ALSEVIN: alıb-sevindirən sayt

Azərbaycanda ən yaxşı internet-maqazin olmaq. Məhz bu məqsədi alsevin.az saytının yaradıcıları öz qarşılarına qoyublar.

Saytın adı yaddaqalandır: Al+sevin=alsevin.az. Bir tərəfdən sayt çox sadədir və xarici  xarici internet-dükanlarda olan mürəkkəb funksiyalar burda yoxdur. Digər tərəfdən saytın dizaynı fərqlidir və insanı darıxmağa qoymur.al+sevin

Alsevin.az saytının yaradanlar haqqında səhifəsində özləri haqqında yazılıb. Değerli dostum kardeşim Süleyman Dəmirəl Tural Kərimovun da üzərində çalışdığı bu layihənin uğurlu olacağına əminəm.

Bakı daxilində çatdırılma pulsuzdur. Özünüzə yaxud başqasına hədiyyə almaq istəsəniz, ən yaxşı internet-mağazaya üz tutun. Ucuz qiymət, pulsuz çatdırılma, online ödənişin yer aldığı alsevin.az saytı onlayn-maqazinlər içində ən qabaqcıl yerlərdən birini tutacaq.

Saytda ən əsas diqqət qadın çantalarına verilir. Rükzaklar,klatçlar, “dorojnu sumka” dediyimiz yol çantaları,çamadanlar da saytda yer almağa başlayır.

qadın çantaları

Elektron-kommersiya çox çətin bir sahədir: çünki o həm kommersiya, həm də informatikadan ibarətdir. Azərbaycanın normal online-maqazinləri çox azdır. Çünki onlarda ya kommersiya, ya internet, ya da çatdırılma xidməti yaxşı işləmir. Üzərində xeyli əziyyət çəkilmiş alsevin proyekti isə inanıram ki, yaxşı bir mövqe qazanacaq.

1 şərh

beautiful
Sayta daxil oldum. O qədər də bəyənmədim bu saytı