Рейтинг
+27.11

Ərzaqlar

29 üzv, 315 topik

Finikiya xurması

Xurmanı (finikiya palmasının meyvəsi) İraq ərazisində yaşamış şumerlər 9 000 il bundan əvvəl mədəniləşdirmişlər. Xurma Şərqin ən qiymətli ağaclarından biri sayılır. Haqlı olaraq ona çörək ağacı da deyirlər. Şübhəsiz ki, xurma Misirdə, Assuriyada, Finikiyada və İranda mədəniləşdirilib.
Qədim Misirdə-Fivada bir-birindən gözəl xurma palmaları becərilmişdir. Bu ölkədə o zamandan xurmanın şöhrəti həmişə yüksəkdə olmuşdur.
XIX əsrin axırında Misirdə 4 milyon ədəd bar verən finika palması var idi. Hər ağac ildə orta hesabla 150-160 kiloqram məhsul verirdi.
Tarixin atası Herodot yazır ki, Babilistan düzənliklərində finika palmaları ucalır, çoxu da məhsul gətirir. Palma meyvəsindən çörək, şərab və bal hazırlayırlar.


Ardı →

Dondurmanın faydaları

dondurmaİsti havada ən ləzzətli şirniyyat dondurmadır. Təcrübələr göstərir ki, dondurma gözəl bədən quruluşuna sahib olmaq istəyən xanımların düşməni yox, əksinə, tərəfdaşıdır.

1. Dondurma kalsiumun əla mənbəyidir. Arıqlamada isə kalsium rol oynayır. Eyni pəhrizlə kalsium qəbuul edən xanımlar digərlərinə nisbətən daha çox çəki itirirlər.
2. Dondurma phriz saxlayan və menstrusiyaqabağı sindromda olan qadınların şirniyyat yemək istəyini boğur.
3. Dondurmada orqanizmə faydalı 100-ə yaxın maddə var: 20 zülal, 25 müxtəlif turşu, 30 mineral duz, 20 müxtəlif vitamin, maddələr mübadiləsinə lazım olan fermentlər.
4. Dondurma sümük toxumasını möhkəmləndirir.
5. Dondurma qan təzyiqini aşağı salır.
6. Dondurma mədə xərçənginin yaranma riskini azaldır.
7. Dondurma imuniteti qaldırır.
8. Dondurma böyrək daşlarının yaranma riskini azaldır.
9. Dondurma beyin fəaliyyətini artırır.
10. Dondurma disbakteriozu müalicə edir.
11. Hətta Hippokrat dondurulmuş krem yeməyi məsləhət görürdü. Onun fikrincə, bu, əhval – ruhiyyəni qaldırır.
Ardı →

Pomidor suyunun faydaları

Pomidor suyunun faydalarını saymaqla bitmir:

1. 
Yüksək qan təzyiqini aşağı salmaqda olduqca faydalıdır. Pomidorun içində olan C vitamin, E vitamin və potasyum və çox az duz sayəsində qan təzyiqini normaya salır.
2. Öd və böyrək daşlarının düşməsinə kömək edir.  
3. Xərçəng və ürək xəstəliklərinə qarşı qoruyur.  İflic və karakt riskini azaldır.
4. Ürəyi xəstəliklərdən və zəiflikdə qoruyur. Həmçinin sperm sayısına müsbət təsir edir.
Ardı →

Göbələyin faydaları

Qida dəyərinə görə göbələklər ətdən, meyvə və tərəvəzlərdən geri qalmırlar. Göbələklər zülal və karbohitratlarla, aminturşularla, B, S, E, PP, D, fosfor, kalium, sink, dəmir, kalsium, yod, fosfor, fol turşusu ilə zəngindir.

Lakin göbələkdə yağlar az olduğu üçün onlar azkalorili qida sayılır və arıqlamaq məqsədilə pəhriz saxlayanlar göbələkdən istifadə edə bilərlər.

Göbələyin tərkibində olan lesitin orqanizmdə xolesterinin yığılmasına mane olur. Bu səbəbdən göbələklər ürək-damar xəstəlikləri və müxtəlif maddələr mübadiləsi pozğunluqları zamanı çox xeyirlidir.

Ateroskleroz, piylənmə, diabet, hipertoniya və s. xəstəliklərinin profilaktikası üçün göbələklərdən istifadə edilməsi yaxşı effekt verir.


Ardı →

Süd məhsullarının faydası

Süd məhsullarının faydası çoxdan təsdiq olunmuş bir faktdır. Süd məhsulları mədə şirəsinin ifraz olunmasını stimullaşdırır, bağırsaqların fəaliyyətini və maddələr mübadiləsini yaxşılaşdırır,  orqanizm tərəfindən çox tez və asan mənimsənilir.

Bundan əlavə, insan orqanizminə düşdükdə südturşulu bakteriyalar S, B1, B2, B12, D vitaminlərini və hətta təbii antibiotikləri istehsal edir ki, onlar xəstəlikləri törədən mikrobların (o cümlədən, mədə-bağırsaq və vərəm xəstəlikləri törədən mikrobların) inkişafını dayandırır və ya onları məhv edir. 

Süd məhsullarının tərkibində orqanizm üçün vacib olan çoxlu miqdarda kalsium və fosfor mikroelementləri var ki, bu da insanın dişləri və sümükləri tərkibinə daxildir.
Bundan əlavə, kalsium insanın ürək əzələsinin, gözlərin, sinir sisteminin sağlamlığında böyük rol oynayır. Digər süd məhsulları ilə müqayisədə, kalsium daha çox miqdarda bərk pendirlərin tərkibində olur.   

Lakin süd məhsullarının, bəlkə də, ən əsas dəyəri ondan ibarətdir ki, onlar bağırsaq mikroflorasını yaxşılaşdırırlar. Pis ekologiya, stresslər, antibiotik və s. dərmanlarının tez-tez qəbul edilməsi, düzgün olmayan qidalanma bağırsaqların mikroflorasına güclü zərbə vurur.
Nəticədə, orada “yaşayan” xeyirli mikroorqanizmlərin sayı kəskin surətdə azalır və əksinə zərərli mikroorqanizmlərin sayı artır. Bu balans pozulduqda disbakterioz inkişaf edir, nəticədə isə insanın immun sistemi zəifləyir. İmmun sistemin zəiflənməsi isə orqanizmdə müxtəlif xəstəliklərin və pozğunluqların əmələ gəlməsinə yol açır.    

Qatıq və yoqurt mədə şirəsinin ifrazını çoxaldır, mədəaltı vəzin fəaliyyətini yaxşılaşdırır. Onlar qəbizlik, kolit, qastrit, qara ciyər və öd yollarının xəstəlikləri, piylənmə, ateroskleroz, hipertoniya, qanazlığı, miokard infarktı zamanı çox xeyirlidir.  


Ardı →

Qarabaşağın faydaları

qarabaşaqQarabaşaq həm dadlı, həm də çox faydalı bir məhsuldur. Digər yarmalarla müqayisədə məhz qarabaşaq yarmasının tərkibində çoxlu miqdarda zülal vardır.

Karbohidratların az olmasına görə qarabaşaq pəhriz məhsulu sayılır və diabet xəstələrinə, arıqlamaq istəyənlərə və s. qrup insanlara  uyğun gəlir.  

Bundan əlavə qarabaşaq vitamin və mikroelementlərlə zəngindir. Bu yarmada olan fol turşusu ürək və damarları möhkəmləndirir, qanın tərkibini yaxşılaşdırır. Bundan əlavə qarabaşaqda dəmir, kalsium, sink, fosfor, yod, mis və s. insan orqanizmi üçün çox vacib olan mikroelementlər vardır. 

Qarabaşaq həmçinin B1, B2, B6, P vitaminləri ilə də zəngindir. Bu vitaminlər sinir və immun sisteminə çox müsbət təsir edir. 


Ardı →

Bal

Bal qədimdən ən faydalı və əvəzsiz məhsullardan biri sayılır.bal

Bal müxtəlif vitaminlər (B1, B2, B6, fol turşusu, K, C, E, A provitamini), mikroelementlər (dəmir, kalium, fosfor, mis, yod, sink və s.), qlükoza, fruktoza, antioksidantlar, aminturşuları, fermentlər, enzimlərlə olduqca zəngindir. Məhz bu zəngin tərkibinə görə bal əsl «min bir dərdin dərmanı»dır.

Balın 60-dan artıq növü var. Bütün bal növləri faydalı sayılır.

Bal dəmirlə çox zəngindir. Bu səbəbdən qanazlığı zamanı bal əsl əvəzedilməz təbii dərmandır. Ümumiyyətlə qan-damar sistemi, demək olar, bütün xəstəlikləri zamanı baldan müalicəvi vasitə kimi geniş istifadə olunur.

Bal güclü antibakterial və iltihabəleyhinə xüsusiyyətlərlə tanınır. Bu xüsusiyyətlərə görə bal (xüsusən cökə balı) soyuqdəymə xəstəlikləri zamanı çox yaxşı müalicəvi effekt verir.

Bal təbii immunostimulyatordur  — o, insanın immunitetini gücləndirir, orqanizmin xəstəliklər və infeksiyalara qarşı olan davamlılığını artırır. Xüsusən bu uşaqlar və yaşlı insanlar üçün çox vacibdir. Lakin balın yüksəs allergik xüsusiyyətlərinə görə onu 3 yaşından kiçik olan uşaqlar və allergik xəstəlikləri olan böyüklər qəbul etməməlidir.


Ardı →

Meyvə şirələrinin faydaları

Meyvə sularının tərkibindəki vitamin və antioksidantlar bir çox xəstəliklərin qarşısını alaraq, sağlamlığımızı qoruyur. Bu gün biz onlardan bəzilərinin siyahısını sizlərə təqdim edəcəyik.

Portağal suyu immunitet sistemini gücləndirərək orqanizmi soyuqlamadan və qripdən mühafizə edir. Tərkibindəki C vitamini və turşular öskürəyi azaldır. Antioksidant kimi kapilyarları gücləndirərək ürəyin zərər görməsinin qarşısını alır, təzyiqi aşağı salır, dərini təravətli saxlayır, qanın laxtalanmasının, mədə və mədəaltı vəzi xərçənginin əmələ gəlməsinin qarşısını alır, əziklərin daha tez sağalmasını təmin edir.meyvə şirələri

Albalı şirəsi qızdırmanı aşağı salır, qanı təmizləyir, bədəndə yığılıb qalan artıq suların ifraz olunmasına kömək edir, mədə və qaraciyərin fəaliyyətini artırır, sidikqovucu xassəyə malikdir.

Alma şirəsi də immunitet sistemini gücləndirir, qanda şəkərin miqdarını normaya salır, başağrılarını kəsir, böyrəkləri təmizləyir, xolesterolu aşağı salır, bağırsaqlardakı parazit qurdlarının tökülməsini təmin edir, ürək və ağciyər xəstəliklərinə yoluxma ehtimalını azaldır, damar sərtliyinin qarşısını alır.

Şaftalı şirəsi tərkibində A, B3 və C vitaminləri, həmçinin betakaroten olduğu üçün qripə qarşı bədənin müdafiə mexanizmini artırır, yuxusuzluğu aradan qaldırır, həzmi asanlaşdırır, böyrəklərin və öd kisəsinin normal fəaliyyətinə kömək edir, sidikqovucudur.

Üzüm şirəsi müalicəvi əhəmiyyətinə görə mütəxəssislər tərəfindən “bitki südü” kimi də adlandırılır. Tərkibində bol miqdarda A və C vitaminləri, minerallar, əsasən də dəmir və kalium çox olduğu üçün orqanizmin xəstəliklərə qarşı daha müqavimətli olmasına səbəb olur. Bədənin enerji ehtiyacını təmin edir, bağırsaqları yumşaldır, sidikqovucu xassəyə malik olduğu üçün orqanizmi toksinlərdən təmizləyir. Üzüm şirəsi fiziki və zehni yorğunluqları aradan qaldırır, ürəyin fəaliyyətini normallaşdırır, dərinin yaşlanmasının qarşısını alır.


Davamı →

GMO - haqqında məlumat

Milyon illərdir şüurlu həyat tərzi keçirən insan təbiətin yaratdığı möcüzələrdən həzz alaraq yaşamışdır. Bu möcüzələrdən ən maraqlısı bioloji müxtəliflik olmuşdur. Bioloji müxtəliflik insanların həyatını zənginləşdirmiş, maraqlı etmiş və hər şeydən əvvəl onların həyati tələbatını təmin etmişdir. Planetimizdə bioloji müxtəlifliyin rəngarəngliyi və növlərin yaranması onların milyard illər davam edən təkamülə məruz qalması ilə əlaqədardır. Bu müxtəlifliyi təbiət gen mühəndisliyi ilə məşğul olmaqla özü yaratmışdır. Hələ 1200 il bundan əvvəl əkinçilik mədəniyyətinə başlayan insan öz təcrübələrində məhz yeni-yeni bitki sortları və heyvan növləri yaratmağa cəhd etmişdi və bu sahədə xeyli nailiyyətlər qazanmışdı. Təbiətdən asılı olan, min illərdir at və arabadan başqa heç nə görməyən insan yalnız XIX əsrin axırlarında təbiətin gen mühəndisliyi qabiliyyətinin mahiyyətini başa düşməyə başlamış və nəhayət, elmin gücünə söykənərək özü gen mühəndisliyi ilə məşğul olmaq iddiasına düşmüşdür. Bu iddianın kökündə yaxşı niyyyətlə özünün biomüxtəliflik yaratmaq iddiası durur. Gen mühəndisliyi Mendelin təcrübələrindən başlasa da, onun real nəticəsi yalnız XX əsrin sonlarına təsadüf edir. Gen mühəndisliyi genlərlə manipulyasiya edərək, onların bir orqanizmdən digərinə köçürülməsi deməkdir. Bu təcrübədə insan təbiətdən daha qabağa gedərək genləri yalnız eyni növlər daxilində deyil, həm də müxtəlif növlər arasında köçürməyi bacarmışdır.Gen köçürülmüş orqanizm genetik yeniləşdirilmiş və ya genetik modifikasiya olunmuş orqanizm – GMO adlanır.


Ardı →

Çərəzlər

Fındıqcərəzlər
Tərkibində dəmir, kalsium, kalium, maqnezium və sink kimi minerallar, zülal və E vitamini olan fındıq ürək-damar xəstəliklərinin qarşısını alan doymamış yağlarla zəngindir. Fındıq həm də enerji qaynağıdır, zehni yorğunluğu aradan qaldırır, xolesterolun səviyyəsini aşağı salır. Ürəyin ritmik döyünməsini təmin edir, hətta infarkt ehtimalını azaltmaq qədər təsir göstərir. Fındıq sümüklərin inkişafında önəmli rol oynadığı üçün hamilə qadınların fındıq yemələri məsləhət görülür. Fındıq ağciyər xəstəlikləri zamanı da faydalıdır, yağı bağırsaq qurdlarını, böyrək daşlarını və qumu tökməyə kömək edir. Fındıqdan qənnadı məmulatlarında istifadə edilir, əsasən də bayramlarda süfrələrimizi bəzəyən şəkərbura, paxlava, halva və s. hazırlanır.

Yerfındığı
Yerfındığında zülal, yağ, E vitamini, B qrupu vitaminləri, fosfor, maqnezium, kalium, natrium və kalsium mineralları var. Yerfındığı da fındıq kimi enerji və qüvvətverici xassəyə malikdir, əzələləri, sümükləri gücləndirir. Zehni və fiziki yorğunluğu aradan qaldırır, ürəyə xeyirdir, orqanizmi xərçəng xəstəliyindən qoruyur, immunitet sistemini gücləndirir, qanda şəkərin səviyyəsini nizamlayır, mədə problemlərinin qarşısını alır.
Fındıq kimi yerfındığından da qənnadı məmulatlarında istifadə edilir, cürbəcür şirniyyatlar hazırlanır.


Davamı →