Рейтинг
+22.47

Evdarlıq

24 üzv, 217 topik

Süd məhsullarının soyuducuda saxlanması

Sağlıqlı qidalanmağın ilk şərti süd və süd məhsullarından istifadə etməkdir. Tərkibinə görə tez xarab ola bilən bu qidalar alındıqdan sonra soyuq yerdə mühafizə edilməlidir. Amma bəzən o məhsulları soyuducuda saxlamağımıza rəğmən, yenə də xarab olurlar.

Əvvəlcə bildirək ki, bu məhsulları saxlamaq üçün soyuducunun temperaturu 4-6 dərəcə arasında olmalıdır. İstifadə etdiyiniz miqdarı ayırıb qalanını plastik olmayan qablarda mühafizə etməlisiniz. Həmçinin soyuducuda saxlayacağınız məhsulları hava ilə təmas etməyən qablara yerləşdirməlisiniz. Soyuducuya geri qoyacağınız məhsul, təmiz və fərqli bir qabda saxlanmalıdır. Məhsullarınızı qətiyyən eyni qabda saxlamayın.
Davamı →

İnteryer dizaynının əsasları

Dəhliz
Mənzilə daxil olan adam ilk olaraq dəhlizə girir. Çox vaxt qonağın ev sakinləri haqda ilkin təəssüratı məhz elə dəhlizdən yaranır. Başlıca rollardan birini naxış materiallarının rəngləri oynayır. Balaca və qaranlıq dəhlizdə açıq materiallardan istifadə etmək yaxşı olardı, əksinə, geniş dəhlizdə daha çox tünd rənglər yarayar, məsələn: dolğun qırmızı və qəhvəyi rənglər. Dar dəhlizi zahiri genəltmək üçün divarların bəzəyində soyuq rənglərdən istifadə etmək lazımdır.

Dəhlizi təchiz edəndə onun ölçülərini nəzərə almaq lazımdır və buna müvafiq olaraq, mebel seçmək lazımdır. Dəhlizi həddindən artıq doldurmaq lazım deyil, mebelin miqdarını maksimal məhdudlaşdırmaq lazımdır. Bu, paltarasan, ayaqqabı şkafı və güzgüdür, digərlərinə yer yoxdursa, yaxşısı budur başqa otaqda yerləşdirəsiniz. Yaxşı variant divarlarda qurulmuş güzgülü şkaf ola bilər. Bu halda dəhlizdə nə başqa şkaf, nə də güzgü yerləşdirməyə ehtiyac olmur. Dəhliz isə çox səliqəli və müasir görünür.
Davamı →

İpək parçaların yuyulması

İpək parça həm həssas, həm də qiymətli bir parça olduğu üçün paltaryuyan maşında digər paltarlarla birlikdə yuyulmamalıdır. 

İpək parçalar əsla isti suda yuyulamamlı və kimyəvi tərkibli dərmanlarla təmasda olmamalıdır. Paltarların etiketindəki yuma təlimatlarına mütləq baxın. Evdə təmizləyəcəyiniz ipək paltarları soyuq suda yumaq lazımdır.
— Bir vannanı su ilə doldurun və içinə uşaq şampunu tökün.
— Paltarınızı bu suda yüngülcə ovalayaraq yuyun. Əgər çox ləkəlidirsə, bir az islağa qoyun.
— Durulayan zaman parçanın yumşalması üçün suya bir az saç kremi əlavə edin.
Davamı →

Dar ayaqqabıları genişləndirməyin yolları

Evdə geyinin
Ayaqqabınızı evdə olarkən qalın bir corabla geyinin. Bu şəkildə evdə gəzərkən ayaqqabılarınız genişlənəcək. Eyni üsulu yeni aldığınız ayaqqabılarınızı açmaq üçün də istifadə edə bilərsiniz.

Ayaqqabılarınızı dondurun
Ağzı bağlanan bir paket alın və yarısına qədər su ilə doldurun. Paketin axıtmadığından əmin olduqdan sonra ayaqqabınızın içinə bu paketləri yerləşdirin, ayaqqabınız ayağınıza hansı tərəfdən dar gəlirsə oraya yerləşdirmənizə xüsusi diqqət edin, daha sonra ayaqqabılarınızı içindəki paketlərlə buzluğa qoyun. Suyun buzlaşmasını gözləyin. Ayaqqabının içindəki su, buzlaşarkən genişlənəcək və beləcə ayaqqabınız da genişlənəcək. Daha sonra ayaqqabıları buzluqdan çıxardın və evin içində bir az geyinin. Amma ayaqqabıları geyinməzdən öncə ayağınıza corab geyinin çünki ayaqqabılar buzluqdan çıxdıqları üçün soyuq ola bilərlər.
Davamı →

Sosiskanı qaynatmaq olmaz

Evdə yemək olmayanda sosiska-kolbasa yada düşür. Axı onlar ən rahat tezbazar yeməkdir. Həm dadlıdır, həm də 2 dəqiqəyə süfrənizdədir!

Yəqin ki, siz də sosiskanı qaynadır və “2-5 dəqiqə qaynasın, bir az da şişsin, dadlı olsun” düşüncəsiylə hazırlayıb sonra yeyirsiz. Amma bu, yanlışdır! Sosiskalar bişmiş olduğu üçün onları qaynatmağa heç gərək yoxdur!

Sosiskanı soyuq halda yemək istəmirsizsə, o zaman qaynar suda sadəcə isitmək (!) və ya mikrodalğalı sobada 30 saniyə saxlamaq olar. Yəni, bu ət məhsulu qaynadılmır, sadəcə isidilir. Qaynadıldığı halda dadı-tamı itir, ədviyyatları suya çıxır.

Bəziləri isə sosiskaların “plyonkası”nı soyub qaynadır ki, bu da doğru deyil, onlar qida pərdəsi ilə qaynar suya salınmalı, sonra soyulmalıdır, belə olan halda ətin dadı da özündə qalır.
Davamı →

Vetçina nədir?

Əslində vetçina qeyri-adi ərzaq deyil.
Vetçina kolbasa məmulatıdır. Bütün marketlərdə kolbasa, sosiska bölməsində satışda olur. Vetçina təzə məhsul deyil. Onun yüzillərlə yaşı, tarixi var.

Kolbasadan fərqli olaraq o hamar, bütöv ət tikəsindən olur. Ət sümükdən bütöv lay-lay, yağdan ayrılır, marinadda saxlanılır, preslənir. Vetçinanın çiy, bişmiş və hisə verilmiş növü olur.

Vetçina donuz, mal əti, hinduşka və toyuqdan ola bilər. Seçim sizin. Vetçina duzlu olur. Amma bəzən digər ədviyyatlar da qatırlar. Quru və ya yumşaq, şirəli ola bilər.
Davamı →

Soda yoxsa, Qabartma tozu?

Adətən xəmiri köpdürmək, həcmli etmək üçün ya qabartma tozundan, ya da daha daha köhnə üsul olan sodadan istifadə edirlər. Soda tək başına bir iş görə bilmir. Onu canlandırmaq, köpürtmək üçün mütləq sirkədən istifadə etmək lazımdır. Və sirkə ilə sodanın qarışmasından yaranan qaz xəmiri köpdürür.

Təcrübəli kulinarlar quru ərzaqlara, məsələn, una soda tökməyi, duru ərzaqlara isə sirkə əlavə etməyi məsləhət görürlər. Sonra unla yağlı, yumurtalı kütləni birləşdirəndə soda ilə sirkə məhz xəmirin içində qarışmalı və bunun daha effektiv olduğu söylənilir.

Amma bəzən bunun özü də yaxşı nəticə vermir. Sodanın da qədərini una görə düzgün təyin etmək lazımdır. Sodanın miqdarı çox olarsa, bişirdiyimiz məmulatdan xoşagəlməz qoxu gələcək. Amma qabartma tozu ilə bağlı belə problemimiz yoxdur. Doza həddi aşılsa belə, bu xəmirdə hiss olunmur.
Davamı →

Bu əşyaları hamamda saxlamayın


Şəxsi gigiyenamız üçün hamam olduqca önəmli bir yerdir. Hamamda yaranan nəmli və rütubətli şəraitə görə oranı nə qədər təmizləsək də, istənilən təmizliyi əldə etmək çətin olur. Buna görə də gigiyenik əşyaları hamamda saxlamaq ən böyük səhvlərdən biridir.

Diş fırçası 
Aparılan araşdırmaya əsasən, hamamda saxlanılan diş fırçalarının üzərində 60 faiz qalıq maddələr tapılıb. Bu isə nə qədər təmizkar olsanız da, hamamda yaranıb artan bakteriyalara əngəl ola bilmədiyiniz anlamına gəlir.
Davamı →

Evdə cəfəri yetişdirməyin asan yolları

Cəfəri necə torpaqda yetişir?
Cəfərinin kökləri yaxşı havalanan, yumşaq torpaqda daha yaxşı inkişaf edir. Buna görə də torpağınızın bir qismi torf, digər qismi isə qidalandırıcı torpaq olmalıdır.

Cəfəri nə zaman əkilir?
Cəfərilər ilk cücərmə ərəfəsində orta temperaturu sevirlər. Buna görə noyabr, dekabr kimi soyuq aylarda əkilməməlidir. Ən uyğun zamanlar: mart ayının sonu, aprel ayı olmalıdır.
Davamı →

Ağ paltardakı ləkəni aparan üsullar

Soda
Soda həm paltarlarınızı təmizləyir, həm də parladır. 250 qram soda və 1 litr suyu qarışdırın. Ləkəli paltarınızı qarışımın içində bir neçə dəqiqə saxlayın. Sonra paltarlarınızı paltaryuyan maşında normal şəkildə yuyun. Paltarlarınızın rənginin ilk alındığı günə döndüyünü görəcəksiniz.

Aspirin
Aspirinin içində olan asetilsalisilik turşusu paltarlardakı ləkələri çox yaxşı çıxarır. Altı aspirini toz halına gətirib suda qarışdırın. Paltarlarınızı qarışımın içində 30 dəqiqə saxlayın. Son olaraq paltaryuyan maşınınızda hər zamankı kimi yuyun. Ləkələrin tamamən yox olduğunu görəcəksiniz.

Sirkə və limon
Sirkə ən güclü ləkələri belə çıxarır və qoxunu yox edir. Həmçinin ağ rəngli paltarların rənginin solmasının qarşısını alır. Bir az sirkə və bir az limon suyunu qarışdırıb paltaryuyan maşının yumşaldıcı qisminə tökün. Ağlarınız daha gözəl görünəcək və ətirli olacaq.
Davamı →