Рейтинг
+46.06

İdman və sağlamlıq

43 üzv, 80 topik

Yoqaya başlamaq üçün səbəblərimiz

Uzun illərdir istifadə edilən yoqa, insanı dinclik və xoşbəxtliyə qovuşduran məşqlərdən biridir. Yoqa ilə insan bədəni daha da sağlam bir hala gəlir. Yoqa insanların həyata olan baxışlarının dəyişdiyi və bunun yanında, duyğusal, zehni və ruhi mənada da inkişaf etdiyi açıq şəkildə görünür. Yoqa əslində insanın öz orqanizmini tanıması və tərbiyə etməsidir. Yoqa ilə bədənini, ruhunu və onu tərbiyə edən insan eyni zamanda əmin-amanlığa da qovuşar.

Davamı →

İdman zalında məşq edənlər bunları mütləq bilməlidir!

Artıq çəkidən azad olmaq dedikdə ilk ağıla gələn pəhrizdir.
Lakin artıq çəkidən azad olmaq üçün pəhrizlə bərabər idman ən ideal vasitədir. İdman təkcə arıqlamaq üçün deyil, sağlamlıq və ideal bədən quruluşuna malik olmaq üçün əvəzsiz üsuldur. Hər üç halda məşq zallarına üz tutan insanlar çox zaman kor-koranə idman etdiklərinin fərqində olmurlar. Az keçmir ki, bunun əks təsirləri özünü göstərməyə başlayır.
Davamı →

Artıq şişmiş əzələləri necə qoruyaq?

Məşqlər dayandırıldıqdan sonra, əzələlər zəifləyir və ölçülərini itirməyə başlayırlar. Bu məqalədə əzələləri qorumaq üçün 6 məsləhətə qulaq assanız, əzələlərinizi daim formda saxlamağı bacaracaqsınız.
İnsan məşqləri dayandırdıqdan sonra, əzələlər öz formlarını itirməyə başlayırlar. Bu prosesə ən çox istirahət faktoru təsir edir. Məsələn aylıq istirahətin günlük istirahət arasında olan təsiri hiss ediləndir. Həmçinin nə qədər məşq etməyinizdən də asılı olacaq. Məsələn daha uzun illər məşq edənlərdə formanın itirilməsi daha yavaş gedir.
Dediyimiz kimi 6 məsələhət aşağıdakılardır:
Davamı →

Daban gimnastikası

Akademik Mikulinin hazırladığı bu kiçik hərəkətlər – dabanların qüvvə ilə yerə vurulması venoz damarlarda xüsusi yırğalanma yaradır. Bununla da qan dövranı yaxşılaşır, venalarda tıxanıqlıq açılır, təzyiq normaya düşür. Ayaqlardan başa kimi qan damarları titrədiyindən qan axınında dəyişim baş verir. Beynin fəaliyyəti yaxşılaşır, başda ağırlıq və ağrıdan əsər-əlamət qalmır. 

Hərəkət üçün: düz dayanırsız, dabanlar birləşir, dişlər yüngülcə sıxılır. Dabanlar döşəmədən, yerdən 5 sm yuxarı qaldırılır. Barmaqlarınızın ucunda qalırsız. 4-5 dəqiqə saxlayıb, birdən, qəfildən, yüngül zərbə ilə döşəməyə vurursuz. Bu zaman venoz klapanlar əlavə güc alaraq, qanı yuxarı qovur.
Davamı →

Softbol

Uşaqsan, gəncsən, qocasan, fərqi yoxdur, heç oğlan-qız, kişi-qadın olmağının da. Əsas odur ki, qəlbində şənlənmək və dincəlmək istəyin olsun. Bax, yalnız bu zaman softbol oynaya bilərsən. Softbol o qədər asan oyundur ki, sənə məşqçi də lazım deyil. Bir az diqqət, bir az məsuliyyət, lap bir az da cəldlik. Vəssalam. 

Softbol əlcəyi – softbol ağacı ilə işləmədikdə geyilir. Dəridəndir. Sağaxaylar sol əlinə, solaxaylar sağ əlinə geyinir. Softbol əlcəyini alandan sonra onu yağlayıb günəşdə saxlamaq, sobada isitmək və yaxud topla oynayıb yumşaltmaq lazım gəlir. Bu oyun şlemsiz nəinki əhval-ruhiyyə bəxş edən, əksinə olduqca təhlükəli ola bilər. Bütün hücumçu oyunçular başlarını qorumaq üçün ondan istifadə etməlidirlər.
Davamı →

Fitnesin 9 faydası

1. Oturaq həyat tərzi sürən və az hərəkətdə olan insanlar daim yuxu problemləri ilə üzləşirlər.Yuxusuzluqdan əziyyət çəkirlər, bunun isə sağlamlığa nə qədər ziyan olduğunu bilirik.

2. Gündəlik fiziki yükün yoxluğu (hipodinamiya), ürək -damar siteminin xəstəlikləri təhlükəsinin əsas faktorlarından sayılır.

3. İllərlə piy və əzələ kütləsi arasında nisbət dəyişir. Piy kütləsi aktiv əzələ kütləsini geridə qoyur. Orta fiziki yüksüz, 60 yaşa çatdıqda 30% əzələ gücünü itirmək mümkündür.
Davamı →

İdman zalında məşq edənlər bunları bilməlidir

Artıq çəkidən azad olmaq dedikdə ilk ağıla gələn pəhrizdir. Lakin artıq çəkidən azad olmaq üçün pəhrizlə bərabər idman ən ideal vasitədir. İdman təkcə arıqlamaq üçün deyil, sağlamlıq və ideal bədən quruluşuna malik olmaq üçün əvəzsiz üsuldur. Hər üç halda məşq zallarına üz tutan insanlar çox zaman kor-koranə idman etdiklərinin fərqində olmurlar. Az keçmir ki, bunun əks təsirləri özünü göstərməyə başlayır.

Sirr deyil ki, müasir dövrün problemlərindən olan artıq çəki ilə daha çox qadınlar mübarizə aparır. Məşqçi Orxan Məmmədovun artıq çəkidən azad olmaq üçün məşq zallarına üz tutan xanımlara bəzi məsləhətlərverir. O. Məmmədov etiraf edir, təkcə idman artıq çəki ilə mübarizədə gücsüzdür.
Davamı →

Plank

Plank fitness aləmində ən effektiv və çoxları tərəfindən sevilən, həm arıqlamaq istəyənlər, həm əzələlərini möhkəmlətmək istəyənlər tərəfindən təsdiqlənmiş bir məşqdir. Plank bir hərəkət olsa da onun statik, dinamik və bir neçə digər variantları var.


Şəkildən də göründüyü kimi, plankı edərkən yalnız bir əzələ deyil, eyni vaxtda bir neçə ən vacib əzələ işləyir, xüsusilə də problemli zonaların bütün əzələləri işləyir.
Davamı →

Ağırlıq qaldırma məşqlərinin faydaları

Yerdən qaldırma (становая тяга) məşqi olduqca vacibdir. Onun orqanizmə və bədənə olan xeyiri əvəzsiz olub, ən əsas məşqlərdən biridir. Bu məşqin insan orqanizminə faydaları çoxdur.

Piy
Piylənmə ilə mübarizədə aerobika yaxşı üsuldur. Lakin güc məşqləri ilə piyləri daha tez əritmək olar. Belə nəinki arıqlayacaqsınız, üstəlik əzələ kütləsi də əldə edəcəksiniz. Yerdən qaldırma – ən uyğun məşqlərdəndir.

Qamət
Yerdən qaldırma qamətin düz olmasına cavabdeh olan əzələlərə işləyir. Bu məşq ilə onurğa sütununuzu tez bir zamanda düzləşdirə bilərsiniz.

Təhlükəsizlik
Yerdən qaldırma – trenajor zalında ən təhlükəsiz məşqdir. Siz ştanqanın altında qalmayacaqsınız, ştanqa əlinizdə arxaya düşməyəcəksiniz. Çox ağır olduğu zaman ştanqanı rahat yerə ata bilərsiniz. Köməkçi belə sizə lazım deyil.
Davamı →

Fizioterapiya

Fizioterapiya fiziki üsullarla müalicə deməkdir. Fiziki üsullar dedikdə, günəş şüasının spektrlərindən, elektrodalğalardan, maqnit dalğalarından, ultrasəs dalğalarından müxtəlif aparatlarla istifadəsilə müalicə nəzərdə tutulur.

Fizioterapiyadan daha çox oynaq xəstəliklərində, dayaq-hərəkət sistemi xəstəliklərində, həmçinin, bir çox xəstəliklərin bərpa periodunda istifadə olunur. Fizioterapiya bərpa periodunda mütləq tətbiq olunmalıdır, əks halda, xəstəliklər xroniki hala keçə bilər.

Xəstəlik kəskin dövründən sonra mütləq bərpa və reabelitasiya periodu keçməlidir. Bu, aparılmış malicəni möhkəmləndirmək üçün vacib şərtdir. Fizioterapiyanın xəstəliyinin kəskin dövrlərində istifadə olunan növləri də var. Məsələn, ültrayüksək tezlikli cərəyan bütün iltihabi xəstəliklərdə istifadə oluna bilər.
Davamı →