«Clean mind & Clear skin» yarışması: 3-cü həftənin nəticələri

Hörmətli istifadəçilər! «Qoy dəriniz təmiz, zəkanız aydın olsun!» konkursunun  üçüncü həftəsi yekunlaşdı.

Ən yaxşı iştirakçılar artıq seçilmişdir. Üçüncü həftə ərzində iştirakçıların sayı 181 idi.

Ən çox düzgün cavab verənlərin siyahısı ilə https://www.dropbox.com/s/uk7ovb0bzs8te26/Clean%20and%20Clear_week3_report%20%283%29.xlsx  səhifəsindən endirməklə tanış ola bilərsiniz.

Ən yaxşı nəticə göstərənlər aşağıdakılar oldu:

Ad, Soyad

Sayt

1

Tamilla Askerova

Sharm.az

2

Terane Memmedova

Azadqadin.az

3

Mayya Cəfərquliyeva

Azadqadin.az

4

Nigar Memmedova

Azadqadin.az

5

Gunel Memmedova

Sharm.az

6

Saida Orucova

Kayzen.az

7

Gülay Niyazlı

Kayzen.az

8

Gunel Hesenova

Sharm.az

9

Eliza Quliyeva

Sharm.az

10

DurdaneKazimova

Sharm.az

 

Sponsoru Clean&Clear  olan yarışın qaydalarına görə hər həftə  suallara ən tez və ən çox düzgün cavab verən ilk 6 nəfər qalib seçilir. Bu həftənin qalibləri isə aşağıdakılardır:

Qaliblər

Ad, Soyad

Sayt

1

Tamilla Askerova

Sharm.az

2

Terane Memmedova

Azadqadin.az

3

Mayya Cəfərquliyeva

Azadqadin.az

4

Nigar Memmedova

Azadqadin.az

5

Gunel Memmedova

Sharm.az

6

Saida Orucova

Kayzen.az

  

 

Bu həftənin düzgün cavabları:

1)      Hansı geyimi  adətən xəzdən tikirlər?

            B)Manto

2)      Moda jurnalı deyil:

             C)Forbes  

3)      Məşhur  “Habbl” teleskopu harada yerləşir?

             D)Kosmosda

4)      Hansı çay ekvatoru 2 dəfə kəsir?

A)Konqo

5)      Osmanlı imperiyasını idarə etmiş Hürrəm Sultanı Avropada məhz belə adlandırırlar?

A)     Roksalana

6)      Həftənin hansı günü İranda yeganə istirahət günü hesab olunur?

B)     Cümə

7)      1890-cı ildə Seylonda 5 çay plantasiyası əldə etmiş məşhur şotland biznesmeni kim idi?

A)     Lipton

8)      Nəyə görə Yuli Sezar öz əsgərlərinə qalxan və silahlarını qiymətli əşyalar ilə bəzəməyi əmr etmişdi?

A)     Geriyə çəkilərkən silahları atmağa heyfsilənsinlər deyə

9)      Elektrik yüklərini yığan cihaza nə deyirlər?

B)    Kondensator

10)  Bu oyunların hansında top dairəvi formada  deyil?

B)     Amerika futbolu

11)   Aşağıdakı məşhurlardan hansının bütöv adı Aqnessa Qonja Boyaciudur?

B)Tereza ana

12)  Əgər üz dərinizdə sızanaq əmələ gəlmişsə və ondan dərhal qurtulmaq lazımdırsa, siz  “Clean&Clear” produksiyasının hansı məhsulunu istifadə etməlisiniz?

B)«CLEAN & CLEAR»  ADVANTAGE

13)   Temperatur artarkən –e yüklü zərrəcik bir elektron itirir. Zərrəciyin yükü nə qədər oldu?

A)    0

14)  1955-ci il 24 fevral tarixində suriyalı aspirant Əbdülfəttah Candali və amerikalı Coanna Karol Şiblenin ailəsində bir uşaq dünyaya gəlmişdi. Bu məşhur kimdir?

A)    Stiv Cobs

15)  Hansı prosedurdan sonra «CLEAN & CLEAR» tonlaşdırıcı məhsulu istifadə olunur?

A)    Makiyaj təmizləndikdən sonra

16)  Sual işarəsinin əvəzinə nə yazılmalıdır?

?, 7, 11, 9, 15, 11, 19, 13,?

D)5;23

Üçüncü həftənin ən çətin sualı: « Nəyə görə Yuli Sezar öz əsgərlərinə qalxan və silahlarını qiymətli əşyalar ilə bəzəməyi əmr etmişdi?»

Ən çox düzgün cavab verilən sual:  « Həftənin hansı günü İranda yeganə istirahət günü hesab olunur?»

 

2 şərh

Ferbara
3-cü həftə sualları nə vaxt yerləşdirildi kayzen.az saytında? Niyə bizim xəbərimiz olmayıb? Ha?
Ferbara
Saytda elan olunmayıb, amma facebook səhifənizdə elan olunubmuş. Qalibləri təbrik edirəm. :)