Arıqlamağa mane olan 6 bəhanə

Nə qədər pəhriz etsəniz, idmanla məşğul olsanız da bu bəhanələr arıqlamağınıza mane ola bilər.

Qıtlıq hissi — Birdən böyük bir aclıqla qarşı-qarşıya qalan orqanizm, qıtlıq zamanı siqnalları verməyə və əhəmiyyətli funksiyaları üçün enerji ehtiyat etmək istəyir. Bu da aclıq hissini artırır.

Ya həmişə ya heç — Sizin fəlsəfəniz ya həmişə ya heçdir. Yəni ya xiyarın dilimlərini sayırsınız ya da heç hesabsız, böyük hamburger menyusunu qəbul edirsiniz.

Sürətli yemək — Sürətli yemək yeyən kəslərin mədələri, beynə doymuş olduğu siqnalını verə bilmir.

Ağ çörək — Ağ çörək, makaron və düyü növləri çox az lif ehtiva edir. Az lifli yeməklər yerinə, bol lifli olanları seçməniz maddələr mübadiləsi üçün çox daha yaxşıdır.

Məşq — İdman edərək arıqlaya biləcəyiniz doğrudur, lakin idmandan sonra böyük bir hamburger yeməyiniz yalnışdır.

Ac və susuz – Arıqlamaq istəyənlərin ən yaxın dostu sudur. Toksinlərdən təmizlənmək, əzələlərin canlılığını qorumaq və maddələr mübadiləsi sürətlənməsini təmin etmək suyun vəzifəsidir. Su sayəsində isti yay günlərində daha rahat məşq edə bilərsiniz. Bəzən arıqlamaq istəyənlər, ac qalmaqla bərabər susuz qalmağın da lazım olduğunu düşünürlər, amma bu yalnışdır.
 

0 şərh