Рейтинг
+262.52

Düşündürücü hekayələr

204 üzv, 570 topik

Baltası iti olan daha çox ağac kəsər.

:(

Bir meşədə iki dost odun doğrayırmış. Onlardan biri səhər lap tezdən qalxar, istirahət etmədən ağac kəsərmiş. Axşamlar da evə dostundan gec gedərmiş. Heç günortalar da yemək üçün fasilə verməzmiş. Dostu isə səhər vaxtında qalxar, istirahət edə-edə ağacları doğrayar, acanda da yeməyini yeyərmiş. Axşam da hava qaralan kimi evinə gedərmiş. Bir həftə bu minvalla iş davam edir. Həftənin axırında kəsdikləri ağacları sayırlar. Dayanmadan işləyən dostun kəsdiyi ağacların sayı az olur. Fasilə vermədən içləməsinə baxmayaraq, ağaclarının sayının az olması ona çox maraqlı gəlir. Dostu bunun səbəbini ona belə izah edir: Sən dayanmadan çalışarkən mən arabir istirahət edib, baltamı itiləmişəm. İti balta ilə daha az əmək sərf etməklə çox ağac kəsilər, — cavabını verdi. Özünü inkişaf etdirməyin yolu düzgün vaxtda istirahət edib baltanı itiləyə bilməkdir. Bu üsul zehnimizin aktiv olmasını və az zaman sərf etməklə daha çox şey qavramasına imkan verə bilər.

Araz dərgiləri


Davamı →

Kim haqlıdır?

Professor konfrans salonuna girdi. Ancaq salonda ilk sırada oturan bir qocadan başqa heç kim yox idi. İstər-Lecture-hallistəməz çıxış edib-etməmək barədə tərəddüd etdi. Buna görə də, qocadan:

— Burada yeganə adam sizsiniz. Sizə görə mən çıxış etməliyəm, yoxsa etməməliyəm? — deyə soruşdu.

Qoca cavab verdi:

— Oğlum, mən adi bir mehtərəm. Ona görə də, bu məsələləri o qədər də başa düşmürəm. Ancaq əgər axıra getsə idim və bütün atlarımın qaçdığını, bir atımım qaldığını görsə idim, yenə də ona yem verərdim…


Ardı →

Göndərilən göndərənin şanına layiq olar...

Bir gün İslamın böyük sərkərdəsi Xalid bin Vəlid Həzrətlərindən (r.a) Peyğəmbər Əfəndimiz (s.ə.s) haqqında danışmağı xahiş etdilər.

— Mən bu məsələdə çox acizəm, — deyə cavab verdi. Bir daha təkid etdilər.

— Göndərilən göndərənin şanına layiq olar. Onu göndərən də Allah olduğuna görə, gerisini artıq siz düşünün, — dedi.

Ailəm jurnalı


Davamı →

Nəyi, necə anlayırıq?..

«Qreater Aydaho Folls» adlı məşhur elmi sərgidə bir lisey şagirdi sərgiyə tamaşa etməyə gələnləri hazırladığı layihəni imzalamağa dəvət edirdi. O «dihidrogen monooksid» adlı maddənin qadağanwater  olunmasını, ən azı ciddi nəzarət altında saxlanılmasını tələb edirdi. Şagird divardan aşağıda stenddə bu maddənin zərərlərini belə sıralayırdı:

1. Ciddi tərləmələrə və qusmalara səbəb olur.

2. Təbiətə böyük ziyan vuran turşu yağışlarının əsas tərkib hissəsini təşkil edir.

3. Qaz halında olduqda çox ciddi yanıqlara səbəb olur.

4. Avtomobil əyləclərinin təsirini azaldır.

5. Erroziyaya səbəb olur.

6. Bu maddə ilə nəfəs aldıqda və ya ciyərlərə dolduqda ölümə səbəb olur.


Ardı →

İnam məsələsi

İngiltərədə hakimlərin maaşları yoxdur. Ancaq əvəzində çek kitabçaları var. Üstəlik, bu kitabçalarda hər hansıbir limit də yoxdur. Buna səbəb isə ingilis hükumətinin öz hakiminə inanmasıdır...

Bir gün bir hakim bir banka gedir və 1 000 000 funt-sterlinqə ehtiyacı olduğunu deyir. Təbii ki, əvvəlcə bank rəhbərliyi nə edəcəyini bilmir. Ancaq sonra «yuxarılardan» razılıq almamış bu qədər pulu verə bilməyəcəklərini deyir və dərhal Ədliyyə Nazirliyinə (həmçinin lazım olan başqa nazirliklərə) zəng edir. Ancaq hər yerdən gələn cavab eynidir: "Ödəyin!"

Ancaq bir məsələ də var ki, bankda bu qədər nağd pul yoxdur və istəsələr də, istəməsələr də, hakim istədiyi pulu almaq üçün ertəsi gün gəlməlidir. Ertəsi gün hakim gəlir və istədiyi pulu alıb gedir…


Ardı →

Bağışlamaq və sevmək

Bir gün bir adam qatarla səyahət edirdi. Adam bir gəncin yanında oturmuşdu. Ancaq gənc, çox narahat idi. Bir qədər söhbətdən sonra gənc neçə illər həbsdə olduğunu və həbsdən yeni çıxdığını dedi. Buna səbəb isə, gəncin illər əvvəl çox pis bir hərəkət etməsi idi. Üstəlik, onun bu hərəkəti ailəsinə də çox pis təsir etmişdi. Hətta, o qədər pis təsir etmişdi ki, nə biri bir görüşə gəlmiş, nə də biri bir məktub yazmışdı. Ancaq gənc, hələ də, ailəsinn yoxsul olduqları üçün görüşə gəlmədiklərini, savadsız olduqları üçün məktub yazmadıqlarını düşünürdü. Çünki nə qədər pis hərəkət etmiş olursa-olsun, ailəsi, yəqin ki, onu çoxdan bağışlamışdı. Buna görə də, ailəsinin «işini asanlaşdırmaq» üçün onlara bir məktub yazmış və onlardan qatar qəsəbələrinin yanındakı dağın ətəyindən keçəndə bir işarə qoymağı xahiş etmişdi. Yəni, əgər ailəsi onu bağışlasa, relsə yaxın bir alma ağacına ağ bir lent bağlayacaq, yox əgər bağışlamasa, heç bir şey etməyəcəkdi. O da qatarda qalıb üzü qərbə gedəcək və bəlkə də ömrünün sonuna kimi səfil bir həyat sürəcəkdi…


Ardı →

Xeyir, yoxsa zərər?..

Şotlandiyalı Klark ailəsinin böyük bir xəyalı var idi. Ailə doqquz uşağı ilə birlikdə Amerikaya getmək və orada:) yeni bir həyat qurmaq istəyirdi. Hətta uzun illər işləmək bahasına başa gəlsə də, ailə başçıları Amerikaya 

getmək üçün lazım olan pulu yığmışdılar. Nəhayət, Klark ailəsi pasportlarını aldılar və Amerikaya gedən gəmidə yerlərini ayırdılar. Ancaq Amerikaya yola düşməyə 7 gün qalmış ailənin kiçik oğullarını it tutdu. Həkim gəlib uşağı müayinə etdikdən sonra quduz olmaq ehtimalına qarşı onu iki həftə karantin altına aldı. Artıq ailənin bütün xəyalları puç olmuşdu. İstəsələr də, istəməsələr də, heç biri Amerikaya gedə bilməyəcəkdi. Ancaq bu hadisədən bir neçə gün keçmiş bütün Şotlandiya bir xəbərlə sarsıldı. İlk Amerika səyahətini həyata keçirən nəhəng «Titanik» gəmisi batmış və üstəlik, yüzlərlə sərnişini ölmüşdü. Ancaq kiçik oğullarını it tutduğu üçün Klark ailəsi bu gəmiyə minə bilməmişdi.


Ardı →

Vaxt və milçək

Bir gün bir milçək vaxtı dayandırmağı qərara aldı. və bir qum saatına girərək, qum saatının ortasında dayandı.sandglass  Artıq qum saatından qum axmırdı. Bunu görən milçək: «Vaxtı dayandırdım, artıq bundan sonra nə qocalmaq var, nə də ölmək!» — deyə sevindi. Beləliklə, qum günlərlə, hətta həftələrlə axmadı. Ancaq milçək yenə də qum saatının içində qocaldı. Artıq gücü də qalmamışdı. Axırda məcbur olub qum saatından çıxdı. Milçək elə: «Görəsən, vaxtı dayandırdığım halda niyə qocaldım?» — deyə düşünürdü ki, oradan keçən qoca bir milçək: "Çünki sənin dayandırdığın vaxt yox, qum idi!" — dedi.

Ailəm jurnalı


Davamı →

Hədəfi görmək...

34 yaşlı Florens Çedvik La-Manş boğazını keçən ilk qadın üzgüçü idi. Ancaq onun başqa xəyalı da var idi: Katalina adasından Kaliforniya sahilinə qədər olan 21 millik məsafəni üzən ilk qadın üzgüçü olmaq. Ancaq bu heç də o qədər asan bir iş deyildi. Florence May Chadwickİlin ən isti günlərindən biri(1952-ci ilin 4 iyulu) olsa belə, Çedvikin üzəcəyi dənizin suyu insanın bədənini donduracaq qədər soyuq idi. Üstəlik, hava o qədər dumanlı idi ki, Çedvik onu müşayiət edən qayıqları çox çətinliklə seçə bilirdi. Bu yoldakı başqa bir təhlükə isə La-Manş boğazının məşhur köpək balıqları idi. Ancaq Çedvik soyuğa, dumana və köpək balıqalarına baxmayaraq, 15 mil üzdü. Onu müşayiət edən qayıqlardan birində Çedvikin anası və məşqcisi oturmuşdu. Hər ikisi durmadan nə isə deyir və onu ruhlandırmağa çalışırdı. 


Ardı →

Süd əvəzinə su

Qədim zamanlarda iki ölkə arasında amansız bir rəqabət var idi. Hər ölkə o biri ölkəyə bir yolla öz gücünü göstərmək istəyirdi. Üstəlik, bu «yol» həm çox sadə, həm də çox ağıllı bir yol olmalı idi. Bir gün bu ölkələrdən biri bunun üçün şəhərin ortasında böyük bir hovuz tikməyi qərara aldı. Sonra isə bir gecə hamı bir qab süd gətirəcək və bu hovuza tökəcəkdi. Bu fikir hamının ürəyinə yatdı və o gecə gətirdiyi südü hovuza boşaltdı. Ancaq səhər açılanda ortada içi südlə yox, su ilə dolu bir hovuz var idi. Çünki hamı belə düşünmüşdü: «BU qədər insanın arasında təkcə mən hovuza süd əvəzinə su töksəm, nə fərqi olacaq ki!...»

 

Ailəm jurnalı


Davamı →