Рейтинг
+75.68

Nə? Harada? Nə zaman? (ЧГК)

70 üzv, 87 topik

Sakura 25 aprel turniri

Suallar bu ünvandadır

1. Onun atasının başına ticarətçilər and içirdi, anası isə məhəbbət və sevgi allahı idi. Təbiətdə belələrinə çox rast gəlmək olur:itər bitkilər,istərsə də heyvanlar arasında o çoxdur. Bəzən oğlanlar bir-birini təhqir edəndə yaxud zarafat edəndə də onun adını işlədirlər. Mənə bu gözəl yunan gəncinin adını deyin.
Cavab: Hermafrodit, Hermesin və Afroditanın oğlu.


2. Pyotr,Yakov,Filipp,Andrey,Foma,Faddey,Simon(Şimon),Alfeyev,Varfolomey,İoann,Matfey. Siyahıda kim çatışmır?
Cavab: İuda


3. Fransızlar onu “milli ülgüc” sayır
Cavab: gilyotin.

4. Oğrular cəmiyyətə ziyan vurur və ona görə də insanların çoxu oğrulara qarşı mübarizə aparır. Amma biz ən xeyirxah oğruya borcluyuq,çünki o olmasaydı insan sivilizasiyası indiki halda olmazdı. Bu titan-oğru kimdir?
Cavab: Prometey. Odu tanrılardan oğurlayıb insanlara verən titan.


Ardı →

"Renessans" komandasının sualları ( IX hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.


41.



Rekvizitdə Mikelancelonun Sikst məbədinin tavanı üçün çəkdiyi əsərin bir parçasını görürsünüz. Bu hissə «Adəmin yaradılması” adlanır. Məhşur bir firma bu şəkili reklam məqsədi ilə istifadə etmişdir. Qara düzbucaqlı ilə biz onların məhsulunu örtmüşük. Bir dəqiqədən sonra bu firmanın şüarını deyin.


Müəllif: Nadir Zamanov (mr13)


Ardı →

"Renessans" komandasının sualları ( VII hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.


31. Diqqət sual: Qadınlar yoxsa kişilər daha güclüdür??? Hamını düşündürən bu suala Türkiyənin əyalət kəndlərinin birinin sakini özünəməxsus şəkildə cavab tapmağa çalışmışdı.O erkək və dişi buzovların quyruqlarını bir-birinə bağlamış, və onları əks istiqa-mətdə qovmuşdu.Nəticədə erkək buzovun quyruğu qopmuşdu. Deyə bilmərik ki, kəndli nə dərəcədə onu maraqlandıran suala düz-gün cavab tapa bilmişdi.Ama sonralar o dəfələrlə buzovu müşahidə edərkən etdiyi hərəkətə görə peşman olmuşdu.Bu peşmançılığın səbəbini deyin.


Ardı →

"Renessans" komandasının sualları ( V hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.


21. Diqqət, Duplet — sual 

1.İki əsrin qovşağında Oskar mükafatına layiq görülən bu film özünün inanılmaz dərəcədə hazırlanmış səhnələri, aktyor oyunu, hətta soundtereki ilə milyonların qəlbini fəth etdi. Lakin bu film də digərləri kimi kinotənqidçilərin qınaq obyektinə çevrilməkdən canını qurtara bilmədi.Belə ki, səbəblərdən biri filmin müəyyən yerlərində səslənən İspaniyalı, ispaniyalı” xitabları idi.Çünki, filmin bəhs etdiyi dövrdə İspaniya və ispaniyalı kimi anlayışlar hələ mövcud deyildi.Əgər filmin adını müəyənləşdirə bildinizsə, cavab kartınıza baş rolun ifaçısının adını qeyd edin…


Ardı →

"Xəmsə" həvəskarları üçün suallar-2

Budəfəki mövzular:Yelpikli mövzu, ...esk… ,Qırmızı mövzu,Nə mutlu türküm deyənə,Qələbə bizimlədir!

Yelpikli mövzu
100.Bu Azərbaycan şəhərinin küçələri yelpik şəklində şəhərin mərkəzi ətrafında dövrələnmişdir
200.F.Əmirov P.Sarasatenin məhz bu romansını  opera partiturasına daxil etmişdir
300." O, üzünə dəyən yüngül mehdən ayıldı. Əynində sarı paltar, əlində yelpik olan bir qız onun başı üstündə dayanmışdı. Nok Fana elə gəldi ki, o, bu qızı hardasa görmüşdür." Bu sözlər hansı Vyetnam nağılındandır?
400.Bu ləziz yeməyi hazırlamaq üçün badımcan,bekon,pomidor,bolqar bibəri,pendir,mayonez,sarımsaq,cəfəri və ya keşnişdən istifadə olunur
500.Mərcan poliplərinə aid bu heyvan görünüşünə görə həm də tora oxşayır
Ardı →

Vunderklass - suallar III

Renessans komandasına dost komanda olan Vunderklass komandasının suallarından.


81.


 



Qarşınızda Honda şırkətinə aid bir reklam şəkli var. Şəklə diqqətlə baxın, fərqi tapmağa çalışın və cavab verin: Reklamın şüarı nədir? 
Müəllif: Vüqar


82. Netscape Navigatorun qurucusu Mark Adersen bu brauzeri Mosaicin əvəzinə yaradanda, şirkət daxilində təzə brauzeri X adlandırmağa başladılar.X-in adı isə Mosaic adı ilə bir yapon «canavarının» adının birləşməsindən yarandı. Siz isə bu adı cavab kartınıza yazın. 
Müəllif: Vüqar


Ardı →