Üzr Mesajları

  • Sənə olan məcburiyyətimi necə ifadə edəcəyimi bilmirəm, gerçəkdən çox üzr istəyirəm.
  • Gördüyüm bütün xətalara və səhvlərimə rağbən məni bağışlaya bilməyin böyük incəlikdir. Təkrarən üzr istəyirəm.
  • Sən mənim həyatımda olduğun anlarda, nə sən kimsəyə rəqib, nə də kimsə sənə rəqibdir. Çünki sən mənim üçün daima bircəcik idin. Məni bağışla.
  • Mən xətalarım üçün sənə etdiklərim üçün heç bağışlamadım özümü. İnan mənə hələdə içimdə sənə etdiklərimi düşündükcə ağlayıram bağışlamıram özümü. Məni bağışla.
  • Mənim üçün çox anlamlısan o qədər ki, sənin məndəki yerin bu sətirləri yazmağıma səbəb. Qəbul edilməyəcək bir şeydi bəlkə etdiyim. Amma sən də bilirsən ki, hər insan xəta edər. Səndən məni bağışlamanı diləyirəm. Qəlbindəki yerimi itirmişəmsə, məni bağışlamanı gözləmirəm. Amma təkrar düşün məni bağışlamasan mən için-için ağlaya bilərəm.
  • Hmm... Necəsən söyləsəm? Söz tapa bilmirəm :( Çox çətindir bilirəm. Söyləməliydim artıq. Hmm... Məni dinlə. Mən çox üzgünəm olanlara. Yəni üzr istəyirəm.
  • Üzr istəyirəm səni axtarmadığım üçün. Üzr istəyirəm sənsiz getmək məcburiyyətində qaldığım üçün. Üzr istəyirəm səni orda gözlətdiyim üçün. Etdiyim hər yanlışlıq üçün üzr istəyirəm.
  • Sözlərindən görünür, qırmışam qəlbini bilmədən. Bir öpücük versəm, sarılsam, üzr diləsəm bağışlayarmısan məni?
  • Səndən üzr istəmək üçün mənə bir fürsət daha verməni istəsəm nə deyərsən? Görüşmək və danışmaq istəyimi söyləsəm mənə bu şansı verərsən?
  • Üzr diləməyin bir asilik olduğunu bilirsən və bu gün görüşə gəlmədiyim üçün üzr istəyirəm səndən. İnan mənə əlimdə olan işlərdən dolayı gələ bilmədim və səni də axtarmadım. Üzgünəm canım. Bir daha təkrarlanmayacağına söz verirəm!
  • Mən bu üzr işlərində heç bir zaman yaxşı olmadım ancaq səni o qədər sevirəm ki, onun üçün, üzr istəyərəm canım!
  • Günlərdir üzrümü qəbul etməyin üçün mesaj yollayıram. Artıq bağışla məni. Təkrarən yazıram üzr istəyirəm bütün olanlar üçün. Gerçəkdən çox üzgünəm :(
  • Sadəcə üzr istəmək istəmişdim. Bunu edə bilmədim nahaqcasına qüruruma yenildim amma səssizcə keçib getməyinə də dayana bilmədim. Məni bağışla olarmı? Çox üzgünəm!
  • Bu sms ilə bir də öpücük yollayıram sənə üzrlərimi qəbul edib, məni bağışlamağın üçün. O qədər mənim üçün dəyərlisən ki, sənsiz bir həyat düşünə bilmirəm.
  • Bilirsən bağışlamaq kimi bir başqa böyüklük yoxdur. Mən də bir xəta etdim və bağışlamağına sığınıram. Xahiş edirəm bağışla məni.
  • Olanlar üçün çox amma çox üzr diləyirəm. Gerçəkdən o cür demək istəməmişdim ki mən. Nə olar bağışla.
  • Hətta mən özümdə bilirəm etdiyim bağışlanacaq bir şey deyil! Amma yenə də xahiş edirəm səndən məni bağışla.
  • Gördüyüm bu səhvimdən sonra sənin üzünə baxacaq halım qalmadı. Xahiş edirəm bu mesajla birlikdə gələn sevgimi qəbul et və məni bağışla.
  • Bilirəm üzr diləmək üçün çox gec gəldim amma yenə də son dəfə şansımı yoxlamaq istəyirəm: Üzr istəyirəm!
  • Ağ bir göyərçin yollayıram sənə bu mesajla birlikdə. Bu bir barış mesajı! Bütün olub keçənləri yox etsin və sənə üzrlərimi qəbul etdirsin. Bu mesaj sənə nə söyləyir? Dinlə, deyir ki: "İncitdim səni amma inan çox üzgünəm. Bu gün üçün üzr diləyirəm. İstədiyim tək bir şey məni bağışlamağın və yenə öncəki kimi olmamızdır. Səni sevirəm"
  • Dostluq gözəl qurulur amma davam etdirmək çətindir. Bu gün incitdim səni. Amma inan istəmədən oldu. Bu etdiyimə görə səndən çox çox üzr istəyirəm.
  • Zaman gözləmir ömür gün axır. Soyuqluğun məni yandırıb yaxır. Gözüm gözlərinə baxıb yalvarır. Neyləyim küsülü qala bilmirəm. Təkrarən yazıram üzr istəyirəm bütün olanlar üçün. Gerçəkdən çox üzgünəm.
  • Bir qarışqanı belə incitmədim. Səni də incitmək istəmədim. İnan ki, istəmədən oldu. Çoooox amma lap çoooox üzr istəyirəm səndən
  • Mən xətalarım üçün sənə etdiklərim üçün heç bağışlamadım özümü. Sözüm içimdə ağlayıram düşündükcə bağışlamadım özümü. Qəlbim sənə xəyanətimin əvəzini sənsiz yaşamaqla ödəyəcəyəm. Səni daima sevəcəyəm bağışla məni.
  • Bu mesajım ürəyimin ən dərin yerindən gəlir. Dediklərim yalandır deyə düşünmə sevgilim. Üzrlərimi qəbul et.

9 şərh

məryam
kim-kimden tesir edici üzür istemek isteyirse, buyursun..........)
SABINA ZZ
Uzr istemek urekden gelmelidir,sablon sozlerle uzr istemek,yaxsi deyil.biri mene sablon sozlerle uzr istese dindirmerem bir de onu tamam,sag ol,meryam,eziyyet cekmnisen,tesekkur
məryam
Düz deyirsen. Amma üzr istemek ele çetindi ki,… Bəzən yardımcı olmaq lazımdı.
SABINA ZZ
urekden gelen «bagisla»kelmesi mene bes olar,o insanin pesmanligini ifade etmesine
Rene
Heç də çətin deyil.
ElcinHesenov
belə yerdə deyilib onu bağışlamaq olarmı
Nobody
Bezen sadece «meni bagisla» demek butun uzun cumlelerden daha tesirli ola biler
gulwan
şablom mesajlardan xoşum gəlmir nə üzrdə nə də adı xoş msjda. ürəkdən gələn öz sözləriylə yazsa o başqa. hə bidə özr istəmək ürəkdən gəlmirsə heç istəməsin daha yaxşıdı
Rene
Heç sevmirəm şablon mesajları. Deyirlər bəzi adamların söz balansı zəifdi falan, hamsı boş şeydi. İnsanın ürəyindən gələndə elə də qəşən gəlir ki… İstər üzr  sözləri olsun, istər təbrik olsun, istər sevgi sözləri və s. və i.a. Önəmli olan səmiyyətdir, çünki qarşındakı bunu hiss edir.