Рейтинг
+27.95

Elanlar

15 üzv, 14 topik

Yaz Təcrübə Proqramı - 2013

Baku Languages and Business School  «Yaz Təcrübə Proqramı — 2013» təcrübə proqramını təqdim edir.
Azərbaycanda biznes strukturları və təşkilatlar üçün təcrübə proqramı ənənəsini formalaşdıran “Baku Languages and Business School” 4-cü təcrübə proqramı olan «Yaz Təcrübə Proqramı — 2013» üçün ərizə qəbulu elan edir.

Proqramın üstünlükləri:
• Sahələrin müxtəlifliyi
• İxtisasından asılı olmayaraq hər kəsə bu sahələrdən birində özünü sınama şansı verilməsi
• Müstəqilliyin və səlahiyyətlərin verilməsi
• Real iş mühitində təcrübə
Davamı →

SİZİN MARKET-Sərfəli və rahat

Bakımızda gündən-günə marketlərin, böyük maqazinlərin sayı artır. Rahat bazarlıq etmək üçün çox sərfəli olan bu marketlərdə arabada özünə lazım olan əşyaları (çörəkdən tutmuş uşaq peçenyelərinə qədər) hər şeyi alırsan, çox vaxt itirmədən qablaşdırır,hesablaşır və sevinə-sevinə evinə yola düşürsən.
Lakin supermarketlərin arasında da fərqlər var. Xüsusilə də qiymət məsələsində. Hal-hazırda Bakıda ailə büdcəsinə qənaət və zaman itirməmək üçün ən ideal seçim isə Sizin Makrketdə mümkündür.
Ardı →

Smartfon belə olar!

Gəlin, əylənək və yarışaq, saat 15:00-dan 21:00-dək. Bəli, bəli yarışaq! Nokia Lumia öz smartfonunun sürətinə güvənən hər kəsi onunla yarışmağa dəvət edir. Əgər qalib olsanız 100 manat dəyərində pul mükafatı qazanacaqsınız.
ParkBulvarda iyunun 16-sı olacaq tədbirə hamı dəvətlidir!
Aşağıdakı videoya baxın və yarış haqqında təsəvvürünüz yaransın:
Ardı →