B12 vitaminin bilinməyən 8 faydası

Daim yorğunluq, əsəbilik, yorğunluq, unutqanlıq, bədbəxtlik hissi keçirirsinizsə, həddindən artıq yemək istəyiniz varsa B12 çatışmazlığı ola bilər. Həqiqətən, insan həyatında B12 vitamini çatışmazlığı, sinir sistemi olmaq üzrə yaddaş, konsentrasiya, narahatlıq, stres, bədən ağrıları, həddindən artıq həssaslıq, demans və metabolik sürətin yavaşlamasına səbəb olur.
B12 vitamini xaricdən yediyimiz yeməklə bədənimizə daxil olur. Beləliklə, bədən B12 istehsal etmir. Pis qidalanma və ya mədə xəstəlikləri B12 vitamini çatışmazlığının səbəblərindən biridir. B12 vitaminin bilinməyən faydaları
B12 vitaminin faydaları nələrdir?
B12 vitamini hüceyrələrin yaşlanmasının qarşısını alır. Sinir hüceyrələrini bərpa edir. Bədəni ürək-damar xəstəliklərindən qoruyur. Damarları iflic və yüksək təzyiqdən qoruyur. B12 vitamin həm də karbohidratları enerjiyə çevirir və yağları azaldır. Sağlam saçlara, dəriyə və dırnaqlara əsas ehtiyacdır. Mütəmadi olaraq yeni hüceyrələrin istehsalını və dərinin yenilənməsini təmin edir.
Çəki nəzarətində çox vacibdir. B12 vitamini bədən enerjisini artırdığından yorğunluq və yorğunluğun qarşısını alır. Bu yemək istəyini azaldır. Karbohidratları enerjiyə çevirir və şəkər istifadəsini yaxşılaşdırır, beynin ehtiyac duyduğu şəkər mübadiləsini tənzimləyərək unutqanlığın qarşısını alır. Döş, kolon, prostat və ağciyər xərçənglərinə qarşı qoruyucu təsir göstərir.
Ən azı ildə bir dəfə daxili tibb həkiminizə müraciət edərək B12 səviyyənizi ölçün. Qırmızı ət, qaraciyər, balıq, istiridyə, midye, qatıq, pendir və yumurta kimi heyvan məhsulları çoxdur. Əgər yaşınız varsa və ya B12 vitamininin orqanizmdə udulmasına mane olan bir vəziyyətiniz varsa, həkim nəzarəti altında B12 əlavəsini ağızdan və ya enjeksiyon müalicəsi şəklində istifadə edə bilərsiniz. Bu vitamini qidalandırıcı maddələrdən başqa əlavələr kimi qəbul etmək çəki artırmaz.


Mənbə: topic.az
 

0 şərh