Рейтинг
+75.68

Nə? Harada? Nə zaman? (ЧГК)

70 üzv, 87 topik

«Clean mind & Clear skin» yarışması: 4-cü həftənin nəticələri

Hörmətli istifadəçilər! «Qoy dəriniz təmiz, zəkanız aydın olsun!» konkursunun  dördüncü həftəsi yekunlaşdı.
Ən yaxşı iştirakçılar artıq seçilmişdir.
Ən çox düzgün cavab verənlərin siyahısı ilə https://www.dropbox.com/s/c59xbag36wzutwc/Clean%20and%20Clear_week4_TOP%20winners.xlsx səhifəsindən endirməklə tanış ola bilərsiniz.
Ən yaxşı nəticə göstərənlər aşağıdakılar oldu:


Ardı →

Intellektual suallar

1)Roma legionerlərinin məvacibini çox vaxt pulla deyil, onun vasitəsilə ödəyirdilər.Maraqlıdır ki, ingiliscə məvacib sözü də bu sözdən törəyib.Dəvə ilə bağlıbir Azərbaycan məsəlində onun adı çəkilir.Söhbət nədən gedir?


2)Bir dəfə İsgəndərə xəbər çatdırırlar ki, onun əsgərləri pis bir əhval-ruhiyyədədirlər, növbəti döyüşdən sonra əllərinə keçən hər şeyi qarət edib, öz aralarında bölməyi planlaşdırırlar. İsgəndər bunu eşidib deyir:
— Bunun harası pisdir.İsgəndərin cavabını tamamlayın.


3)Qədim Şərqdə geniş yayılımış əhvalata qulaq asın:
Hansısa padşah qərb və çin rəssamılarını toplayıb böyük ənam vəd edərək möhtəşəm rəsm yarışması düzəldir. Arasına süni divar qoyulmuş iki otaqda işləyən rəssamların qərbdən olanları fırçalarını ürəklərinin qanına batıraraq qeyri-adi tablo yaradırlar. Çinlilər isə, indi bahalı qərb mallarının ucuz kopisi ilə dünya ticarətində lotuluq etdikləri kimi, sadəcə bir X hazırlayırlar. Aradakı divar götürülüncə hamı heyrətlənir! İnsanlar qərblilərin hazırladığı orijinal əsərdən daha çox çinlilərin hazırladığı X-ə baxırlar.Diqqət sual:çinlilər nə hazırlamışdı?


4)23 oktyabr 1963-cü ildə Dünya yığması ilə bu yığma arasında keçirilən futbol matçı tarixə “əsrin matçı” kimi düşüb.Dünya yığmasının rəqibini tapın.


5)Forbs jurnalının Halloven bayramı ərəfəsində tərtib etdiyi siyahıda birinci yerdə Maykl Ceksonu görmək olar.Həmçinin bu siyahıda Elvis Presli, Con Tolkien, Doktor Syuz, Albert Eynşteyn, Con Lenon kimi şəxslərin də adına rast gəlmək olar.Bu siyahının nəyə əsasən tərtib olunduğunu tapın.


 


Sualların müəllifi: Hikmət Əliyev


 


Davamı →

Vunderklass - suallar IV

Renessans komandasına dost komanda olan Vunderklass komandasının suallarından.


86.


 



Gördüyünüz şəkil bir aksiyanın təbliğat kompaniyasında istifadə olunmuşdur. Buradakı boş ƏRAZİNİ reklam plakatını hazırlayanlar necə adlandırmışdılar? Maksimal dəqiqliklə 3 sözdən ibarət ifadəni 1dəqiqə ərzində cavab kartlarınıza yazın.


Müəllif: Vüqar


Ardı →

Sakura-28 mart turniri

1. Vilhelm Rentgen,Vant-Qoff,Emil fon Berinq,Fransua Arman Prüdom...Məhz bu adamlar o siyahiya başçılıq edir. Hansı siyahıya?
Cavab: İlk Nobel mükafatı laureatları
2. Yapon dilində «incəsənət adamı» deyin.
Cavab: qeyşa
3. yunan dilindən tərcümədə «döşsüz» olsa da,biz azərbaycanlılar(xüsusilə də qızlar) onlarla fəxr edirik.
Cavab: amazonka
4.Bu ingilisin bir xarici laboratoriyaya gəlməsinin şərəfinə əvvəlcədən hər yeri silib-təmizləyirlər. Bu şəxs gəlib tərtəmiz laboratoriyanı görüb deyir: "Əgər mən belə yerdə işləsəydim,indiki şöhrətimi qazana bilməzdim".Söhbət kimdən gedir?
Cavab: Penisillini kəşf etmiş Aleksandr Fleminq
5. Skeptik bir insanın dediyinə görə…. -riyaziyyatı zəif bilən insanlar üçün vergidir. Nə?
Cavab: lotoreya
Ardı →

5 NHN sualı


1.Hind mənşəli müasir yazıçının qəhrəmanlarından biri deyirki ,o, anadan olanda onu hətta saat da salamlayırdı. Sual:bu necə olurdu?


2.Maçusiro şəhərinin otel rəhbərliyi müştərilər üçün yeni güzəştlərlə dolu xidmətlər paketi təqdim edib.Onların sayı 3 olduqda müştərilər pulsuz pivə,4olduqda 5% güzəşt,5 olduqda tam pulsuz xidmət qazanırlar.
Diqqət sual:onlar deyəndə nə nəzərdə tutulur?


Ardı →

BİLİRSİNİZMİ?... 15 sual.

1. Yarasalar uçma istiqamətini necə müəyyən edir?
2. İşıq və kölgənin planet üzərindəki sərhədi necə adlanır?
3. Abş-ın bayrağında neçə zolaq var?
4. Ən qədim ədəbi janr hansıdır?
5. Dünyanın ən gənc hökmdarı kim olub?
6. Ən güclü canlı hansıdır?
7. Bazar gününü ilk dəfə kim təyin edib?
Ardı →

Vunderklass - suallar IX

111. “Gəlin dilimizi öyrənək!” seriyasından növbəti sual: Bu məişət əşyasının tarixi yəqin ki çox qədimdir. Adından da məlum olduğu kimi, işini zor tətbiq edərək görür. Əsas vəzifəsi isə bir Azərbaycan məsəlindəki korla eynidir. Siz isə bu əşyanın adını Azərbaycan dilində yazın!  
Müəllif: Vüqar Bağırlı 
Ardı →

Vunderklass - suallar VI

96. Maltada yerləşən Müqəddəs Pavel kilsəsi ən məşhur kilsələrdəndir. 1702-ci ildə tikilmiş bu kilsədə iki saat var. Hər iki saat ayrı-ayrı vaxtları göstərir və bu bir məqsədə qulluq edir. Və bəlkə də elə buna görə deyirlər ki, o, heç vaxt yatmır. Kim? 
Ardı →

Vunderklass - suallar I

Renessans komandasına dost komanda olan Vunderklass komandasının suallarından.


69.1. Diqqət siyahı – Volter, Uşinski, Napoleon, Drayzer, Esxil, Rembrandt, Konfutsi, Leonardo Da Vinçi, ”..........”, Sokrat, Siseron. Siyahıda adını buraxdığımız şəxsin özü əslində nə memar, nə də həkimdir. Lakin onun adına nəzər yetirərkən bizə elə gəlir ki, o, həm memar, həm də həkimdir. Əslində riyaziyyatçı olan bu alim kimdir? 
Müəllif: Seymur


Ardı →