Qloballaşma nədir?




Qloballaşma və ya qloballaşma dünya səviyyəsində iqtisadi birlikdəlik möhkəm  məqsədiylə ortaya atılmış bir anlayışdır. 1980ci illərdə ortaya çıxan bu anlayış ilk olaraq müxtəlif alim və iqtisadçılar tərəfindən istifadə edilməyə başlandı və zamanla iqtisadçılar tərəfindən inkişaf etdirilərək bu günki kompleks mənasına qovuşdu.

Ən sadə və antik mənasıyla qloballaşma iqtisadi mənada sərmayənin dünya üzərində dövranının tək-tək ölkələr səviyyəsində deyil, dünya səviyyəsində yaradılan qlobal bir bazar üzərində gəzməsi mənasını verər. Fərqli bir şərh etsək kapitalizmin sənaye baxımından genişləməsinə və kütləvi informasiya vasitələrinin yayılması ilə iqtisadi, mədəni və siyasi səviyyədə dünyada cəmiyyətlərin iç-içə girməsi olaraq qəbul edilməkdədir.

Zamanla dünyadakı bir çox inkişaf nəticəsində cəmiyyət və cəmiyyəti meydana gətirən insanlar  fərdilikdən uzaqlaşmış və daha ümumi olan qlobal anlayışlardan bəhs etmiş olmuşdur. Səyahət, ünsiyyət, iqtisadiyyat, ticarət, idman müsabiqələri, peşələr və hətta sənət  işləri artıq ölkələr, dövlətlər və xalqlar üstü bir xüsusiyyətə bürünmüşdür. Bu qloballaşma zamanla qlobal bir sənət anlayışının, qlobal bir iqtisadiyyatın meydana gələcəyini və hətta tədbirlər alınmadığı təqdirdə dünya üzərində ənənəvi şəxsiyyət xüsusiyyətlərini itirmiş tək tip insan modelinin meydana gələ biləcəyini göstərməkdədir.


 
 

0 şərh