Paltardan kif qoxusunu təmizləməyin yolları

Paltardakı kif ətri yayılmış bir problemdir. Bir çoxlarının bildiyi kimi, bu, xüsusilə qapalı və rütubətli ərazilərdə geniş yayılmış problemdir. Paltarlar düzgün qurmursa və ya nəm bir şkafda olarsa kif qoxusu yaranmağa başlayar. Paltarladan kif qoxusunu təmizləməyin təbii yolları.
Paltaryuyan maşınlar paltar yumağ işini asanlaşdırır. Paltaryuyan maşını təmizləməməyinizdə, mikroorqanizmlərin yuvasına və ya nəm yatağına çevrilə bilər. Buna görə ilk addım paltarınızdakı nəm qoxusundan xilas olmaq üçün maşını dezinfeksiya etməkdir. Paltardan kif qoxusu təmizləməyin yolları
Paltaryuyan maşınlarınızı yoxlamaq üçün bir mütəxəssisdən kömək alın.Mütəmadi olaraq dezinfeksiya edilməsini təmin etmək üçün bütün hissələri təmizləyin. Maye sabun və ya ağ sirkə və karbonat kimi maddələrdən istifadə edə bilərsiniz. İstifadə etdikdən sonra paltaryuyan maşının qapısını açıq qoyun. Rezin hissələi qurudun və nəmdən təmizləyin.
Ağ sirkənin xoş bir qoxusu yoxdur, ancaq paltarınıza yaxşı qulluq etməyinizə və küf qoxusundan qorumağınıza kömək edəcək əla bir məhsuldur. Ətraf mühitə zərər vermədən eyni funksiyanı yerinə yetirdiyi üçün adi yumşaldıcıların da yerinə işlənə bilər. Yuyucu tozun qoyulduğu bölgəyə tökərək adi qaydada işlədin.
Paltarınızı mütləq çöldə qurudun
Kif qoxuların başqa bir səbəbi qurutma üsuludur. Qurutma üsulu uyğun deyilsə, paltar asanlıqla pis qoxuya bilər. Bu səbəblə paltarınızda kif qoxusundan qorunmaq üçün yuyulduqdan sonra onları qurutmaq vacibdir. Bəzən paltarlarınız düzgün bir şəkildə qurudulmadığı təqdirdə bir neçə gün pis qoxuya bilər. Buna görə paltarınızı şkafa qoymadan əvvəl tamamilə quru olduğundan əmin olmalısınız.
Yuyunduqdan sonra dərhal qurudulmaq üçün çamaşırlarınızı asın. Paltarlarınızın uzun müddət paltaryuyan maşında qalmasına icazə verməyin (paltar toxumaya təsir göstərməsə) günəşdə qurutmağa çalışın. Quru olana qədər onları evin içinə qoymayın.
Şkafınızı yaxşıca təmizləyin
Adətən problem yuyulma və ya qurutma prosesindən yaranmır. Bəzi hallarda problem paltarlarınızın şkafda asılmasıdır. Nəm bəzən şkafdan qaynaqlanmaya da bilər.
Nəm problemini yoxlamaq üçün şkafınızın  bütün hissələrini yoxlayın. Şkafınızı mütəmadi olaraq su və ağ sirkə məhlulu ilə təmizləyin. Şkafınızı həftədə ən az 3 dəfə havalandırın. İstenmeyen bir qoxu görsən, kabinetinizin künclərinə qəhvə dənəcikəri qoyun. Beləliklə, xoş iy verəcəkdir.


Mənbə: topic.az

0 şərh