Öd daşı dərmanı

Daşlı xolesistit – öd kisəsində və öd yollarında daşların yaranması və öd kisəsi divarının iltihablaşması ilə gedən xroniki xəstəlikdir.

Dünya əhalisinin hər 10 nəfərindən 7-si bu xəstəlikdən əziyyət çəkir.

Bir neçə onillik bundan öncə daşlı xolesistit təkcə orta yaşlı və yaşlı insanlarda aşkar olunurdusa, bu gün hətta yeniyetmələrdə də rast gəlinir.

Qadınlar kişilərə nisbətən öd daşı xəstəliyinə iki dəfə çox tutulurlar. Bu da onların orqanizmində gedən hormonal proseslərlə əlaqədardır. Vegetarianlarda bu xəstəliyə demək olar ki, təsadüf olunmur. Öd daşı xəstəliyin müalicə və profilaktikasında ursoxol istifadə olunur.

Ursoxol-Ödün xolesterinlə həddən çox doyması halları da daxil olmaqla, ödün əmələ gəlməsinin kəmiyyət və keyfiyyət dəyişikliklərində xolesterin öd daşlarının əmələ gəlməsinin qarşısının alınmasında, yaxud rentgenopozitiv olmayan artıq mövcud daşların həll oluna bilən hala gətirilməsi üçün, xüsusilə də fəaliyyət göstərən öd kisəsinin öd daşlarında və eləcə də xoledoxda rezidual öd daşlarının, yaxud öd yollannda keçirilən əməliyyatdan sonra residiv verən hallarında tətbiq olunur, öd dispepsiyasında istifadə olunur.

Ursoxol dərmanı artıq mövcud olan öd daşlarını həll etmək üçün 250 mq/gün dozanı gün ərzində 2-3 dəfə olmaqla təyin etdikdə dispeptik sindromu aradan qaldırmağa və müalicənin  aparılmasına kifayət edir.

 
 

0 şərh