21 gün şəkərsiz qidalanma

Sağlam bir həyatın ən vacib şərti balanslı və şüurlu bəslənmədən irəli gəlir. Balanslı bir pəhrizin həyat tərzi sürməsi hər kəs üçün asan olmasa da, 21 gün ərzində müəyyən bir proqramı tətbiq etməklə asanlıqla qəbul edilə biləcəyini vurğulanır.
Elmi olaraq, bir davranışın bilinçaltımıza yerləşməsi və vərdiş halına gəlməsi üçün 21 gün lazımdır. 21 gün ərzində bir proqram tətbiq etdikdə bu bir vərdiş halına gəlir. Balanslaşdırılmış bir həyat üçün 21 günlük bir proqram həyat keyfiyyətini artırır və sağlam həyata doğru ilk addımdır. 21 gün şəkərsiz qidalanma
Mütləq protelini qəbul olunmalıdır. Aşağı yağlı ət, toyuq, balıq, yumurta və pendir kimi heyvan zülalları yeyilə bilər. Mərciməklər, noxud, quru lobya, qara lobya, paxlalı bitkilərin də bu proqramda yeri var. Süd, qatıq, pendir, kefir, ayran istehlak edə biləcəyiniz süd məhsulları arasındadır.
21 gün davam edəcək proqrama həmçinin bulgur, qəhvəyi düyü, buğda makaronu, quinoa və qarabaşaq yarması kimi taxıl əlavə edə bilərsiniz. Mövsümə görə tərəvəz və meyvə seçmək vacibdir. Mövsüm meyvələrini çiy və ya bişmiş olaraq, meyvələri isə qurudulmuş meyvə seçərək gündə 2-3 porsiya istehlak edə bilərsiniz. Bədənimiz üçün lazımlı, ancaq sağlam bir şəkildə yemək vacibdir.
Bədəninin sağlam yağlar qəbul edməsi üçün 1 ovuc badam, fındıq, fıstıq, qoz, balqabaq toxumu kimi çərəzlər, zeytun, avokado, hindistan cevizi kimi təbii yağlara üstünlük verə bilərsiniz. Proqrama chia, kətən toxumu kimi sağlam toxumlar əlavə edə bilərsiniz. Sağlamlığınız və zövqünüz üçün bütün ədviyyatlardan istifadə etməkdən çəkinməyin.
Əlbəttə ki, duzu az miqdarda istifadə etməlisiniz. Şirin üçün 1 çay qaşığı bal və ya bəhməz, 10 qr tünd şokolad lazımdır. İçməli su çox vacibdir. Proqram boyunca bol su içməklə yanaşı mineral su, bitki çayları da sağlam
 
 
Mənbə: topic.az
 

0 şərh