Tai-chinin faydaları

                     

Hərəkətləri təbiətdən götürən və sağlamlıq üçün bir çox faydası olan idman növlərindən biri də tai-chi adlanır.  Adına bəlkə də ilk dəfə rast gəldiyiniz bu idman növünün faydalarını təqdim edir.

Keçmiş tətbiqlər müasir insanların diqqətini çox cəlb edib. Zehin və beyin üçün faydalı olan, yoqanın bir növü sayılan meditasiya da gedərək populyar hal alıb. Yoqa kimi tai-chi də hərəkətli meditasiyadır. Nəfəs və hərəkət asanlığı şərtdir. Tai-chi  sağlamlıq üçün də çox faydalıdır.

* Nəfəsə və fiziki hərəkətlərə aludə olaraq, insan bədəndəki yaşam gücünü artırır.

* Xəstəliyin qarşısını almağa və sağalmağa kömək edir.

* Sümük yorğunluğunu, revmatizm xəstələrində ağrını azaltmağa, ürək sağlamlığını artırmağa kömək edir.

* Təzyiqi azaltmağa və həyat keyfiyyətini artırmağa kömək edir.

* Bədən üçün oduğu qədər zehin üçün də faydalıdır.

* Stressi yox etməklə yanaşı, depresiyya ilə mübarizədə də çox təsirlidir. Düşüncələri planlaşdırmağa kömək edir. Yuxunun keyfiyyətini artırır.

* Gözəl bir şəkildə qocalmağa kömək edir.

* Bədən elastikliyini artırır və yetkin insanlar üçün çox faydalıdır. Qadınlarda sümük əriməsinə qarşılıq olaraq sümük yorğunluğunu atır. Yaşlıların yıxılma riskini də azaldır.

* Yalnız yaşlılar deyil hər kəs, hətta xəstələr də tai-chinin faydalarından yararlana bilər


Ailəm.az

 

0 şərh