Рейтинг
+26.59

Flora

32 üzv, 284 topik

Zəfəran çayının faydası

  • Flora
Bildiyiniz kimi, bir çox bitki çaylarının həddən çox faydaları var. Belə çaylardan biri də zəfəran çayıdır. Zəfəran çayını bütün marketlərdən əldə etmək olar. Bəs zəfəran nədir və hansı faydaları var? 

Zəfəran çayının faydalarını yazmaqla bitməz. Zəfəran çayının xəstəliklərlə yanaşı, arıqlamaqda da rolu böyükdür. Başqa arıqlamaq üçün olan vasitələrdən seçilən zəfəran çayı bədəndə yığılmış artıq yağları əridir. 19 fərqli bitkinin qarışığından əmələ gələn zəfəran çayına heç bir əlavə dadlandırıcı və şəkərli maddə əlavə edilməmişdir.


Davamı →

Lavanda bitkisinin faydaları

  • Flora
Lavanda bitkisi həm çiçəkləri, həm otu, həm də toxumları olduqca faydalıdır. Bəzi bitkilərin istər iyi, istərsə dadı bəzən acı və xoşagəlməz olsa da lavanda həm ətrinə görə və həm də dadına görə fərqli bir bitkidir.

 Avropada demək olar bütün dövlətlərdə lavanda plantasiyaları, lavanda sahələri o qədər gözəl olur ki, dövlətə gələn xarici turistləri bu sahələrə gəzməyə gətirirlər və bu sahələrdən o qədər gözəl ətir gəlir ki, bura gələn insanlar bu sahədən ayrılmaq istəmirlər. Lavandanın həm ətri, həm də çayı insanların əsəblərini çox sakitləşdirir. Lavanda toxumlarını 50 qram götürün,


Davamı →

Əncir nədir?

  • Flora

Əncir nədir ?
Əncir, Tut (Moraceae) fəsiləsinə, FicusL. (2/2=26,39,52) cinsinə aiddir. Yer kürəsinin tropik və subtropik bölgələrində 1000-ə qədər növü yayılmışdır. Ölkəmizdə daha geniş yayılanı bir növü F. Carica L adlanan növdür. Bu növ, yabanı halda Güney Qafqaz, Orta Asiya, İran, Kiçik Asiya, Hindistan və Əfqanıstanda yayılmışdır. Çox ucaboylu (5-10 m və daha çox) kol tipli ağac bitkisidir. Kök boğazından yuxarı hissədə 3-5 ədəd güclü inkişaf edən gövdə yaradır. Çətri geniş, kürəşəkillidir. Bir qədər sallaqdır. Gövdəsi və budaqları hamar, boz rəngli, zoğları əvvəl yaşıl, sonra açıq-qəhvəyi və daha sonra boz kül rəngində olur. Yarpaqları iri, əksərən dilimli (3-4 dilimdən ibarət) və bəzən bütöv olur. Yarpaq ayası üst tərəfdən açıq yaşıl, alt tərəfdən boz yaşıl rəngli və narın tüklüdür. Yarpaq saplağı uzun (12 sm-ə qədər) və qalındır. 

Əncir necə çoxalır? və əncir ağacının çiçəkləri varmı?


Davamı →

Hansı ev bitkiləri havanı təmizləyir?

  • Flora

Gözəlliyi ilə insanı heyran edən ev bitkiləri,ev üçün həm dekorativ bəzək, həm də evin havasını təmizləyən önəmli bir atributdur.

Bu bitkilər, otağı çirkləndirən maddələrin konsentrasiyasını azaldır və hətta benzol, formaldeqid, toluol və ksilol kimi zərəli birləşmələrdən təmizləyə bilir. Ev bitkiləri həmçinin havada olan mikrobların sayını azaltma və rütubəti artırma gücünə malikdirlər.


Davamı →

Bitkilər haqqında bir-birindən maraqlı 20 məlumat

  • Flora
 
  1. Ağaclar səs-küyü, havanı və suyun çirklənməsini azaltmağa kömək edir.

  2. Özünü təmizləmək qabiliyyətinə malik olan yeganə çiçək palçıqda bitən Lotus çiçəyidir.

  3. Volfiya dünyanın ən kiçik güllərindən sayılır. Onun ölçüsü 0,5-0,8 mm arasında dəyişir.
    Əsasən su üzərində yaşayan bu bitki öz adını alman entomoloqu Yohan Volfun adından götürüb.

  4. Ağaclar dünyanın ən uzun yaşayan növlərdən biridir. Belə ki, planetimizdəki ən qədim ağacın 5000 ildən çox yaşı olduğu düşünülür.

  5. Yer üzündə həcm və kütlə baxımından ən böyük ağac Kaliforniya ştatının Nəhəng Sekvoya Milli Parkında mövcud olan General Şermandır. (Sequoiadendron giganteum) Onun hündürlüyü 83,8 m, kütləsi 1910 ton (təxmini 1938), yaşı isə 2300-2700 ildir

  6. Bəzi kaktuslar özündə 3 min litrə qədər su saxla bilir. Onlar səhralarda rütubətin yeganə qoruyucusudur və səyyahları susuzluqdan xilas edir.

Davamı →

Dibçək güllərinin əkilməsi və qulluqu

  • Flora
Heç bir şey, hətta musiqi belə insanı təbiət qədər sakitləşdirə bilməz. Xüsusən də yaşıllıq insana xüsusi rahatlıq və zövq verir. Təsadüfi deyil ki, psixoloqlar da yaşılın insanı sakitləşdirdiyini və əsəblərə yaxşı təsir göstərdiyi deyir.
Təbiətin bizə bəxş etdiyi ən böyük nemətlərdən biri güllər, çiçəklərdir. Qədimdən bəri gül sevgi və firavanlıq simvolu sayılır. Güllər əsrlər boyu rəssam və şairlərin diqqətini çəkib və insan yaradıcılığının bütün sahələrində ilham verib.

Davamı →

Şəfasını bilmədiyimiz bitkilər

  • Flora
Ortiliya — Borovaya matka
Çoxillik ot bitkisi olub, torpağa sərilmiş yerüstü hissəyə malikdir. Yerüstü hissəsi şaxəlidir, nazikdir, uzunsov-yumurtaşəkillidir, yarpaqlarının düzülüşü növbəlidir, Çiçəkləri xırdadır, ağ-yaşılımtıldır, zınqırovşəkillidir və bitkinin yuxarı hissəsində çətir halında toplanmışlar. Meyvələri kiçikdir, şarşəkilli qutucuqlardır, 4-6 mm ölçüdədir. İyun-iyul aylarında çiçəkləyir.
Yayılması məhduddur, amma çox asanlıqla adi dibçəklərdə əkilib-becərilir.
Müalicə məqsədilə bitkinin ancaq yerüstü hissəsindən istifadə edilir.

Davamı →

Dəmirtikanı bitkisinin faydaları

  • Flora
Dəmirtikan Azərbaycanda çox bitməsinə baxmayaraq az istifadə olunan, lakin olduqca faydalı bitkidir. Başqa bitkilərdə olmayan özəllikləri var. Dəmirtikanın tərkibində olan tribulus adlı maddə hipofiz vəzin fəaliyyətinin pozulması nəticəsində səviyyəsi azalan testesteronun qanda miqdarını artırır. Maraqlıdır ki, bəzən hipofiz vəzdə əmələ gələn şişin təsirindən qanda testesteron səviyyəsi arta da bilər, həmin halda da dəmirtikanın istifadəsi məsləhət görülür.
Davamı →