Рейтинг
+44.15

Qoroskop

22 üzv, 47 topik

İt ili

İT həmişə narahatdır, həmişə keşikdədir. Heç bir zaman dincəlmir. Həmişə sərvaxtdır, həmişə qoruyur. İT öz qınına çəkiləndir. Duyğularını yalnız zərurət olduqda büruzə verir. İfrat dərəcədə tərsdir və nə istədiyini bilir. Tez-tez ədəbsiz olur, kobud və xoşagəlməz sözlərinə görə ondan qorxurlar. İt xırda təfərrüatları içərisində itib batmağa, yerli-yersiz tənqid etməyə, daim nə isə bir qüsur tapmağa çalışır. Həqiqətdə o, həyatdan heç bir umacağı olmayan çox bədbin məxluqdur.
Davamı →

İlan ili

Xristian ölkələrində İLANIN adı pisliyə çıxmışdır, Asiya ölkələrində isə əksinə, öz müdrikliyinə, uzaqgörənliyinə və iradəsinə görə İLANA səcdə edilir. KİŞİ-İLAN həssas və xoşagəlimlidir. Onda yumor hissi vardır. QADIN İLAN gözəldir və çox vaxt gözəlliyi sayəsində müvəffəqiyyət qazanır. Yaponiyada qadını tərifləmək istədikdə adətən deyirlər: «Əzizim, Siz əsl ilansınız». Bu tərif Qərb ölkələrində bir qəribə səslənərdi.
Davamı →

Əjdaha ili

ƏJDAHA çox sağlam, gümrah, qüvvətli və fəaldır. Ürəyi açıqdır, qızıl kimi safdır, xırdaçı, riyakar, dalca danışan, qeybət qıran deyildir, hətta ən adi hiyləgərliyi də yoxdur. Xeyirxah DONUZ kimi sadəlövh olmasa da, tez inanandır və onu həmişə aldatmaq olur. ƏJDAHA həssasdır. Çox vaxt səbəbli-səbəbsiz narahat olur. Təkmilləşməyə çalışdığı üçün həm özünə, həm də başqalarına qarşı tələbkardır. Dəqiqdir. Çox tələb edir, lakin çox da fayda verir.
Əsəbidir. Dilini saxlaya bilmir və çox vaxt düşünmədən danışır. Buna baxmayaraq onun rəyi ilə hesablaşmaq lazımdır, çünki yaxşı məsləhətlər verir.
Davamı →

Hansı bürc hansı bürclə ailə qurmalıdır

Buğa + Xərçəng. Bu ittifaqın ahəngdarlığı ümumi maraqlara, hər şeydən əvvəl də ailə ocağına, uşaqlara bağlılığa əsaslanıb. Lakin hər bir ailədə vaxtaşırı söz-söhbət, anlaşılmazlıqlar olur. Beləliklə, qarşılıqlı məhəbbət və hörmətə baxmayaraq, həm ər, həm də arvad tərəfindən xəyanət gözləmək mümkündür. Belə xəyanətdə müsbət cəhətlər də var, çünki qəribə də olsa, xəyanət ittifaqı möhkəmləndirir. Necə deyərlər, hər şey müqayisədə tanınır. Ailədən kənarda əlaqəsi olan hər bir kəs öz həyat yoldaşında bu vaxta qədər bilmədiyi saysız müxtəlif keyfiyyətlər tapır. Ən əsası isə hər ikisinə aydın olur ki, ev elə bir qaladır ki, orda səni həmişə düzgün başa düşər və bağışlayarlar.
Davamı →

2020-ci ildə hansı bürclərin bəxti açılacaq və kimlər varlanacaq?

Rusiyalı münəccim Pavel Qlobanın 2020-ci il üçün hazırladığı astroloji proqnozla tanış edirik. Münəccim bürcləri hansı sınaqlar gözlədiyini bilir. O, il boyu bir çox sahələrdə uğur qazanacaq üç bürc işarəsini də müəyyənləşdirib. Buna baxmayaraq, astroloq gələn ilin hamının yaddaşında uzun müddət qalacaq maraqlı hadisələrlə dolu olacağına əmindir. Bununla birlikdə, Siçan ilində enerjisi, qətiyyəti və əzmkarlığı ilə fərqlənən bürclər daha çox uğura nail olacaq. Bu bürclər şübhəsiz ki, qarşıdakı ildə hədəflərinə çatacaq. Odur ki, Pavel Qloba 2020-ci ildə tənbəllik etməməyi, daha aktiv olmağı, karyera pillələrini qalxmağı və rifahınızı yaxşılaşdırmaq üçün hər gündən istifadə etməyi tövsiyə edir. Siçan zəhməti yüksək qiymətləndirəcək və əvvəllər arzuladığınız nəticələrə nail olmağa kömək edəcək.
Davamı →

2020-ci ildə bu bürclərin bütün sahələrdə bəxti gətirəcək

2020-ci il bəzi bürclər üçün xüsusilə düşərli olacaq. Münəccimlərin proqnozlarına görə, 2020-ci il ərzində Buğa, Şir, Əkizlər və Oxatan bürcləri həyatın bütün sahələrində şanslı olacaqlar.

Buğa
Rusiyalı astroloqlar Buğa bürcünün nümayəndələrini 2020-ci ilin ən şanslı insanları adlandırıb. Ənənəvi olaraq praqmatik və ehtiyatlı Buğa bürcləri Kainatdan öz faydalarını alacaq. Hər işdə şanslı olacaqlar. Ən başlıcası, Buğa bürcləri maliyyə və biznes sahələrində uğur qazanacaq. Gələn il bu zodiak işarəsinin nümayəndələri öz bilik və bacarıqlarını göstərə biləcək.
Davamı →

2020-ci il kimlərə düşərli olacaq? İllərə görə ULDUZ FALI

2020-ci il artıq qapının astanasındadır. Odur ki, hansı heyvanın ilin sahibi olacağını və bu dəyişikliklərin hər birimizə nə vəd edəcəyini öyrənməyin vaxtıdır.

XəzərXəbər xəbər verir ki, Şərq təqviminə görə, yeni il Ağ Metal Siçan üzərində təhvil olacaq. Bu heyvan sürətli, cəsarətli, səliqəli və son dərəcə diqqətlidir. Bu keyfiyyətləri Siçan Öküz, Dovşan və Əjdaha ilində anadan olan dostlarına hədiyyə edəcək. Siçan ili onlar üçün xoşbəxtliklərlə yadda qalacaq. Bu dövr Ağ Siçan ilə səmimi münasibətdə olan İt, Donuz və Meymun ilindən olanlar üçün olduqca yaxşı keçəcək. Ancaq At və Xoruz ilindən olanlar ev sahibinin onlar üçün yaratdığı hər cür problemdən ciddi şəkildə qorxmalıdır.
Davamı →

Bürcünüz karyeranıza təsir edirmi?

Öz işinizi sevmədiyinizi hiss edirsiniz? Bu o deməkdir ki, siz öz bürcünüzə uyğun olmayan bir sahədə işləyirsiniz. Bu səbəbdən də nə qədər çalışsanız, yüksəlmək istəsəniz də işə olan istəksizliyiniz sizə mane olacaq. Siz və sizinlə eyni düşünənləri ideal karyeralarına qovuşdurmaq üçün astroloq Kelli Fox bürcünüzə uyğun peşə seçməyinizə kömək edəcək. Heç nə üçün hələ də gec deyil:

Qoç bürcü (21 MART — 19 APREL)
Qoç bürcündə doğulan insanlar hər zaman lider olmağı sevirlər. Bu səbəbdən də onlar kiminsə tabeliyində işləməkdən, idarə edilməkdən narahat olurlar və qısa müddət ərzində istədikləri mövqedə ola bilirlər. Cəsur olduqları üçün cəsarət tələb edən hər işin öhdəsindən asanlıqla gəlirlər. Tur rəhbəri, şəxsi məşqçi, atlet ya da hər hansı bir idman qurumunda işləməklə çox xoşbəxt və uğurlu ola bilərlər. Həmçinin atdıqları hər addımda zirvəyə daha da yaxınlaşırlar və nəzarət etməyi sevdikləri üçün rəhbərliyi öz əllərində olan işlərdə daha çox uğur qazanırlar.
Davamı →

Ən şanslı bürclər hansıdır?

Hər birimiz nə vaxtsa çətin vəziyyətlə üzləşmişik. Bəzən də elə olur ki, uğursuzluqlar hansısa naməlum səbəblərə görə, üstəlik ard-arda baş verir.

Bəziləri isə öz istək və arzularına asanlıqla və əziyyətsiz nail olur. Bəs niyə çoxlarının həsrətində olduğu gözəl bəxt və şans hər kəsin üzünə gülmür?

Astroloqlar bunu bürclərə bağlayır. Belə ki, onlar zodiak işarələrinin insan həyatına təsirsiz ötüşmədiyini iddia edir. Odur ki, biz bu dəfə qoroskop həvəskarlarını ən məsud və şanslı bürclərin siyahısı ilə tanış etməyə qərar vermişik.
Davamı →

Bürcə görə peşə seçimi

Qoç
Sahibkar, hərbiçi, xilasedici, siyasətçi, televiziya və əyləncə sektoru.

Buğa
Mühasib, pedaqoq, mühəndis, vəkil, dizayner, dirijor, bağban.

Əkizlər
Birja və ya elektrik işçisi, texniki məsələlərdən cavabdeh olan məsul şəxs, müxbir, müəllim, memar, maşinist, xilasetmə.

Xərçəng
Bağban, sosial xidmət işçisi, dayə, insan resursları, vəkil, müəllim, icraçı direktor, hərbiçi.

Şir
İcraçı direktor, artist, bələdçi, dəllal, memar, dərzi, siyasətçi, satış məsləhətçisi.
Davamı →