlandirilirlar. Ölməz sözü ilə hansı xüsusi ismin əvəz olunduğunu tapdınızsa I, II və III nün müasir adlarını ardıcıl olaraq cavab kartınıza yazın.


Müəllif: Şamxal Cəmilzadə (Erudit)


Ardı →

Sakura 18 aprel turniri

1. Keçmiş MDB-ə ancaq Moskvada olub. Birinci dəfə Yunanıstanda olub. Sonuncu dəfə Çində olub. Allah qoysa bəlkə Böyük Britaniyada olacaq:) Bəs ən çox harda olub?
Cavab. Əlbəttə ki, Yunanıstanda. Söhbət Olimpiya oyunlarından gedir.


2. Bir rus inancına görə bu amerikan firmasını əslən rus olan Davıdov və Xarlamov yaradıb. Əslində gop olsa da,Rusiyada hələ də çoxları buna inanır.
: Harley-Davidson (motosikl istehsalında dünya liderlərindən biri)


3. Kral Artur,Herakl, Fateh Vilhelm,Leonardo Da Vinçi, aktyor Cek Nikolsonu məhz bu xüsusiyyət birləşdirir. Onların sayı getdikcə artır. Fahişəlik, çətin həyat tərzi, sevgidə xəyanət və s. onların sayının artmasında böyük rol oynayır.


Cavab: qeyri-qanuni uşaqlar(Дети вне брака)


Ardı →