Рейтинг
+27.11

Ərzaqlar

29 üzv, 315 topik

Saqqız

Saqqız xüsusi kulinar məmulatı olub, əsasını yeyilməyən elastik maddə təşkil edir. Tərkibində müxtəlif tamlı və ətirli əlavələr vardır. Bunlara şəkər pudrası, limon turşusu, mentol, portağal və s. göstərə bilərik. Ümumi və xüsusi təyinatlı (validollu, ksilitli, sorbitli, kariesə qarşı profilaktik, nikotinə qarşı və s.) olur. İstifadəsi zamanı saqqız demək olar ki, heç vaxt kiçilməyərək əvvəlki həcmində qalır, lakin tərkibindəki tamı və ətri müəyyən vaxtdan sonra itir və atılır.

İqtisadi İnkişaf Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət Xidməti vətəndaşlara saqqız alarkən diqqətli olmağı məsləhət bilir. Hər bir istehlakçı saqqız alarkən onun qutusunu nəzərdən keçirməlidir. Bilin ki, saqqız qutusunun üzərində olan şəkili əllə sürtərkən silinməməlidir. Saqqız görünüşcə təmiz olmalı, üzərində heç bir ləkəyə rast gəlinməməlidir.
Ardı →

Yoqurt

yoqurtSüd məhsulları qrupuna daxil olan yoqurt zülal və kalsiumla zəngin olan qida məhsuludur. Yoqurtlar müxtəlif formalarda südlü, kərəli, meyvəli, diabetli xəstələr üçün dietik və s. formalarda olurlar. Onu hər gün 200 qramdan çox olmamaq şərtilə yemək məsləhətdir. Yoqurtun qəbulu immun sistemini gücləndirir və sümüklərin möhkəmlənməsinə kömək edir. 

Lakin yoqurtun xeyirli olması ilə yanaşı insan orqanizminə zərəri də ola bilər. Keyfiyyətsiz yoqurt yemək insan sağlamlığı üçün təhlükəlidir. Tez xarab olan məhsullardan olduğuna görə, yoqurt alarkən xüsusilə onların saxlanma müddətinə, qabının əzilməsinə, cırılmasına, onların saxlanma şəraitinə və temperaturuna diqqət etmək lazımdır.
Ardı →

Salğamın faydaları



Şalğamın tərkibində həm bol vitamin, həm də bol mineral var. Məsələn, şalğam vitaminlərdən A, B1, B2, B3 və C vitaminləri, minerallardan isə maqnezium, kalium, kalsium, fosfor və natrium mineralları ilə zəngindir. Məsələn, kalium yüksək təzyiqi aşağı salmaq, maqnezium isə qəbizliyin qarşısını almaq üçün ən yaxşı vasitələrdən biridir.
Ardı →

Şəkər məhsulları

şəkərŞəkər gündəlik istifadə etdiyimiz əsas qida maddələrindən biridir. Kimyəvi tərkibinə görə təmiz saxarozadan ibarət olan şəkər insan orqanizmində 95%-dən çox mənimsənilir. Şəkərin istеhsаlı üçün əsas хаmmаl kimi şəkər qamışı və şəkər çuğunduru istifadə olunur. Dünya üzrə istehsal olunan şəkərin 45 faizi şəkər çuğundurundan, 55 faizi isə şəkər qamışından alınır. Kimya sənayesində şəkərdən müxtəlif törəmələr alınır. Sonra həmin törəmələrdən müxtəlif sahələrdə, o cümlədən, plastmas, əczaçılıq preparatları, dondurulan qida məhsullarının istehsalında istifadə olunur.

Şəkər tozunun keyfiyyəti kristalların quruluşuna, xarici görüşünə görə, rənginə, dadına, iyinə, həll olmasına və kənar qatışıqların olmasına görə müəyyən edilir. Şəkər tozu quru, dənəvər olmaqla, ələ yapışmamalı, kristallarının həcmi 0,2-2,5 mm olmalıdır.
Ardı →

Çörək alarkən nələrə diqqət etməli?

Çörək insanların gündəlik tələbatını ödəyən ərzaq məhsuludur. Lakin çörək alarkən son dərəcə diqqətli olmaq vacibdir. Çünki, qida rasionumuzun əsasını təşkil edən çörək keyfiyyətsiz olan zaman orqanizm üçün təhlükəli olur. Çörəyin daşınması zamanı xüsusi sanitar qaydalara əməl olunmalıdır. Belə ki, çörəklər ticarət şəbəkələrinə bu məqsəd üçün nəzərdə tutulan xüsusi maşınlarla daşınmalıdır.

Qeyd edək ki, çörəк əsasən buğda və covdar unundan hazırlanır. Əsas хammal кimi un, duz, su, maya; əlavə хammal кimi şəкər, süd, yumurta, yağ, кişmiş, хaş-хaş, müхtəlif ədviyyat və s. götürülür. Çörəк-bulкa məmulatının çeşidi çoхdur, laкin bunlardan 100-ə qədəri daha çoх yayılıb. Çörəк-bulкa məmulatı unun növünə (buğda, çovdar və buğda-çovdar), bişirilmə usuluna (qəlibdə və кurədə bişirilən), хəmirin hazırlanması üsuluna görə, resept və formasına (baton, bulкa və s.) görə qruplara bölünür. Ən geniş yayılan I və II sort buğda unundan hazırlanan adi çörəкlərdir.

Çörəyin tipi istifadə olunan unun əmtəə sortu ilə muəyyən edilir. Buğda çörəyinin – əla, 1-ci, 2-ci sort, кəpəкli və ya кəpəкli unla 2-ci sort unun qarışığı ilə bişirilən; çovdar çörəyinin – кəpəкli, кəpəкsiz çovdar unundan; çovdar-buğda çörəyinin – çovdar-buğda və buğdaçovdar unundan və 2-ci sort buğda unu ilə кəpəкsiz çovdar unu qarışığından hazırlanan çörəк tipləri vardır.
Ardı →

Zəncəfil bitkisinin faydaları.

Zəncəfil bitkisi xolesterolun miqdarının azalmasına, qrip və soyuqdəymənin qarşısını almağa kömək edir. zəncəfilin immunitet sisteminə də çox xeyri var.

Cökə ağacının çiçəkləri ilə zəncəfil çayı soyuqdəyməni tez bir zamanda aradan qaldırır. Zəncəfili ədviyyat kimi də yeməklərə qatmaq olur.

Bundan başqa, iştahı az olan və ya kökəlmək istəyənlərə zəncəfil turşusu yemək məsləhət görülür.

Zəncəfil mədə bulanması və qusmalara qarşı çox yaxşı çarədir. Yola çıxmazdan yarım saat əvvəl ağıza alınan 1 qram zəncəfil maşın tutmalarının qarşısını almaqda əla vasitə hesab edilir.


Ardı →

Meyvə qurusunun faydaları

Alma qurusu astma və ürək xəstəliklərinə qarşı qoruyucu təsirə malikdir. Eyni zamanda alma qurusu tərkibindəki zəngin lif sayəsində bağırsaqları da təmizləyir. Alma qurusu maddələr mübadiləsini sürətləndirməkdə və həzm prosesini asanlaşdırmaqda da faydalıdır (A, B və E vitaminləri, həmçinin kalium, kalsium və maqnezium mineralları ilə zəngin olduğu üçün).

Alça qurusu kaliumla çox zəngindir. Həzmi asanlaşdırır, stresin və şəkər xəstəliyinin qarşısını alır, fiziki inkişafa kömək edir, görmə qabiliyyətini gücləndirir və s.


Ardı →

Xalis balı necə müəyyən etmək olar?

Bal səhər yeməyinin ən ləziz qidalarından biridir. Lakin əsl balla saxta balı bir-birindən fərqləndirməyi də bacarmaq lazımdır. Biz isə sizə əsl balı ayırmaqda kömək edərik. 
 
  • Bal soyuducuda donursa, əsl baldır. 
     
  • Balın qalınlığı çox olmalı və axanda dayanmamalıdır. Kəsik-kəsik axan bal saxtadır. Güllərdən əldə edilən bal sürətlə, digər bal isə daha yavaş axır.
     
  • Əsl balı qaşıqla alanda kəsilmir. 
     
  • Soyuducuda 1 ay qalan balın krem ya da kərə yağı qatılığa gəlməsi balın əsl olduğunun göstəricisidir. 
     
  • Qələmin ucunu bala batırın sonra barmağınıza sürtün. Rəngli yazırsa, qarışıq baldır, rəng çıxmırsa, əsl baldır. 

Ardı →

Balıq yağının faydaları

Balıq yağı, digər normal yağlarla qarışdırılmamalı və saysız-hesabsız faydası olan yağdır. Bədənə lazım olan minerallar və turşular olan yağdır. Balıq yağı istifadəsi son illərdə gedərək artır. Balıq yağıyla əlaqədar çox sayda araşdırmalar aparılıb və onun inanılmaz faydaları aşkar edilib. 
  
  • Ürək xəstəliklərindən depressiyaya qədər bir çox xəstəlikdə balıq yağı öz təsirini göstərir.
     
  • Balıq yağının faydaları ehtiva etdiyi omeqa 3 yağ turşusundan qaynaqlanmaqdadır. Balıq yağının içində EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları var.
     
  • Balıq yağı növləri: Balıq yağı növləri 2 şəkildədir. 1-Fish body oil: Balığın gövdəsindən əldə edilən balıq yağı.

Ardı →

Yumurta deyib keçməyin.

Yumurtanı qaynatdığınız suyu atmayın

Yumurta qaynadılan su mineral və kalsiumla zəngindir. Dibçək güllərini bu su ilə sulayaraq solmuş güllərə yeni həyat verə bilərsiniz. Yumurtanı qaynatdığını suyu ilıqlaşandan sonra saça tökmək də çox faydalıdır. Yumurta proteinlə zəngin olduğu üçün qaynayanda tərkibindəki protein suda həll olur, bu su isə saçları daha sağlam edir.

Yumurtanın qabıqlarını da qablardakı kiri təmizləmək məqsədi ilə istifadə edə bilərsiniz. Qablardakı kiri təmizləmək üçün qabın içinə yumurtanın qabıqlarını atıb qaynadın. Qabın divarlarndakı kirin yox olduğunu görəcəksiniz.


Ardı →