Doğum saatı

İnsan xarakterini onun dünyaya gəldiyi saata görə də müəyyən etmək olar.

24.00′dan – 02.00′a qədər dünyaya gələnlər – hər şeylə maraqlanan, hər şeyi bilmək istəyən insanlar olurlar.

02.00′dan – 04.00′a qədər dünyaya gələnlər - təbiətdən gəlmə qalib və öz xeyrini bilən, davamlı, çalışqan insanlar olurlar.

04.00′dan – 06.00′a qədər dünyaya gələnlər – “pionerliyə” meylli şəxsiyyətlər olurlar, onlar həmişə cəsarətlə, qətiyyətlə irəli addımlayır, həmişə ön sıralarda olurlar.

06.00′dan – 08.00′a qədər dünyaya gələnlər – mistik və incə ruhlu xəyalpərəts insanlar olurlar

08.00′dan – 10.00′a qədər dünyaya gələnlər – humanist və cəzb edici, heyran edici insanlar olurlar

10.00′dan – 12.00′a qədər dünyaya gələnlər – şöhrətpərəst və vəzifəpərəst insanlar olurlar

12.00′dan – 14.00′a qədər dünyaya gələnlər – riskli avantüra sevən və macəra axtaranlar olurlar

14.00′dan – 16.00′a qədər dünyaya gələnlər – çətinlik və qarışıqlığı sevən insanlar olurlar

16.00′dan – 18.00′a qədər dünyaya gələnlər – sülh yaradan və xoşxasiyyət, ürəyiyumşaq adamlar olurlar

18.00′dan – 20.00′a qədər dünyaya gələnlər – güclü ruha malik insalar olurlar

20.00′dan – 22.00′a qədər dünyaya gələnlər – “ulduz” şəxsiyyətli olurlar, onlara həyatda qəti olaraq sadə rollar yaraşmır.

22.00′dan – 24.00′a qədər dünyaya gələnlər – həmahənd daxili dünyaya sahib filosoflar olurlar. Lakin bəzən səliqəsiz xarici görkəmli.

 

8 şərh

Medikamentoz
Oxuyucalrdan 3 Like var,amma diqqətsizlik də öz yerində.Mənim anamdan aldığım məlumata görə 18:00-da dünyaya göz açmışam.Bəs indi mənim xarakterim necədir? — deyə soruşan yoxdur (((
Nailə_Qasarayeva
Sizə 3 səs mən vermişəm, amma xarakterinizi soruşmaq məcburiyyətində olduğumu və bu da diqqətsizlik sayıldığını bilməmişəm. :)

Bircə onu bilirəm ki, sözün üstündə duran şəxs deyilsiniz. 
Medikamentoz
Bu mikrobloqların sayı ilə əlaqədardırsa ilk günlərin həyəcanı demək olar.Konkret nədən şübhələnmisiniz?
Nailə_Qasarayeva
Siz nəşrləri bu qədər çox yerləşdirməyəcəyinizə söz vermişdiniz, ancaq yenə də…
Medikamentoz
Üzr istəyirəm.Yazdığım kimi ilk günlərin həyəcanıSabahdan ərgin və maraqlı payız fəsli başlayır mənim üçün.Gündə bir dəfə gəlməli olacam :)
Medikamentoz
Userlər passivdir,mən nə edimki?
 
_BUMERANQ_
Bürclə bağlı gündəlik proqnozlara inanmasam da, xarakteristika hardasa uyğun gəlir.

Məncə, bir insanın xarakterinin təşkilində təkcə bir amili əsas götürmək doğru deyil.
Əlbəttə əsas insanın özüdü sonra, genetika, daha sonra bürc, il, yüksələn (doğum saatına görə bürc)........saymaqla bitməz. 
Medikamentoz
Bumeranq parlaq fikirləşirsən.Facebook demiş:Like :)