Saqqızdan küçə incəsənəti

Ben Uilson insanların tulladığı və bir çoxlarının da tapdaladığını incəsənət nümunəsinə çevrir.Öz qeyri-adi incəsənətini yaymaq üçün Bill saqqız axtarır.Son 6 ildə o küçələri gəzərək qurumuş saqqızların üzərində rəssamlıqla məşğul olur.Əlbətdə böyük pislikdən nəhəng yaxşılıq alına bilər.Ancaq əyri oturaq,düz danışaq:Londonlular saqqızları ağızlarından çıxararaq səkiyə atanda ümumiyyətlə heç nə barədə düşünmürlər.Burada əlində xüsusi boya naboru olan Benin növbəsi gəlir.o adi zibildən nəzərləri cəlb edən gözəl bir incəsənət nümunəsi yaradır.O,əvvəlcə asfalta yapışmış saqqızı tapır (ən çətini budur),sonra onu qızdıraraq üzərini lakla örtür.Bələlliklə akril boyaya başlamağa tam hazırdır.  
 

3 şərh

Ramil
O, bununla nəyə nail olmaq istəyir? Təmizlik üçün təbliğatdır, yoxsa...?
pascal

Yerdə, qoparılması mümkün olmayan saqqızı görməkdənsə, belə «sənət nümunəsi»n görmək daha xoş olar, məncə.

Bəlkə də bir çoxları onu əşya bilib, yerdən götürməyə cəhd edib. :))

BaRLeLiTa
Neyə nail olmağ istədiyini düzü bilmirəm,amma fikri nəsə qeyri adi gəldi mənə.Bakı küçələrinə gəlsəydi həc axtarmağa ehtiyyacı olmazdı saqqızı,bəzən saqqız axtarışına bütün gününü sərf edirmiş.