Qalpaq altında şəhər

Takanori Aiba-yapon fotoqrafı,rəssamı,illüstratoru və memarıdır.O,jurnalların illüstrasiyasından başlayaraq,zamanla pəşəkar dizayner və memar olmuşdur.Onun son işi isə qeyri-adi bonsay ağaclarıdır.Sənət əsərində qəribəlik ondadır ki,uzaqdan bonsay stilində evə bənzəyir,yaxınlaşanda isə....

Onun işlərində memarlıq və dizayn vəhdətlik təşkil edir.Əsərlər baxanda özünü nağıllar  aləmində,ağaclar arasında yaşayan xeyirxah məxluqlar sırasında hiss edirsən.Bunun üçün Aiba hətta bir neçə personaj da yaradıb.Bələliklə hər bir insan özü üçün hekayə qura bilər.

Əsas bir balaca fantaziya olsa bəsdi.

Qeyd edək ki,bu kompazisiyalardan real həyatda da,məsələn parklarda istifadə etmək olar.1978-ci ildən illüstrator işləyən Takanori öz işləri üçün bir çox mükafatlara layiq görülüb.Yokohama da muzeylərin biri və “Skylark Gusto” restoranlar şəbəkəsinə dizaynı da o verib.Öz işlərində münasibətdə isə Takanori gülərək bunları deyir:”Bəlkə də mən hələ böyüməmişəm”.

 

5 şərh

Ramil
Gözoxşayan əsərlərdir. Dahidir ki, sənətkar.+
asel
qız, belə gözəl işləri hardan tapırsan:))))
Ferbara
Takaroni Aiba macəranı çox sevir. :)
gulwan
vauuv söz tapmadım superdi.ağlıda əlləridə qızıldandı :)
rezerv
Ən xoşuma gələn 13-cü oldu.