Рейтинг
+46.06

İdman və sağlamlıq

42 üzv, 86 topik

Pilatesə başlamağınız üçün 14 səbəb

Pilates sadəcə formada qalmaq üçün edilən məşq deyil. Eyni zamanda əzələ sisteminin reabilitasiyası olaraq da qəbul edilir. Hamilələrdən tutmuş fiziki cəhətdən problemləri olan insanlara qədər geniş miqyasda edilə bilən məşqlərdir. Amma çox insan pilatesə başlamaq haqqında müəyyən qədər tərəddüd edir.

Buna görə də sizin üçün pilates haqqında kiçik araşdırma etdik və təqdim edəcəyimiz 14 səbəb sizi pilatesə başlamaq üçün ruhlandıra bilər. Qeyd edək ki, bu səbəblər az məlum olan amma bir o qədər də, vacibdir.

1. Unutmayın ki, pilates bütünlüklə bədəni bərabər şəkildə inkişaf etdirir. Mütəmadi olaraq işləyən əzələlər hər hərəkətdə formaya girir. Pilates hərəkətləri bədəndə olan assimmetrikliyi düzəldir.
Davamı →

İdmanın psixoloji faydaları

İdmanla məşğul olmaq uşaqların fizioloji və psixoloji sağlamlığı üçün çox faydalıdır. Buna görə də uşaqların əsasən də yeniyetməlik yaşında idmana yönləndirilməsi məsləhət görülür. Araşdırmalara görə idmanın nəinki insana fizioloji, eyni zamanda psixoloji faydası çoxdur. İdmanın aşağıdakı psixoloji faydaları var.

1. İdman etməyin uşağın özünə olan güvəninin, mənlik dəyərinin artmasına təsiri yüksəkdir. Tenis, üzgüçülük, basketbol və ya voleybol kimi idman növləri ilə məşğul olan uşaqlarda həmişə yeni fəaliyyət növlərini sınamağa maraq daha çox olur və bu yeniliklər uşağı heç vaxt qorxutmur.
Davamı →

İdmanla məşğul olarkən bu səhvləri etməyin

İdman sağlamlığın əsasıdır. Amma idmanla məşğul olanda diqqətli olmaq lazımdır. Belə ki, idman edərkən etdiyimiz bəzi səhvlər bədəninizdə narahatçılıqlara səbəb ola bilər. Səhv bir hərəkətlə hətta zədələnə bilərsiniz. Belə risklərdən uzaq, təsirli idman üçün etdiyimiz səhvlərin siyahısını sizinlə paylaşırıq. Səbirsiz olmaq+ İdmanla məşğul olanların əksəriyyəti, xüsusilə də artıq çəkidən azad olmaq istəyənlər o dəqiqə nəticə əldə etmək istəyirlər. Lakin idmanla tez bir zamanda nəticə əldə etmək mümkün deyil. Buna görə də idman edərkən səbirli olun və idmana vaxt verin. Ancaq yavaş-yavaş və səbirlə edilən idman sizi artıq çəkidən qurtulmaq və ya əzələləri inkişaf etdirmək üçün daha sağlam və təsirli nəticəyə aparacaq.

İdman etməzdən əvvəl isinmə hərəkəti etməmək
Hər dəfə idmana başlamazdan qabaq isinmə hərəkəti mütləqdir. Belə ki, bu hərəkətlərdən sonra idman hərəkətlərinizi daha rahat edəcəksiniz. Eyni zamanda bu hərəkətlər əzələlərə qan və oksigenin getməsini tezləşdirir, bədənin istiliyini artıraraq idmana hazırlayır. İdmandan öncə 10-15 dəqiqə asta qaça və ya dinamik dartınma hərəkətləri edə bilərsiniz.
Davamı →

Çəki vermək üçün ən doğru idman saatı


İdman etmək qədər idmanı doğru bir zamanda etməkdə çox əhəmiyyətlidir. Çoxumuz səhər idmanı edirik, amma əslində bu doğru deyil. Çünki səhərlər insan bədənindəki qan sıxlığı yüksəkdir və xüsusilə ürək və damar, təzyiq xəstələri üçün səhər idmanı zərərlidir.

İdman üçün ən ideal saat isə günorta sonrası 16:00 – 19:00 arasıdır. Bədən bu saatdan sonra yemək və istirahət üçün özünü proqramlaşdırır. Çəki vermək üçün axşam saatlarında edilən idman həzm sistemini gücləndirir və bədəndə yağ yığılmasına mane olur. Bunun üçün bu saatlarda edilən idman daha təsirlidir.
Davamı →

İdman zalı seçərkən nələrə diqqət etmək lazımdır?

Yer
İdman zalı işinə və ya evinə yaxın olmasına diqqət et. Yəni idman zalı seçərkən ilk yerinə fikir ver.



Açıq olduğu saatlar
Xüsusilə həm işləyib, həm idmanla məşğul olanlar üçün zalın hansı saatlarda açıq olması önəmlidir. Saatların sənin iş qrafikinə uyğun olub-olmamasına diqqət et.

Trenerlər
İdman zalındakı trenerlərə fikir verməyi unutma. Təcrübəli və hər an əlaqə saxlaya biləcəyin trenerlər olmasına diqqət etmək lazımdır.
Davamı →

Yataqdan qalxmamış 5 hərəkət

Çoxumuz səhərləri iş, dərs, işə gedənləri yola salmaq təlaşı ilə gözümüzü açırıq. Tez də öhdəliklərimizi yerinə yetirməyə başlayırıq. Özümüzü isə unuduruq. Payızda da vəziyyət tamam başqa olur. Biz yuxulu oluruq və daha çox yatmaq istəyirik.

Hansısa idman hərəkətindən söhbət belə gedə bilməz. Amma mütəxəssizlərin də bildirdiyi kimi, səhər yataqda edilən idman hərəkətləri insanın gün boyu gümrah olmasına səbəb olur.

 1. Bütün hallarda özünüzü yalnız və təkrarsız hiss edin.
Hər səhər özünzü sevdiyinizi etiraf edin.

2. Sakit nəfəs alın.
Burunda dərindən havanı içəri çəkin, havanı bütünlüklə ağciyərlərinizdə hiss edin, yavaş-yavaş havanı buraxın.
Davamı →

Həftədə neçə dəfə idmanla məşğul olmalısınız?

İdman etmək ürək xəstəlikləri, təzyiq və diabet kimi xəstəliklərdən bizi qoruyur. Artıq çəki itirməyimizə kömək olur, immun sistemini gücləndirir. Sağlamlıq üçün həftədə 3 gün 30-35 dəqiqə, kilo atmaq üçün isə 4 gün 45 dəqiqə idman etmək lazımdır.

Artıq çəki itirmək üçün yürüyüş edin
Artıq çəki itirmək üçün ən azı 15-20 dəqiqə idman edin. Ən idealı isə orta templə 45-50 dəqiqə yürüyüş etməkdir. Maddələr mübadiləsini gücləndirdiyi üçün yürüyüşlə bərabər yürüyüş və qaçışla bərabər ağır qaldırılması da tövsiyyə edilir. Plansız edilən idman xeyirdən çox zərər verir. Buna görə də idmanı həftədə 3-4 dəfə edilməlidir. Əgər məqsəd çəki itirməkdirsə qaçış və üzgüçülüklə mütləq məşğul olmalısınız.

Ac qarnına idmanla məşğul olmaq olmaz
Səhər idmanla məşğul olursunuzsa, mütləq səhər yeməyi yemək lazımdır.
Səhər yeməyindən 2 saat sonra idmanla məşğul olmaq lazımdır. Vaxt probleminə görə yuxudan qalxdıqdan sonra 1 saat ərzində idmanla məşğul olmalısınızsa, bir az karbohidrat, kişmiş, 2-3 quru ərik, 2-3 qoz yemək lazımdır. Günorta idman edənlər üçün səhər yeməyi mütləqdir!
Davamı →

Uşaqların üzgüçülüyə başlaması üçün ideal yaş

Üzgüçülüyün bütün bədənə, bəzi xəstəliklərlə müalicədə nə qədər faydalı olduğu çoxlarına məlumdur. Son zamanlar uşaqlar arasında da üzgüçülüyə maraq xeyli artıb. Bəs uşaqların üzgüçülüyə başlamasının ideal yaş həddi neçədir?

Mütəxəssislər bədən inkişafına və duruşuna birbaşa təsir edən üzgüçülüyə başlamağın ideal yaş həddinin 4 olduğunu deyirlər. Ümumiyyətlə, üzmək uşaqların çox sevdiyi və erkən yaşda başlaya biləcəkləri idman növlərindən biridir.

Bədən müqavimətini 70% artırır
Üzgüçülüyün bir çox faydası var. Ən önəmli faydalarından biri bədəndəki bütün əzələlərin işləməsini təmin etməsidir. Bununla yanaşı, bədən inkişafını və duruşunu dəstəkləyir. Erkən yaşda öğrənildikdə boğulma riskini minimuma endirir. Uşaqların özgüvən qazanmasına böyük təsiri var. Məktəb xaricində sosiallaşa biləcəkləri bir mühit yaradır. Üzən zaman çoxlu enerji sərf olunduğundan uşaqlarda piylənmənin qarşısını alır. Skelet əzələlərinə, böyümə və inkişaf sisteminə faydaları var. Üzgüçülüklə məşğul olan uşaqların immunitetləri məşğul olmayan həmyaşıdları ilə müqayisədə 70% güclüdür.

Davamı →

Qılıncoynatmanın uşaqlara faydaları

Günümüzdə populyarlığını qoruyan klassik idman növlərindən biri kimi qılıncoynatmanı əminliklə qeyd etmək olar. Bu idman növü nədənsə məhz uşaqlar arasında məxsusi bir rəğbətə malikdir. Bəlkə də yer üzündə istər qiz, istər oğlan olsun, elə bir uşaq yoxdur ki, bir vaxt əlinə taxta çubuq alıb dostları ilə “qılınclaşmasın”.

Bu idman növü məhz uşaqlarda qəhrəmanlıq və macəra təsəvvürü yaradır. Samurayların, cəngavərlərin, hətta dəniz quldurlarının uşaqlar arasında rəğbətini məhz onların mahir qılıncoynatmaları ilə əlaqələndirmək mümkündür. Bütün bunlarla bərabər mütəxəssislər qılıncoynatma idman növünün uşaqlar üçün həm fiziki həm də əqli inkişafları üçün nə qədər faydalı olduğunu vurğulayırlar.
Davamı →

Sumo güləşi

Sumo güləşi Yaponiyada qədim tarixi adətə və ənənəyə dayanan bir güləş növüdür. "Sumo" sözü "zərər verməyəcək şəkildə qarşılıqlı vuruşma" mənasını verir. Japon dilində Sumo "sumafu" sözündən gəlir və bu, "özünü müdafiə" mənasını verir.

Yapon tarixinin ən önəmli mədəniyyətlərindən biri olan Sumo güləşi yalnız Yaponiyada deyil, dünyanın dörd bir tərəfində insanların təqib etdiyi olduqca məşhur bir güləş növüdür. Yaponiyada çox qədim zamanlardan bəri oynanan sumo güləşi adət və ənənənin ön planda tutulduğu bir mərasimdir. Yapon xalqının dərin hörmət duyduğu sumo güləşçiləri Yaponiyada olduqca əhəmiyyətli bir ictimai mövqeyə malikdir. Güləşin bir növü olan sumo yaponların milli idman növüdür. Sumo güləşçilerinin bellərində olan rəngli qurşaqlar (kəmər tipli) və güləşçilərin "oicho" deyilən fərqli saç düzümü Yaponiyanın qədim tarixə aid olduğunu xatırladır.
Davamı →