kreditle.az - ölkədə alış-veriş işini asanlaşdıran yeni platforma

Respublikamızın ən böyük online kreditlə alış veriş platforması olan kreditlə.az istifadəyə verildi. Platformada istədiyiniz hər şeyi bir kliklə ala bilmək imkanınız var. Sizin alış verişinizi və axtardığınız əşyanı tapmağınızı asanlaşdırmaq məqsədiylə qurulmuş platforma aşağıdakı kateqoriyalar üzrə alış veriş etmək üçün nəzərdə tutulub.

Kateqoriyalar:

  • Avtomobillər, aqrotexnika, motosikletər, mopedlər, avtobuslar, xüsusi texnikalar və ehtiyyat hissələri
  • Əmlak – bağ evləri, villalar, bina evləri, həyət evləri, torpaq sahələri və kommersiya obyektləri.
  • Ev və bağ – mebellər, məişət texnikaları və s.
  • Elektronika – telefonlar, kompüterlər, noutbuklar, planşetlər, smart saatlar, fotoaparatlar və s.

Niyə Kreditle.az-ı seçməli?

  1. Kreditlə.az – da iPhone telefonlarının ən sərfəli kredit şərtləri ilə ala bilərsiniz. Kreditlə.az-da şəhərin bütün mağazalarının qiymətlərini fərqləndirə və ən sərfəli təklifi seçə bilərsiniz.
  2. Online platformamızda hətta kreditlə avtomobil və əmlakda tapa bilərsiniz.
  3. Həmçinin platformamızda kreditlə uşaq oyuncaqlarını belə əldə edə bilərsiniz.
  4. Ən sərfəli şərtlər yalnız bizdə.

Mağaza sahiblərinə

Əyər mağaza sahibisinizsə və məhsullarınızı kredit şərtləri ilə təklif edə bilirsinizsə, o zaman kreditle.az məhz sizin üçün nəzərdə tutulub. Platformaya daxil olaraq ödənişsiz şəkildə öz mağazanızı yaradıb dərhal satış etməyə başlaya bilərsiniz. Platformada müştərilər platforma daxilində sizə mesaj yaza bilər və ya birbaşa WhatsApp ilə əlaqə saxlama imkanları var. Kreditle.az sizə yeni imkanlar yaradır.

kreditle.az logo

Böyük addımları bərabər ataq.

0 şərh