Sirr saxlamaq

Bir gün Cəlaləddin Ruminin dostu təlaşlı və hirsli şəkildə ona yaxınlaşıb deyir:
Əziz dostum mən bütün sirrlərimi sənə deyirəm. Amma sən bir dəfə də olsun mənə öz sirrini açmamısan.
Rumi cavabında deyir: Sən öz sirrini saxlaya bilmirsən, mənim sirrimi necə saxlayacaqsan.

Oxşar məqalələr

 

19 şərh

Süvari
Belə bir atalar sözü də var " Sirrini dostuna söyləmə, dostunun da dostu var"
rezerv

Əlbətdə,dostdan da sirrini saxla sozünü bos yerə deməyiblər. Esitmisəm.

rezerv
Oz sirrini saxlamaq müdriklik,bu sirri basqalarinin da saxlaya biləcəyinə ümid etmək isə axmaqliqdir.
soni_memmedzade
o da var.amma insan hansısa bir sözünü sirrini etibar edəcəyi biri olmalıdır.çün insan çətin anında danışmasa partlaya bilər.bölüşmək yüngüllük gətirir.bunu həyat təcrübələri göstərir.
Rene

Hətta müqəddəs kitabımızda da belə bir ayə var ki sirrinizi yenə də ən yaxşı siz özünüz saxlaya bilərsiniz.

Shabnam_Ilham
Ağzında sirr deyirsən. Bir sirri özündən başqa heç kim saxlaya bilməz. Nə qədər güvənilən insan olsa belə. Necə ki, iki nəfərin bildiyi sirr deyildir. Türk filmindən eşitmişdim. Topik üçün təşəkkürlər :)
Süvari
mənim ilk topikimdir. cox sagolun
Rene
Kurtlar vadisi olmasın? )) Polad Ələmdarın sözüdü :D
Shabnam_Ilham

O filmdə sevdiyim sözlərdən biridi. Amma səhv etmirəmsə Polada deyilən bir söz idi. Aslan Akbey tərəfindən. :) Nə isə çox kənara çıxmayım @Süvari sizə də uğurlar :)

Süvari
təşəkkür edirəm.
Huseyn-Atesh
Sirr var Bazara qədər sirdə var məzara qədər :))
azadmamedov90
cetin meseledi...sirr?
Medikamentoz
Əsl Rumiyə yaraşan bir cavab.
Ramil
Sirri saxlamaq hər insan övladının işi deyil.
Nobody
Mence sirr ancaq ozunde qalmalidir.Cunki sirr verdiyin dostlarin birden bire dusmenin ola biler ve sirlerin senin basina bela aca biler.Men oz tecrubemden bele qerara gelmisem ve sirlerim haqqinda hec kese bir soz de demirem.Neticede insan sirrini bolusmese ölmür