Müharibə, yoxsa sülh?



Bütün dünyadakı aclıq problemini aradan qaldırmaq üçün ildə 30 milyard dollar pula ehtiyac var, bu rəqəm bütün dünyanın bir həftədə müharibə
üçün xərclədiyi məbləğə bərabərdir. Müharibə adı geyindirilmiş insan öldürmə, qətliyyam prosesinin isə yalnız bir səbəbi var: hökümətlərin bitməyən nəfsi! Təəssüf ki, hökümətlərin oynadığı bu oyunlara görə xalqlar nifrət etməyi, ölməyi və öldürməyi öyrənir. Təkcə 2-ci Dünya Müharibəsində 20 milyon əsgər, 40 milyon sivil xalq olmaqla 60 miylon insan ölüb. Bu rəqəm böyük bir ölkənin əhalisi sayıyla eynidir. 2-ci Dünya Müharibəsinin maddi ziyanı isə 1.944 trilyon ABŞ dollarıdır.

Statistikaya görə dünyada ən sülh dolu ölkə İslandiya, ən az sülhü olan ölkə isə Somalidir. Bu iki ölkəni mədəni, iqtisadi və siyasi cəhətdən müqayisə etsək aradakı dağlar boyda fərqi görə bilərik. Deməli müharibələr insanları öldürməkdən əlavə onların inkişafını da ləngidir.

Bəzi hallarda isə müharibələr hökümətlər tərəfindən süni olaraq davam etdirilir. Bu hal daha çox söz azadlığı olmayan, diktatura rejimli ölkələrdə baş verir. Belə ki, hökümətlər ölkədəki daxili problemləri gündəmə gətirtməmək üçün süni problemlər yaradır və xalqını nifrət etməklə, müharibəylə məşğul edir.

Thich Nhat Hanh: «Hökümətlərin xalqı susdura bilmək üçün düşmənlərə ehtiyacı var. Beləliklə xalq qorxmağı və nifrət etməyi öyrənərək hökümətin ətrafında toplaşacaq, əgər düşmən yoxdursa, heç nədən də olsa yaradılacaq.»

«Müharibə hökümətin sənə pis insanın kim olduğunu göstərdiyi vaxt, inqilab isə sənin pis insanın kim olduğunu müəyyən etdiyin vaxt baş verir.»


Bertnard Russel: «Müharibə kimin haqlı olduğunu yox, kimin sağ qalacağını müəyyən edir.»


Colonel Potter: «Bəzən düşünürəm ki, müharibədə belə bir qayda qoyulmalıdır: hər kəs qarşısındakı düşməni güllələməmişdən əvvəl onu yaxından tanımalıdır, necə bir insan olduğunu bilməlidir. Görək hələ də güllələmək istəyəcəkmi.»


Ronald Reagan: «Mən cənab Qorbaçevə dedim ki, əgər başqa bir planetdən bizim planetə hücum olsaydı bizim bu görüşlərdə müzakirə edəcəklərimizi daha asan olardı. Çünki hamımızın insan və bu yer kürəsinin hamımızın olduğunu başa düşərdik.»


Platon: «Yalnız ölülər müharibələrin sonunu görüb.»


Albert Eynşteyn: «Axmaqlara görə insanlar milliyyətinə, dininə, irqinə, cinsinə və s. kateqoriyalara bölünürlər. Lakin əslində insanlar iki kateqoriyaya aiddirlər; yaxşı insanlar və pis insanlar.»


George McGovern: «Mən yaşlı insanların cavan insanları öldürəcək müharibə planları qurmaqlarından bezmişəm.»


Muhəmməd Əli: «Mən İslam dininə inanıram. Mən Allaha və sülhə inanıram.»


Ronald Reagan: «Seçim azadlığı olan xalq həmişə sülhü seçər.»


Mahatma Gandhi: «Göz üzərində göz bütün dünyanın kor olmağına gətirib çıxarır.»


Teresa ana: "Əgər sülh yoxdursa, bu o deməkdir ki, biz bir-birimizə aid olduğumuzu unutmuşuq."


Eve Merriam: «Mən „Ana, müharibə nə deməkdir?“ soruşacaq olan övlad dünyaya gətirmək istəyirəm.


Eleanor Ruzvelt: „Sülh haqda danışmaq kifayət deyil, kimsə sülhə inanmalıdır. İnanmaq da kifayət deyil, kimsə sülh üçün nəsə etməlidir.“




mənbə: mexfi.info
 

0 şərh