Artıq şişmiş əzələləri necə qoruyaq?

Məşqlər dayandırıldıqdan sonra, əzələlər zəifləyir və ölçülərini itirməyə başlayırlar. Bu məqalədə əzələləri qorumaq üçün 6 məsləhətə qulaq assanız, əzələlərinizi daim formda saxlamağı bacaracaqsınız.
İnsan məşqləri dayandırdıqdan sonra, əzələlər öz formlarını itirməyə başlayırlar. Bu prosesə ən çox istirahət faktoru təsir edir. Məsələn aylıq istirahətin günlük istirahət arasında olan təsiri hiss ediləndir. Həmçinin nə qədər məşq etməyinizdən də asılı olacaq. Məsələn daha uzun illər məşq edənlərdə formanın itirilməsi daha yavaş gedir.
Dediyimiz kimi 6 məsələhət aşağıdakılardır: şişmiş əzələləri necə qoruyaq
Məsləhət 1. Möcüzə olmayacaq, ilk öncə məşqə davam etmək lazımdır. Paralel olaraq, düzgün qidalanmaq, məşqlərin sistematikliyi, düzgün istirahət rejimi. Bunlarsız mümkün deyil.
Məsləhət 2. Adrenalin və kortizolun yüksəlməsinə imkan verməyin. Bunlar testosteron ifrazını əngəlləyir. Testosteron isə əzələ artımında mühüm hormondur. Həmçinin qalxanvarı vəzlərin ifraz etdiyi hormonların çoxalması müsbət hal deyil.
Qeyd etdiyimiz proseslər katabolizmə səbəb ola bilər. Katabolizm yaranmış hüceyrə və vəzlərin dağılmasıdır. Həmçinin katabolizm aşağıdakı hallarda da baş verə bilər:
– Stres vəziyyətləri: əsəb gərginliyi, yuxusuzluq, yorucu fiziki yükləmələr (lakin güc məşqləri lazımdır).
– Aclıq: günün istənilən saatında aclıq hissi olmamalıdır. Səhər, günorta və axşam yeməyi arasında uzun fasilələr məsləhət görülmür.
– Daimi yorğunluq: ən az 8 saat yatmalısınız, gündəlik yükləmələri isə (hım zehni, həm fiziki) bərabər şəkildə bölüşdürməlisiniz.
Məsləhət 3. Daha çox enerji alıb, daha az istifadə edin. Daha çox kaloriy əzələ artımını daha da sürətləndirir və asanlaşdırır. Lakin sizin məqsədiniz əzələ deyil, düzgün fiziki formadısa, qəbul olan enerji sərfinə bərbarə olmalıdır.
Əzələ formalaşmasının ilk etaplarında yüksək miqdarda kaloriy vacibdir. Çoxlu karbohidrat və zülal qəbulu vacibdir. Bunun hesabına bədən çəkisi artır. Bununla paralel düzgün məşq sistemi özünüzə qura bilsəniz, çəkiniz əzələ artımı sayəsində artacaq, piy yığılmayacaqdır.
Məsləhət 4. Məşqləri buraxmayın. Məşqləri buraxarqaq, istədiyiniz nəticəni uzaqlaşdırırsınız. Hər məşq gözəl bədən quruluşuna bir addım deməkdir. Məşqlərə getməyərək, yüksək kaloriy qəbulu, bədəndə piy qatlarının yığılmasına səbəbdir. Yəni məşqə başladığınızdakı formadan daha çox kökəlmiş olacaqsınız.
Məsləhət 5. Güc məşqləri 45 dəqiqəyə qədər davam etməlidir. Bu məsləhət əlbəttə ən çox steroid və analoji preparatları qəbul etməyənlərə şamil olunur. Məşqin ilk yarısında əzələlərdəki qlikogen sərf olunur. İkinci yarısında isə artıq qlikogen qara ciyərdən sərf olunmağa başlayır. Əgər məşqi uzatsanız, bu yalnız zərər gətirəcəkdir. Beləki, əzələlər yorulacaq və dağılmaya başlayacaqlar. Bu çox vacib məsələdir və bunu unutmamaq lazımdır.
Məsləhət 6. Aerobik yükləmələr məsləhət deyil. Bura aiddir: velotrenajor, futbol, böyük məsafələrə qaçış, tennis, stepperdə məşqlər. Bunlar yalnız əzələ itkisinə səbəb olacaq. Yüngül atletlərə baxmağınız kifayətdir.
Əzələnin yaranması üçün güc məşləri lazımdır.Onlar anabolik hormonların ifrazını stimullaşdırırlar ki, bu da əzələ artımına gətirib çıxardır. Bu səbəbdən aerobik hərəkətlərlə anaerobik hərəkətlər uyumlu deyildir.
Əsas odur ki, yadda saxlayın, formalaşmış əzələlər özü özünə qorunmayacaq. Lakin yuxarıdakı 6 məsləhətimizi nəzərə alsanız, xəyal etdiyiniz formanı uzun müddət saxlaya biləcəksiniz.


Mənbə: idol.az

0 şərh