Paltara yapışan saqqızı necə təmizləməli?

Geyimdən saqqızı təmizləmək kifayət qədər asandır, axı bu problemi həll etməyə kömək edən bir çox yoxlanılmış üsul mövcuddur.

Ən sadə və etibarlı variantla geyimdən saqqızı təmizləmək, şübhəsiz, geyimin kimyəvi təmizləməyə təslim edilməsidir. Orada asanlıqla müxtəlif kimya vasitələrinin köməyi ilə geyimə ilk görünüşü qaytaracaqlar. Əlbəttə, bu “həzz” böyük maliyyə xərclərini tələb edir.
Ev üsulu vasitəsi ilə saqqızı geyimdən necə təmizləmək olar?

Qaynatma və isti hava
Əgər cins parçaya saqqız yapışdısa, onda cinsdən saqqızı qaynatma metoduyla təmizləmək olar: 100C temperaturda suya çirklənmiş cinsləri salmaq lazımdır ki, saqqız ərisin. Su soyuduqdan sonra nə vaxt ki, ora əlləri salmaq mümkün olacaq, lazımsız diş fırçası və ya bıçağı götürün və şalvarda olan saqqızı maksimum sürtməyə çalışın.
Həmçinin fenin isti havasının köməyi ilə də saqqızı yumşaldıb parçadan təmizləmək olar.

Yüksək temperatur üsulları yalnız o parçalar üçün tətbiq edilə bilər ki, bu temperatur geyimin etiketində göstərilmiş olsun.

Şaxta
Əgər kiçik batırılmış hissəni soyuducunun dondurucu kamerasına asanlıqla yerləşdirmək mümkündürsə, onda bu üsulu yoxlamaq lazımdır. Geyimi polietilen paketə yerləşdirin. Diqqət etmək lazımdır ki, saqqız paketə yapışmasın. Əgər saqqız qablaşdırma paketinə yapışırsa, onda deşik açın və dondurucu kameraya yerləşdirin. Paketi 2-3 saat soyuducuda saxlayın o vaxta kimi ki ,saqqız bərkisin. Daha sonra bıçağın və ya maqqaşın köməyi saqqızı qaşımağa çalışın. Bu elə də çətin olmalı deyil: donmuş saqqız adətən ovulur və asan qopur. Əgər batırılmış geyim çox həcmlidirsə və soyutma kamerasına yerləşmirsə, onda saqqız olan sahəyə buz kublarını qoymaq olar.

Əgər geyimdə ağ ləkə qaldısa, onda onu etil spirtiylə silin.

Benzin
Benzini alışqanların doldurması üçün olan balonlardan əldə etmək olar. Əvvəlcə geyimin daxili səthinə yoxlamaq üçün bir az benzin damcılayın, baxın görün geyimin rəngini dəyişdirməyəcək ki. Əmin olduğdan sonra ki, hər şey qaydasındadır, saqqızı yumşaltmaq olar: əvvəl geyimi buxara vermək lazımdır.

Sonra ləkəyə kimya yanar materialını pambıq tamponuyla vurub 5-7 dəqiqə saxlamaq lazımdır. Sonra salfetlə və ya parça ilə geyimdən saqqızı silmək olar.

Ütüləmə
Yüksək temperatur və ütünün köməyi ilə saqqızı şalvardan, cinslərdən və başqa şeylərdən uzaqlaşdırmaq olar. Əvvəlcə saqqızın üzərinə salfet və ya kağız qoyun. Sonra qızdırılmış ütüylə bir neçə dəfə çirkləndirilmiş sahəni ütüləyin. Yüksək temperaturun təsiri altında saqqız yumşalacaq salfetə və ya kağıza yapışacaq.


Sirkə
Sirkədən istifadə edərək cins parçadan saqqızı təmizləmək olar, amma zərif və incə parçalar (şifon donlar, ipək, atlas, velvetdən şalvarlar) üçün bu üsul uyğun gəlməyəcək.

Sprey
İndi satışda saqqızların silinməsi üçün xüsusi olaraq nəzərdə tutulmuş xüsusi sprey satılır.
 

0 şərh