Zeytun

  • Flora
100 qr zeytun – 160 kkal
Bu bitkinin yarpaqları oleuropein, oleasterol və lein, olein turşusu, antioksidantlar: E vitaminindən, polifenollardan ibarətdir. Zeytun yağı həmçinin, bizə lazım olan polidoymamış (omeqa-6) yağ turşularını verir, beləliklə biz doymuş yağ turşularını yeməyə məcbur olmuruq.

Zeytun yemənin şəfaverici faydaları
 Amerikanın həftəlik “Times” jurnalı zeytunu dünyanın ən sağlam ərzaqlar qrupuna daxil edib. Bu bitki və onun yağı səhhət üçün faydalıdır və qanda xolestrolun miqdarını azaltmaq qabiliyyətinə malik monodoymamış turşu yağlarının çoxluğuna görə məşhurdur. Zeytun ürək və qan damarlarını arteriosklerozdan qoruyur; o, sağlam qidalanma modeli sayılan Aralıq dənizi pəhrizinin əsas komponentidir.

Bir ağac və bir litr
Bir zeytun ağacından bir litrə qədər yağ almaq olar. Hətta, bol məhsul dönəmində bir ağacdan bu qiymətli mayenin iki litrini belə almaq olar.

Həmişə yaşar ağac
Zeytun ağacı boyu 4-12 metrə çatan həmişəyaşıl ağac və ya kol bitkisidir. Adətən, bu ağacın gövdəsi boz rəngdə olur, yarpaqları qalındərilidir. Ağac tam bəhrəsini hər 2 ildən bir verir – yığımdan sonra o dincə qoyulmalı və möcüzəli meyvəsini yenidən vermək üçün gücünü qazanmalıdır. Tərəddüdsüz demək olar ki, bu ağaclar keçmiş zamanların şahidləridir, çünkü onlar min ilədək yaşaya bilirlər!

Yaşıl və qara
Zeytunun çox növü var: yaşıl, qara, kiçik və ya iri, fərqli dadlı və müxtəlif yağ tərkibli. Nəfis turşuya qoyulmuş zeytunlar qara çaxır rəngli və yüngül meyvə dadlı olur. Onlar iştahaaçan kimi əvəz edilməzdir, və həmçinin müxtəlif salatların komponenti olur.


11 zeytun
Qədim yunanlar zeytunun yeməkdə istifadəsini kəşf etmişlər. Onların dediyinə görə, zeytunun həqiqi dadını hiss etmək üçün 11 ədəd yemək lazımdır. Zeytunun populyarlığı illər keçdikcə azalmadı, əksinə – bütün dünyada bu kiçik meyvə daha çox sevilir, və onu təsvir edərkən ancaq sifətin üstünlük dərəcəsi istifadə olunur. Əsas yetişdirildiyi yerlər Aralıq dənizi regionunun sahilyanı əraziləri və isti iqlimə malik başqa ərazilərdir: Kanar adaları, Krım, Qafqaz, Cənub-qərbi Afrika, Hindistan, Yaponiya, Kaliforniya, Bermud adaları, Yamayka və Cənubi Amerika.
 

0 şərh