Nostradamusun 2008-2167-ci illər üçün proqnozu

Nostrdamusun proqnozları yüz illərdir mübahisələr, müzakirələr mövzusudur. Mütəxəssislər onun proqnozlarının, adətən, doğru çıxdığını qeyd edirlər. Türk mətbuatı onun dördlüklərinin yozumu əsasında 2008-2167-ci illər üçün proqnozunu dərc ediblər. Maraqlı olcağını düşünüb sizə təqdim edirik.


2008 - 4 dövlət başcısına sui qəsd. Hindistan dövlətində konfliktlər yaranacaq. Bu konflikt 3-cü dünya müharibəsinin başlıca amillərindən biri olacaq.

2010 - 3-cü dünya müharibəsinin başlanğıcı. Bu Müharibə 2010-cu ilin Noyabr ayında başlayıb 2014-cü il oktyabr ayına kimi davam edəcək. Müharibə həmişə olduğu kimi sadə üsulla başlanacaq, sonra isə bu muharibədə əvvəlcə nüvə silahı, sonra isə daha güclü kimyəvi silahlardan istifadə olunacaq.

2011 - Müharibədə istifadə olunan nüvə və kimyəvi silahlarin təsirindən şimal qütbündə radioaktiv çöküntülər əmələ gələrək burada olan bütün canlı aləmi məhv edəcək. Sonra isə Müsəlmanlar yerdə qalan bütün Avropalılara qarşı kimyəvi silahdan istifadə edərək, müharibəyə başlayacaq.

2014 - Bir çox insanlar kimyəvi muharibənin təsirindən dəri xəstəlikərindən əziyyət çəkəcəklər. Bu tipli xəstəliklərə dəri xərçəngi də aid olacaq.

2016 - Avropada demək olar ki, insan qalmayacaq.

2018 - Çin dünya hegemonluğunu öz əlinə keçirəcək.

2023 - Yer kürəsi öz oxu ətrafından bir qədər çıxacaq.

2025 - Avropada hələ də az sayda əhali mövcuddur.

2028 - Yeni elektrik enerjisi yaradılacaq ( çox güman ki bu elektrik enerjisinin yaranmasına nüvə səbəb olacaq). Aclıq getdikcə azalır. Veneraya pilotlu kosmik gəmilərin qalxma startı verilir.

2033 - Şimal və Cənub qütbündə olan buzlaqlar əriməyə başlayacaq. Dünya okeanlarında suyun səviyyəsi artacaq.

2043 - Dünya iqtisadiyyatı çiçəklənməyə başlayacaq.

2046 - İnsan orqanlarının hər birinin ayrı-ayrılıqda yetişdirilməsinə başlanacaq və bu sağlam orqanların xəstə orqanlarla dəyişdirilməsi üçün ən yaxşı müalicə növü sayılacaq.

2066 - Müsəlmanların məskunlaşdığı Roma (İtaliya) şəhərinə Amerika tərəfindən yeni kəşf olunmuş klimatik (iqlim) silah növü
Amerika tərəfindən yeni kəşf olunmuş klimatik (iqlim) silah növü ilə hücum ediləcək. Bu silah növü çox tez bir zamanda havanın soyuqlaşmasına gətirib çıxaracaq.

2076 - Kommunizm dövrü başlayacaq.

2084 - Canli təbiətin canlanması müşahidə olunacaq.

2088 - Yeni xəstəlik - bir neçə saniyə ərzində qocalma!!!

2097 - Sürətli qocalma xəstəliyinin qarşısı alınacaq.

2100 - Süni " GÜNƏŞ" yer kürəsinin qaranlıq yerlərini işıqlandıracaq.

2111 - İnsanlar canlı kiborqlara (robot insanlara) çevrilirlər.

2123 - Kiçik dövlətlər arasında müharibə. Dünya hegemonları bu müharibələrə qarışmayacaqlar.

2125 - Belçika kosmosdan siqnallar qəbul edəcək.

2130 - Koloniyalar su altında qalacaq. Bu hadisə kosmosdan gəlmələrin məsləhəti ilə baş verəcək.

2164 - Heyvanlar "yarı insan" şəklinə gətiriləcək.

2167 - Dünya aləmində yeni Din yaranacaq.

4 şərh

2ral
2008-ci il üçün deyilənlər yalan çıxdı.
2011-ci il- müsəlmanlar hələ kimyanı normal öyrənə bilməyiblər onda qalmış kimyəvi silah istehsal etsinlər.
2018-ci. bunu Nostradamussuz da mən proqnoz verə bilərəm:-))
Turxan
Xahiş edirəm, hərəmizin bir planı var, imkan verin onları qurub yaşayaqdaaaaa))) İnanmağa məcbur etməyin belə şeylərə camaatı.
papatürk

Bütün topikdə ən əsas cümlə bu idi: Türk mətbuatı onun dördlüklərinin yozumu əsasında 2008-2167-ci illər üçün proqnozunu dərc ediblər.


Məncə aydındır.Əgər bunu türklər uydurublarsa yozublarsa sensasiya xatirinə ediblər. Standart qəzet məqaləsi. Xüsusilə nüvə müharibəsi barədə deyilənlər gülüncdür.Nostradamusun yazılarından onlar necə çıxartdı ki, silah məhz atom bombası olacaq? Niyə adi bomba yox məhz atom bombası?

ramzes
Nostradamusun katrenləri 2167 -ci ilədək deyil, 2240 -cı ilədək olan dövrü əhatə edir