Рейтинг
+44.15

Qoroskop

22 üzv, 47 topik

Aylara görə xasiyyətiniz

Hansı ayda doğulmağınızın xasiyyətinizə təsir etdiyini bilirsinizmi? Bu barədə araşdırma aparılıb və məlum olub ki, ilin aylarından asılı olaraq insanların xasiyyətləri də müxtəlif olur.
  1. Yanvar — bu ayda doğulanlar əsəbi, ciddi, öyrətməyi və öyrənməyi sevən olurlar. Onlar başqalarının eyiblərini ortaya çıxarmağı xoşlayır, diqqətli, dərin hissli, insanı necə xoşbəxt etmək bacarığına malik olurlar. Uşaqları sevən, ailəcanlı, sadiq həyat yoldaşıdırlar.
  2. Fevral — bu qısa ayda anadan olanlar utancaq, ağır xasiyyətlidirlər. Özlərinə etibar etməz, dürüst, inadkar və dəyişkəndirlər.
  3. Mart — bu ayda dünyaya göz açanlar cəlbedici, utancaq, mühafizəkardırlar. Bu ayda doğulanlar simpatik, əsrarəngiz, rahatlıq düşkünü, xidmət etməkdən zövq alırlar. Səbirli, nəzakətli, etibarlı və qisasçıdırlar.

Ardı →

Qadınlar və doğum tarixinin falı

— qadın YANVARDA dünyaya gəlibsə, ömrü boyu sakit yaşayacaq, arzularına çatmaqda elə bir maneəyə rast gəlməyəcəkdir. Yaxşı ev sahibəsi və yaxşı ömür-gün yoldaşı olacaqdır.
-qadın FEVRALDA dünyaya gəlibsə, nadir hallarda gözəl olur, lakin qoçaq və şəndir, geyinib-kecinməyi xoşlayır. İlk gəncliyində xoşbəxt olur, çox vaxt dul qalır, lakin ikinci dəfə ərə gedir. İkinci nikah birincidən uğurlu olur.


Ardı →

Tanışlıq gününün falı

Həftənin hansı günündə tanış olmağınız sonrakı münasibətlərin səviyyəsini və keyfiyyətini müəyyən edir. Buyurun baxın, görün ki, ahəngdarlığınız, uyarlığınız necədir?..

Bazar ertəsi -Ay günü

Əgər ilk tanışlıq bazar ertəsi baş tutubsa, ruhən yaxınlığın yaranacağına tam əmin ola bilərsiz. Həyati dəyərlər, maraqlar üst-üstə düşəcək, mənəvi uyarlıq təmin ediləcək.
Bu adamlar imkanı daxilində bir-birinə dayaq duracaqlar. Məişət işlərində əl-ələ verib çalışacaqlar. Məqsədə çatmaq üçün hər iki tərəf ən xırda detalları da müzakirə edib öz öhdələrinə düşən yükü məmnuniyyətlə çəkəcəklər.


Ardı →

Druid qoroskopu | Küknar ağacı

Küknar Ağacı (02.01-11.01; 05.07-14.07)

 Bu ağac altında doğulanları xarici görkəmiylə tanımaq olur. Onların mükəmməl, lakin soyuq gözəllikləri olur. Konservativ (köhnə fikirli) düşüncə tərzinə malik insanlardırlar. Adət-ənənəyə çox uyurlar. Bu həm geyimdə, həm də həyat tərzində özünü göstərir. Çox tələbkar və kaprizli insanlardırlar.Hər şeyin ən yaxşısını özlərinə istəyirlər.Bu geyimə də, münasibətlərə də aiddir. Bu səbəbdən də Küknar insanları ilə yola getmək çətindir. Dost olmaq isə hər adamın bacaracağı iş deyil.
Davamı →

Druid qoroskopunda siz kimsiniz?

Druid qoroskopunda bürclər yerinə insanlar ağaclarla xarakterizə olunur. Bu ağaclar 22 ədəddir — Alma, Küknar, Qarağac, Sərv, Qovaq, Kartas, Şam, Söyüd, Cökə, Fındıq, Quşarmudu, Ağcaqayın, Qoz, Jasmin, Şabalıd, Göyrüş, Vələs, Əncir, Palıd, Tozağacı, Zeytun, Fıstıq.

 ALMA AĞACI (25.06-04.07; 23.12-01.01)

 Hündür boylu və möhkəm bədən quruluşuna malikdirlər. Onlar hissiyyatlı və sentimental olurlar. Həyatda onları daha çox maraqlandıran sevgi və evlilikdir. Həyatda hər anı yaşamağı sevirlər, başqalarının nə düşündüyü onları narahat etmir.
Davamı →

Doğum saatı

İnsan xarakterini onun dünyaya gəldiyi saata görə də müəyyən etmək olar.

24.00′dan – 02.00′a qədər dünyaya gələnlər – hər şeylə maraqlanan, hər şeyi bilmək istəyən insanlar olurlar.

02.00′dan – 04.00′a qədər dünyaya gələnlər  — təbiətdən gəlmə qalib və öz xeyrini bilən, davamlı, çalışqan insanlar olurlar.


Ardı →

Yapon ulduz falı

Yaponiyada və digər Şərq ölkələrində qəbul edilmiş təqvimə əsasən 12 illik tsikl daxilində hər bir il müəyyən heyvan işarəsi altında keçir. Müəyyən ildə dünyaya gəlmiş Adam bir sıra fitri xassələr kəsb edir və taleyi bu xassələrdən asılı olur. 
Hər bir bölmədə xarakteristikanın sonunda adamların üç qrupu (heyvan adları altında) sadalanmışdır: a) o adamlar ki, dost və ya ömür-gün yoldaşı kimi sizə tamamilə münasibdirlər; b) o adamlar ki, az çox münasibdirlər; v) adamlar ki, əsla münasib deyillər, qətiyyən yaramırlar və hətta sizə bədbəxtlik gətirə bilərlər


Ardı →

Doğum tarixinə görə bitkiniz

Yanvar 1-9 — Gicitkən otu
Yanvar 10-24 — Əməköməci
Yanvar 25-31 — Şüyüd
Fevral 1-5 — Bildiyimiz adi ot
Fevral 6-14 — Çəmən
Fevral 5-21 — Cəfəri
Fevral 22-28 — Qıvırcıq
Mart 1-12 — Sarmaşıq
Mart 13-15 — Şüyüd
Mart 16-23 — Əməköməci
Mart 24-31 — Bildiyimiz adi ot
Aprel 1-3 — Gicitkən otu
Aprel 4-14 — Qıvırcıq
Aprel 15-26 — Əməköməci
Aprel 27-30 — Cəfəri
May 1-13 — Sarmaşıq
May 14-21 — Çəmən
May 22-31 — Şüyüd
İyun 1-3 — Əməköməci
İyun 4-14 — Cəfəri
İyun 15-20 — Gicitkən otu
İyun 21-24 — Sarmaşıq
İyun 25 — 30 — Bildiyimiz adi ot
İyul 1-9 — Əməköməci
İyul 10-15 — Gicitkən otu
Ardı →

Druid qoroskopu | Qarağac

Druid qoroskopunda bürclər yerinə insanlar ağaclarla xarakterizə olunur. Bu ağaclar 22 ədəddir — Alma, Küknar, Qarağac, Sərv, Qovaq, Kartas, Şam, Söyüd, Cökə, Fındıq, Quşarmudu, Ağcaqayın, Qoz, Jasmin, Şabalıd, Göyrüş, Vələs, Əncir, Palıd, Tozağacı, Zeytun, Fıstıq.

  Qarağac (12.01-24.01; 15.07-25.07)

 
Həm xarici görünüşcə, həm də xasiyyətcə nəsib bir insandır. Bədən quruluşları böyük, gözəl və harmoniyalıdı. Bu insanlar diqqət çəkməyə çalışmışmırlar, onsuz da yaraşıqlı olduqları üçün onlara dönüb-dönüb baxırlar. Bağlılıqlarında daimidirlər, bu insanlarla yanaşı əşyalara da aiddir. Uşaqlıqda bir şeylə ciddi maraqlandıqda onu sonrakı illərdə də davam etdirir və ömürlərini o işə həsr edirlər. 

 Qarağac insanları həyatlarını çətinləşdirməyi sevmirlər, əvvəlcədən qarşılarına məqsəd qoyur və daha azla yetinirlər. Həyatda kiçik şeylərlə də sevinə bilirlər və başqalarından pis yaşamaları onları qətiyyən narahat etmir. Azla qane olan insanlardırlar. Həyatın narahatçılığı ona toxunmur, daima səbirli və sakitdir. Adətən özünün və başqalarının əxlaqi problemləri onu maraqlandırmır. Hər zaman insanların xeyirxahlığına və yaxşılığına inanır,heç bir şey onu bu fikirdən daşındıra bilməz.
Ardı →

Tale rəqəmi

Təzə doğulmuş uşağınızın hansı xarakter sahibi olacağını bilmək maraqlı deyilmi? Bir sıra mütəxəssislər bunun üçün çoxdandır baş sındırırlar. Belə iddia edənlər var ki, onların hazırladığı tale rəqəmlərinin köməkliyi ilə beşikdəki körpənin də kimliyini bilmək olar. Bunun üçün uşağın doğulduğu il, ay və günün rəqəmlərini üst-üstə gəlmək lazımdır.
Məsələn, tutaq ki, uşaq 9 iyun 1984-cı ildə anadan olub. İndi həmin rəqəmləri toplayaq: 9+6 (iyun) +1+9+8+4=37
Bundan sonra alınan ədədin rəqəmlərini toplayırıq: 3+7=10
Alınan bu ədədin də rəqəmlərini toplayırıq 1+0=1

Beləliklə, uşağın tale rəqəmi 1-dir.

Və ya əgər uşaq 1 may 1978-ci ildə anadan olubsa, onun tale rəqəmi belə tapılır: 1+5 (may) +1+9+7+8= 31
Alınan ədədin tərəflərini toplayaq: 3+1=4. Demək, uşağın tale rəqəmi 4-dür. Beləliklə, bütün insanlar doqquz qrupa bölünür.


Ardı →