Keçi ətinin bilmədiyiniz faydaları

Müasir dövrdə keçi ətindən dünyanın hər bir yerində istifadə edilir. Ondan hazırlanan yeməklər çox məşhurdur. Keçinin südündən, dərisindən və tükündən də istidfadə edildiyini nəzərə alsaq, onun nə qədər faydalı bir heyvan olduğunu anlamaq çətin deyil.
Keçi ətinin xüsusi qoxusu olur ki, bu da onun tərinin və sidiyinin qoxusunun təbii olaraq ətə hopmasından irəli gəlir. Ətə iyin hopmaması üçün bəzən onun dərisini soyarkən əlcək geyinir və sonra əlcəyi çıxardıb əti doğrayırlar. Bu, ətə qoxunun hopmasının qarşısını alır.
Keçi ətinin vitamin və faydalı maddələrlə zəngin olduğu qədim zamanlardan məlumdur. Bəzi xəstəliklər zamanı hətta həkimlər keçi əti yeməyi məsləhət görürlər. Keçi ətinin tərkibində olan makro və mikroelementlər bir çox xəstəliklərin sağalmasını sürətləndirir.
keçi ətinin bilmədiyimiz faydaları
Bu möcüzəvi ət haqqında ətraflı məlumatı təqdim edirik.Necə seçməli?
Keçi ətinin bazarlardan və ya marketlərdən almaq məsləhət görülmür. Keçi ətini təzə kəsilmiş halda almaq daha məqsədəuyğun sayılır. Əgər iri supermarketlərdən keçi əti almalı olsanız, o zaman onun təzəliyinə əmin olmalısınız. Təzə keçi ətinin üstündə selik və ya ləkələr olmamalıdır. Təzə keçi ətinidən pis qoxu hiss edilməməlidir.
100 qram keçi ətinin qida dəyəri:
  • Zülallar – 39,1 qr
  • Yağlar – 28,6 qr
  • Su – 5 qr
  • Kalori – 216 kKal.
Keçi ətinin tərkibi amin turşular, orqanizm üçün vacib olan vitaminlər(tiamin, retinol,riboflavin və s.) və mikroelementlərlə zəngindir. Keçi ətinin tərkibində insan orqanizmi üçün vacib sayılan yağ turşuları var. Tərkibində parazitlər olan keçi əti ən faydalı ətlərdən sayılmır.
Dietoloqlar ateresklerozdan, ürək xəstəliklərindən və immunitet zəifliyindən əziyyət çəkən yaşlı insanlara keçi əti yeməyi məsləhət bilirlər. Keçi əti orqanizm üçün ən yaxşı müalicəvi ət hesab edilir. Onda olan yağın miqdarı qoyun və donuz ətində olan yağın miqdarından çox aşağıdır. Keçi ətində xolesterolun miqdarı çox azdır. Bu səbəbdən də o dietik ət hesab edilir. Ən dadlı keçi əti isə yaxşı qidalandırılmış və 1,5 aydan çox yaşı olan keçinin əti sayılır. Keçi əti sərt olur. Ona görə də bişirilmə vaxtı vacibdir. Yaxşı bişməsini istəsəniz, qazanın altını aşağı temperaturda yandırın. Bu formada həm daha ləzzətli, həm də rahat şəkildə olacaq.
keçi ətinin bilmədiyimiz faydaları
  • Az yağlı ət olduğuna görə xolestrenlə bağlı problemi olanların da rahat istifadə edə biləcəyi qidadır.
  • Keçi əti yaddaşı gücləndirir.
  • Orqasnizmdə xəstə hüceyrələrin çoxalmasını əngəlləyir. Daha faydalı olanların isə çoxalmasına təkan verir. Ona görə də təbii şəkildə yemlənən keçi əti yeyən adamların uzun illər sağlamlığına hər hansı problem yaranmır.
  • Digər ətlərlə müqayisədə keçi ətində B1 ve B2 vitamini daha çoxdur. Bu vitaminlərin çox olması isə dəridə hər hansı yaranın tezliklə sağalmasına kömək edir. Həmçinin sinir hüceyrələrini də qoruyur.
Keçi ətinin yararlı xüsusiyyətləri:
Keçi əti həqiqətən də insan orqanizmi üçün faydalıdır. Tərkibində olan vitaminlər və minerallar orqanizmə az qala yenidən can verir.
  • Az yağlı olduğuna görə diyetik də demək olar. Qanın tərkibində olan hemoqlobini artır. Ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.
  • Keçi ətinin tərkibi altsheymer xəstəliyinə qarşı qoruyucu maddələrlə zəngindir.
  • Ateroskleroza qarşı mükəmməl bir qabağlayıcı tədbiqdir. Orqanizmdəki artıq maye yığılmasını əngəlləyir, böyrəklərin fəaliyyətini nizamlayır, göz altı şişlikləri aparır.
  • Onurğa xəstəlikləri üçün yararlıdır, qığırdaqların vəziyyətini yaxşılaşdırır, burxulma və yaralanmada toxumaların yenilənməsinə təkan verir.
  • Keçi əti qara ciyərə müsbət təsirə malikdir. Alkaqol, nikotin, qida və dərman zəhərlənmələri zamanı orqanizmi tər-təmiz edir.
  • Keçi əti nadir hallarda allergiyaya səbəb olur. Hətta uşaqların qidalandırılması üçün də lübütdür.
 
 
Mənbə: bakupost.az

Oxşar məqalələr

 

0 şərh