Yalnış qaydada yediyimiz meyvə və tərəvəzlər

Ola bilsin ki, siz düzgün təmizlmə qaydalarını bildikdən sonra daha çox meyvə və tərəvəzlərdən istifadə edəsiniz.
Sizə düzgün istifadə etmədiyiniz 5 məhsulu təqdim edirik.

Protağal və naringi
Siz bu narıncı sitrusları çox xoşlayırsınız ama onların təmizləyərkən əliniz yapışqan olur? Sizə bu C vitamini ilə zəngin meyvələrin düzgün istifadsini təqdim edirik: bunu üçün sadəcə meyvənin alt və üts  hissəsinin kəsmək və qabığının çıxartmaq lazımdır.



Çuğundur
Bilirsinizmi ki, çuğunduru kök kimi çiy vəziyyətdə də yemək mümkündür? Bu iştahalı tərəvəz çiy, qanyanamış və ya pörtlədilmış vəziyyətdə öz dad xüsusiyyətlərini itmir, əkisinə gözəl tam əldə edir.
Çuğunduru təmizləyin, nazik dilimlərə kəsin duzlayın və öz dad reseptorlarınızı orjinal hisslərlə tanış edin.

Nar
Nar təmizləyərkən bir səhv hərəkət nəticəsində onu şirəsini sıçradıb paltarınızı ləkləyə bilərsiniz. Daha pis isə divar kağızlarını və ya mebeli ləkələməkdir ki, bu ləkələri heç çür  təmizləmək olmur.
Nar təmizləyərkən sadəcə onun üst və alt hissəsini kəsin və meyvəni ayrı-ayrı dilimlərə ayırın.



Kivi
Siz kivini hələ də qabığını təmizləyirsiniz? Əlliriniz batmadan da bu meyvədən dadmaq olar. Bunun üçün sadəcə meyvəni ortadan yarı kəsini və meyvə ətini çay qaşığı ilə yeyin.

Avokado
Bilirsinizmi ki, avokadonun yarısın da cəmi 160 kalori var? Avokadonu da yemək üçün sadəcə meyvəni yarı kəsmək və meyvə ətini çay qaşığı ilə yemək lazımdır.

0 şərh